WielerFlits Community

1 2 3 4 ... 12 13
Klootje Kriekeljon

Scotty, jij wilt meer mooie jonge vrouwen op WF? Of meer bier, dat kan ook. :)

slice

iLLan, spot on!

StonedCamel

Hoi iLLan inderdaad lang geleden!

Wat een gemoedelijk topic dit, lijkt wel wat op het WF van een aantal jaar geleden :)

Scotty

Mooie jonge vrouwen ben ik nooit op tegen! We hadden trouwens ooit wel een actief vrouwelijk lid, groot Andy Schleckfan geloof ik. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ik haar wel eens op twitter tegen kom, ene Eva o.i.d.?

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Wielerflits, het nieuwe Tinder.

Noud89

Lyndalid, roep dat niet te hard, dan mag ik hier niet meer komen van mijn vriendin.

Tutu888

Och, zoals Scotty aangeeft: we hadden ooit een lid van het vrouwelijke geslacht. Geen angst dus voor jaloerse blikken richting de laptop!
Die ene, de Andy Schleckfan, kan ik me ook nog wel herinneren. Helaas zijn alle topicreacties uit het verleden weg, kan dus niet meer zoeken wie dat ook al weer was.

Laatste man

Leuk om te lezen dit haha. Geen idee hoe lang ik hier al zit, maar waarschijnlijk gaat het al richting de 4/5 jaar. Elke dag minimaal een paar keer kijken en lezen, prima te doen.

Met de meeste wel eens, het is een prima website (qua nieuws, spellen, kennis) en ook de discussies zijn meestal vrij aardig. Echt pure discussies zijn er in een forum niet (op TLJ na eigenlijk). Voor de rest is het forum voornamelijk voor de spellen en zaken buiten het dagelijkse fietsgebeuren. Tijdens de Tour is het wat heftiger (doe er zelf ook aan mee), maar dat moeten we ook maar niet overdrijven.

Daarnaast wordt hier over het algemeen zeer netjes gereageerd. Ik zit ook op een voetbalforum (feyenoord.netwerk.to) en daar gaat het er toch harder aan toe. Overigens heb ik het idee dat hier ook een aantal daar zitten en vice versa?

De terugkerende spellen met vaste leden zijn het leukst!

lnnrt

Ondertussen kan de titel van dit topic wel veranderd worden denk ik ;)

Ik vind wielerflits voor een online forum heel beschaafd, en bezoek het dan ook al heel lang en (veel te) vaak. Toen het nog wielersite was waren er wel veel minder leden, en (her)kende je bijna iedere poster, nu is dat al lang niet meer. Wat zeker anders is geworden is dat je de volgtopics niet meer echt nodig hebt om een koers te kunnen volgen (de livestreams en tickers zijn veel beter geworden). Een aantal jaar terug was je af en toe echt afhankelijk van de volgtopics, en dan was er niets vervelenders dan een troll die maar wat riep (Gesink gevallen!! bijvoorbeeld).

Verder ben ik het met Laatste man eens dat de terugkerende spellen het leukst zijn (zo helpt het veldritspel me al jaren de winter door).

Noud89

'@Laatste man
Ik zit ook op feyenoord.netwerk.to, maar daar reageer ik wel veel minder. Zoals op veel voetbalfora ligt het gemiddelde IQ er volgens mij ook zo'n 20 punten lager dan hier, en dat uit zich in 80% aan posts die op de man zijn.

Laatste man

'@ Noud,
Klopt. Hoewel ik daar ook alweer 9 jaar rondhang haha. Toch een vorm van ritueel deze sites. Ik zag je al in de sportpools dacht ik.

Onie

'Onze' Eva. Ik vroeg me af of ze de klap van het stoppen van Andy te boven is gekomen, het lijkt er wel op.

Kingstown

De reactie van Lamme Frans kan ik me wel in herkennen. Ben zelf een jaar of 2 niet meer actief geweest en sinds kort weer een heel klein beetje terug, maar de stortvloed aan reacties van sommige mensen blijft me tegen staan. Je kunt geen nieuwstopic aanklikken of dezelfde users zijn weer aan het reageren. Dat gaat tegen staan. Het zal de leeftijd wel zijn. Toen ik mid twintig was dacht ik ook dat overal mijn mening over geven verschrikkelijk belangrijk was. :p

Kan er geen maximum komen aan aantal reacties per dag per user?

Laatst gewijzigd
Retro Lex

'@ Martin. Uiteindelijk is de nieuwe site erg mooi geworden.
En leuk dat de harde kern even van zich laat horen. Ik ben al jaren een lezer en post zelden.
Ik geniet overigens van een nu al mooie tour.

