Scorito vuelta 2026

1 2 ... 12 13 14 15
DerbertHijkstra

Ik heb een goud bekertje gehaald met Philipsen, dus die die discussie lijkt me duidelijk.

Ook in de Vuelta zal dat mijn poging naar goud zijn, niet bezuinigen op de sprinters.

Woutomaat
DerbertHijkstra
Ik heb een goud bekertje gehaald met Philipsen, dus die die discussie lijkt me duidelijk. Ook in de...

Dat jij een goud bekertje hebt gehaald met Philipsen bewijst helemaal niks!

Hupsende Hippie
Woutomaat
Ik geef gewoon toe dat ik hier de plank fout sloeg wat betreft Merliers groene trui en dus ook het u...

Tja, als je meerdere dingen roept/voorspelt is de kans groot dat een paar dingen waar zullen zijn, en een paar niet. Om dan helemaal je gelijk te gaan halen op die paar dingen waar je ook nog over kunt discussieren (wat als Vingegaard op zijn fiets was blijven zitten; en je kunt nooit 1 renner vervangen door 2, het moet dan 2 om 2 zijn, en Philipsen heeft wel degelijk geleverd in de Tour), is dan wat mij betreft ook een beetje misplaatst. Als je er zo hard ingaat mag je hem ook terugverwachten, Wout. Zolang je dat kunt hebben, geen probleem.

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

Het gaat hier uiteindelijk om de renners in de context van scorito en de punten die ze ophalen. Je was heel stellig dat het meenemen van philipsen een grote fout was omdat hij tekort zou komen op pure snelheid (het snelheidsargument waren vantevoren het ook echt maar heel weinig mee oneens), echter is dat in dit spel maar een deel van de puzzel. Consistentie, teampunten en truipunten zijn ook zeer belangrijk. je kunt moeilijk stellen dat philipsen scoritotechnisch niet geleverd heeft en vantevoren kon je dat, mede door zijn groene trui ambities, heel redelijk voorspellen.

Laatst gewijzigd
CyclingDonkey
Woutomaat
Het gaat helaas niet om wat jij graag wil! Ik zou willen dat dat zo was, maar helaas. De vraag is hi...

😂 ga je nou zeggen dat andere mensen steeds zeggen dat zei gelijk hebben?? Hihi

Maar eens mbt voorlopige startlijst. Kan nog alle kanten op met namen die eraan toe worden gevoegd. Zelfs renners die in die periode al elders staan ingepland kunnen nog een programma wijziging krijgen. Ook eens mbt Meeus. Die rijdt gewoon echt sterk dit jaar en gaat zeker goede uitslagen rijden als die mee mag (3x winnen is misschien een gewaagde voorspelling wel ;)

Woutomaat
Hupsende Hippie
Tja, als je meerdere dingen roept/voorspelt is de kans groot dat een paar dingen waar zullen zijn, e...

2 dingen voorspelt, 2 keer gelijk! En jullie excuus is nu als Vin op zn fiets was blijven zitten als dat was gebeurd en Lipo had dat ook gedaan dan hadden hij en Rev Vin met speels gemak kunnen vervangen! En dan had ik zelfs nog 500k over gehad want je vervangt Vin en een 500k voor die 2 en dan had je dus 500k nog over, hoe moeilijk is het gewoon te zeggen, oke wij zaten ernaast en jij had gelijk Wouto!

Woutomaat
CyclingDonkey
😂 ga je nou zeggen dat andere mensen steeds zeggen dat zei gelijk hebben?? Hihi   Maar eens mbt voo...

Ja dat zij gelijk hebben terwijl ze dat niet hebben, ik zeg dat ik gelijk heb en dat is ook zo!

T1MM0S

Nette reacties op Wout die niet de moderatie door komen maar elk topic om zichzelf laten draaien is geen enkel probleem, pfoe.. Je hebt inmiddels vaker je excuses aangeboden in diverse topics dan dat je in grote rondes je dagopstelling hebt ingevuld.. Geef hem gewoon gelijk jongens..

Woutomaat
Maarten Koning
Het gaat hier uiteindelijk om de renners in de context van scorito en de punten die ze ophalen. Je w...

Jullie waren het wel oneens over het feit dat Philipsen heel flink tekort zou komen qua snelheid! Jullie beweerde continu van Mathieus lead out gaat hij wel sneller sprinten en in de TDF is hij altijd goed!

CyclingDonkey
Woutomaat
2 dingen voorspelt, 2 keer gelijk! En jullie excuus is nu als Vin op zn fiets was blijven zitten als...

Mij heb je nooit gehoord hoor. Niet in paniek schieten. Neem je winst met mijn steun mbt Meeus en de startlijst 😉

CyclingDonkey
Woutomaat
Ja dat zij gelijk hebben terwijl ze dat niet hebben, ik zeg dat ik gelijk heb en dat is ook zo!

Mag ik vragen welke dure renner(s) je dit keer skipt? Buiten Almeida om dan, want die is inmiddels logisch om over te twijfelen 

Deze Vuelta worden de keuzes nog strikter ivm de prijzen namelijk 

Edit. Gewoon oprecht benieuwd

Laatst gewijzigd
Woutomaat
T1MM0S
Nette reacties op Wout die niet de moderatie door komen maar elk topic om zichzelf laten draaien is...

