WielerFlits Community

« 1 2 3 4 ... 12 13
Klootje Kriekeljon

Vroegen veel mensen niet af waar hakkie2 toch is gebleven?

http://www.2cycle.be/forum/

LyndaLid

Dat is vrij jammer. Wat zegt dat over "ons" wielerflitsers?

hiddenz

ah, een deserteur ;)

Stelvio-fan

'@LyndaLid: dat blijft gissen...

iLLan

Rust zacht?

Klootje Kriekeljon

Hoe grappig zou het zijn als we vandaag met zijn allen daar in het touretappe-topic zouden reageren en geen woord tegen hem.. ;)

Noud89

Wie is Hakkie2?

Onbekende gebruiker

De opvolger van Hakkie. En een veelpostend lid nog geen jaar geleden.

Verweggistan

Hakkie reageert daar al jaren; Hakkie was op WF soms snel op zijn (Christelijke) teentjes getrapt en met steeds meer mensen die reageren op WF heeft hij een rustiger platform gekozen. Inhoudelijk en qua wielerkennis was hakkie zeker een aanvulling op WF. Jammer dat hij vertrokken is.

shyguy

'@ Verweggistan, naar een voor jou bekende locatie waarschijnlijk :-)

iLLan

Kunnen oud-leden die veel hebben bijgedragen niet een bloemetje krijgen als ze ons verlaten?

Netraam

'@iLLan
Hij heeft al een eigen forumtopic, dat is toch wel genoeg? :P

LyndaLid

Haha, nou laten we ook niet overdrijven en doen alsof de godfather van wielerflits is overleden! Het is jammer want met hem viel wel inhoudelijk te discussiëren, was inderdaad vaak wat té kritisch op (toch wel geaccepteerd) taalgebruik. Uit mijn hoofd is het na de Giro vorig jaar mis gegaan, met het geval Ulissi. Ik kan me dat topic herinneren, daar werd nogal wat geroepen waar Hakkie het niet zo mee eens was (ik trouwens ook niet) en dat liep een beetje uit de hand dacht ik.

iLLan

'@Netraam, ik hoop zelf ooit een bloemetje te krijgen. Dan vindt de vrouw het misschien wat beter dat ik hier zoveel tijd slijt...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@iLLan dat probleem ken ik 😂😂

Verweggistan

'@Lynda: En daarvoor was hij al eens opgestapt omdat ik de Bijbel met een sprookjesboek vergeleek.

petoi

Dan doe je de bijbel toch wat tekort.

iLLan

En sowieso leefde Hans Christian Andersen toen nog niet.

Onie

Met een goed sprookjesboek is niks mis. Over rust zacht gesproken, die 'mis' ik wel een beetje (zacht).

Spruch

Hakkie2 gaf vlak voordat hij hier stopte met posten een heel andere reden. Hij kreeg een tweede kleine. Hij gaf toen al aan dat hij dan niet meer de tijd had om als huisvader op beide sites actief te blijven. Als je ziet hoeveel hij schrijft op bovenstaande site, lijkt me dat ook wel logisch. Inmiddels heeft hij volgens mij ook een derde kleine dus hij zal waarschijnlijk niet terugkeren. Al vraag ik me af en toe af of hij niet gewoon een ander account heeft genomen. Want Roman Vainstens kwam zo ongeveer toen Hakkie2 wegging en ze houden er op veel onderwerpen, bijvoorbeeld dopinggebruik, precies dezelfde mening op na. Er zijn echt heel opvallende overeenkomsten.

LyndaLid

Huh, dat zijn echt twee tegenpolen! Hakkie en ik waren het heel erg vaak eens, zeker over doping. Dat is met Romans uhmmm nooit het geval haha.

En trouwens, wat betreft schrijfstijl kunnen ze ook niet verder uit elkaar liggen. De ene schreef zakelijk en netjes, de ander probeert nooit een zin zonder metafoor of beeldspraak te posten, zo erg dat soms de kern volledig onduidelijk is. Denk dat Hakkie daar kriebelig van was geworden.. En Romans is rapper van beroep geweest ;), zie je Hakkie met zijn keurige Christelijke achtergrond dat al doen?

Laatst gewijzigd
Onie

Hakkie is rapper 'ik heb net pindakaas gegeten' Sjors?

123poetertjes

En Romans is rapper van beroep geweest ;), zie je Hakkie met zijn keurige Christelijke achtergrond dat al doen?
Wim Kruithof zegt hallo :)
'
Verder mis ik Hakkie wel, omdat hij erg breed geïnteresseerd was. Hij speelde spelletjes mee, schreef mee in het nog steeds ondergewaardeerde fictieve wedstrijdentopic en ruziede beargumenteerd met de atheïsten in daarvoor bestemde topics. Helaas was hij af en toe wel verwikkeld in nare ad hominems zonder er zelf veel schuld aan te hebben (zie topic over Turkije vorig jaar).

Nog iets: ik mis Slayer772004 hier ook wel. Ik had stiekem wel gehoopt dat hij terug zou keren, maar blijkbaar heeft hij zich de schorsing van de redactie zo erg aangetrokken dat hij er nog steeds mee zit. Doodzonde, was één van mijn favoriete leden en ook nodig voor allerlei organisatorische dingetjes op het forum. En ik wilde nog weten of het getal achter zijn naam op een datum sloeg, want laat het vandaag toevallig 7 juli zijn.

Laatst gewijzigd
xistnc

Hakkie2 zat 24/7 op 2Cycle.be én Wielerflits. Doordeweeks althans, want ziektewet. In het weekend had hij het te druk voor de ziektewet en voor Wielerflits, dan had hij geen tijd om elke post van iemand anders afzonderlijk te beantwoorden. Zo vond hij bijvoorbeeld ook dat alle wielerwedstrijden doordeweeks zouden moeten plaats vinden, want dan had hij immers alle tijd van de wereld.

Bij de geboorte van zijn tweede kreeg hij het te druk met fulltime posten op twee forums. Tegenwoordig is hij fulltime papa en beperkt hij zich tot 2Cycle.be. Ik meen dat hij dit Wim ooit een keer heeft verteld via een DM op 2Cycle.be.

LyndaLid

Wim Kruithof zegt hallo :)

Snap hem niet, leg uit!

« 1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.