F4L

Vroeger was het allemaal beter ;). Ikzelf zat hier als een van de eersten volgens mij en het is toch wel bewonderenswaardig om te zien tot wat voor een actieve site het is uitgegroeid. Knap gedaan hoor Martin, volgens mij heeft Wielerflits toch wel een monopoliepositie weten te verwerven.

Borsje

Had niet door dat dit topic was geopend, zag ineens Hakkie2 en hoopte/dacht in eerste instantie dat het weer eens na zoveel tijd een reactie van hem was. Heb zijn bijdragen destijds, over welk onderwerp ook, met plezier en aandacht gelezen.
Mooi dat aantal WF-pioniers aantikken op dit item en wat luikjes opendoen.....

Onie

'@F4L; Vroeger mochten we nog genieten van jouw voorbeschouwingen(, waar we nu mogen genieten van de voorbeschouwingen van de nieuwe redactieleden).

F4L

'@ Onie, hier[/url] kan je nog de oude site vinden. Schrok er zelf wel van dat het al 7 jaar geleden is dat WF is opgericht. Toen had ik mijn middelbare school nog niet eens afgerond. Verklaart ook meteen waarom ik toen nog voorbeschouwingen kon schrijven.

Stelvio-fan

Het is jammer dat je niet meer terug kunt zien wanneer je lid bent geworden van de website. Zal zijn dat ik in het tweede of derde jaar van m'n studie zat, dus nu iets van drie jaar geleden. Van sommige reageerders denk ik soms wel eens dat ze veel langer lid zijn dan ze in werkelijkheid zijn. Komt vast omdat ze zulke intelligente antwoorden geven :)

F4L

'@ Stelvio-fan, als je op een lid klikt zie je in de url een nummer staan (ik heb zelf 17), hoe lager het nummer hoe eerder iemand lid is geworden (er zijn nu iets meer dan 15.000 leden)

Onie

Als ik zo het oude forum doorspit dan lijkt het erop dat ik eind mei/begin juni 2009[/url] bij WF terecht ben gekomen als actief lid. #877

edit: Hakkie2 #303

Laatst gewijzigd
Rabofan!

Leuk topic dit. Vele zullen mij niet herkennen maar ik ben hier ook al een paar jaar actief. Nadat wielerland leegliep ben ik ook hier naartoe overgestapt. Ik reageer niet veel, maar doordat ik vrijwel alles lees heb ik ook een mening gevormd over de leden hier. Veel posts zijn helaas erg ongenuanceerd, maar dat kan je ook niet voorkomen op een online open forum. Ik geniet nog altijd van de site en de reacties, ga zo door wielerflits!

LyndaLid

Ik heb eerlijk gezegd ook weleens het idee dat mensen ongenuanceerd met niet--beargumenteerd verwarren, of zit ik hier helemaal mis? Niet overal hoeft per se nuance in te zitten namelijk, maar een argumentatie moet dan wel gegeven worden.

Laatst gewijzigd
Spruch

'@Onie
Dat zal dan eerder mei 2009 zijn geweest, want ik zie dat 18 juni 2009 lidnummer 1150 lid is. Dat betekent dat ik ergens begin juni 2009 lid zal zijn geworden.

@Lyndalid
Als je in 2009 lid bent geworden, had je dan eerst een andere nickname?

De site volg ik trouwens al vanaf vlak na de oprichting. Net als anderen vind ik het ook een prettig forum, over het algemeen wordt met respect gereageerd. Dat is volgens mij altijd zo gezien, afgezien van wat trollen af en toe. Maar die zijn in de nieuwe opzet waarbij je de reacties niet meer ziet als je geen account hebt, toch wel een stuk minder geworden. Verder vergeten sommigen volgens mij af en toe dat je in een discussie ook gewoon het standpunt kunt innemen: 'agree to disagree'. En een discussie waarbij rustig gediscussieerd met inhoudelijke argumenten vind ik persoonlijk veel sterker dan een waar mensen op de man spelen of cynisch reageren. Maar met humor discussiëren zoals 8.6 wat mij betreft goed kan, is ook leuk om terug te lezen. En ik kan het ook wel waarderen als iemand zoals rahimns, Purito of Coldeportes een voorkeur heeft voor een ploeg, een renner of een land.

LyndaLid

'@ spruch

Nee nooit een andere nickname gehad. Zie dat ik een lidnummer in de 1400 heb. Dus het zal 2010 zijn?

1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.