Ik heb deze Tour maar liefst 7 keer mn dagopstelling ingevuld en heb maar 5 keer mn excuus aangeboden in Scorito topics :)! En voor de moderatie moet je bij Maxim zijn jongeman!

Woutomaat
CyclingDonkey
Mag ik vragen welke dure renner(s) je dit keer skipt? Buiten Almeida om dan, want die is inmiddels l...

Ik speel geen Scorito deze keer! Een veel te ruim budget altijd! Je hoeft amper keuzes te maken

Woutomaat
Koerskoorts
Heeft die er geen een gewonnen? En ook niet de sprint gewonnen voor de 2de plaats op de laatste rit?...

Rit 17 was geen massasprint! En op Kooij na was er geen enkele echte sprinter! In rit 21 was Merlier ook al uit koers en waren er veel sprinters niet!

Koerskoorts
Woutomaat
Ik geef gewoon toe dat ik hier de plank fout sloeg wat betreft Merliers groene trui en dus ook het u...

Dubbel

Laatst gewijzigd
Maarten Koning
Woutomaat
Ik speel geen Scorito deze keer! Een veel te ruim budget altijd! Je hoeft amper keuzes te maken

Gelukkig zijn er ook forums hier die niet over scorito gaan ;)

DerbertHijkstra

Philipsen heeft 431 punten voor mij bij elkaar gefietst, geen andere sprinter heeft dat gedaan of had dat kunnen doen. 90+% van de Scoritotop heeft 'm meegenomen, waarmee hij een must-have was. Iets anders beweren neigt naar Trumpiaanse feiten vinden.

De conclusie dat hij een must-have was sluit helemaal niet uit dat Philipsen niet de snelste zou zijn. Dat is een ander verhaal en ben ik het mee eens, daarom had ik óók Merlier.

Een must-have zijn op Scorito staat niet altijd gelijk aan het rijden van een goede ronde of het zijn van de beste renner.

Koerskoorts
Woutomaat
Rit 17 was geen massasprint! En op Kooij na was er geen enkele echte sprinter! In rit 21 was Merlier...

Scorito technisch zijn deze argumenten van geen enkele waarde om je gelijk mee te halen. Wanneer je op voorhand ontraad om hem te nemen zijn dat net argumenten om hem wel te nemen. 

Hupsende Hippie
Woutomaat
2 dingen voorspelt, 2 keer gelijk! En jullie excuus is nu als Vin op zn fiets was blijven zitten als...

Ja, behalve dat Merlier de groene trui haalt dus... Laat dat dan net die 3e voorspelling zijn waar je geen gelijk op haalde ;-)

En t.a.v. Vingegaard creeer je een valse tegenstelling. Ik heb namelijk gewoon zowel Vingegaard als Evenepoel als Lipowitz meegenomen. Want uiteindelijk gaat het om het totaal aantal punten, niet het aantal punten per miljoen. Maargoed, achteraf gezien had je wel gelijk dat Vingegaard beter niet meegenomen kon worden, ja. 

Dat Philipsen geen massasprint zou winnen zag ik persoonlijk ook wel aankomen, en ik heb hem ook niet meegenomen, maar gezien het aantal punten dat hij heeft opgeleverd heb ik daar achteraf wel spijt van.

Woutomaat
Maarten Koning
Gelukkig zijn er ook forums hier die niet over scorito gaan ;)

Waar ik een zeer gerespecteerd lid ben! In de harde kern van WF ben ik een zeer gerespecteerd en gerenommeerd lid van de community!

Buikopstang

Ik zou willen dat dit forum verbood om uitroeptekens te gebruiken

dephazz
Woutomaat

Dat ben ik wel met je eens, in vergelijking met sommige andere spellen is Scorito wel wat duplo vs. lego voor wat betreft die andere spellen. Bij Scorito kan je gerust de door bookies voorspelde top 5 + beste sprinters etc. opstellen aangevuld met de ondergewaarde 500K'tjes. Maar daarom hoef je er ook niet ontzettend veel tijd in te steken. En als je aan meerdere spellen meedoet heb je ook een grotere kans ergens bovenaan te staan.

dephazz
Buikopstang
Ik zou willen dat dit forum verbood om uitroeptekens te gebruiken

Eens!!!

Woutomaat

Ik probeer gewoon een serieus thema aan te snijden! En zet aan het eind heel kort even dat ik uiteindelijk wel gelijk had wat betreft de discussie Vin en Jappe want dat recht had ik denk ik wel als je ziet hoeveel kritiek erop kwam tijdens het Tourspel, zonder ook maar enige intentie te hebben ruzie te zoeken oid! Vlgnsm is het inmiddels ook gewoon dat jullie mij zien als een boeman die alleen maar probeert te stoken terwijl ik gewoon een serieus bericht postte! Is er nog een manier om van die reputatie af te komen of moet ik maar gewoon verdwijnen?

SanMark

Motivatie om hier te blijven posten is ook wel verdwenen als de posten gelijk weg worden gehaald.

1 2 ... 12 13 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.