WielerFlits Community

1 2 ... 10 11 12 13
albertooo

'@Purito
Jouw fangedrag ten aanzien van Purito(en Arredondo ;)) is al opgemerkt denk ik, maar dat neemt men voor lief.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Purito jij bent de eerste die het hoort... maar voor mij hoef je je nergens verder voor te schamen hoor.

En bij 1 persoon of eigenlijk 2 zou ik inderdaad willen weten wie er achter hun screennamen schuilgaan.

Purito

'@albertooo
Het helpt ook niet als je op beide sites dezelfde avatar hebt ;)

@rahmins
Mooi. Ik vind overigens dat weinig mensen zich hier moeten schamen. Ja, een paar anti-supporters. Maar die hou je altijd.

řezník

'@Purito

Waarom schamen vanwege een ander? Jij bent jij en zij zijn zij.

Fan boy gedrag heb jij echt wel last van. Verbaast mij dat je het zelf niet ziet, nadat je vanmiddag zoveel zelfkennis liet blijken.

albertooo

'@Purito
Er zijn anti-supporters die daarnaast geweldige posts schrijven. Heb je tijdens het WK op Cyclingnews gezeten? Iemand met normaal de mooiste uiteenzettingen, die na de wegwedstrijd van de elite ging klagen dat de prachtige Tour du Gevaudan te lijden had onder een of andere eendagskoers in de VS met een bagger deelnemersveld en dito winnaar. :P

achtpuntzes

ik zou 'fanboy' toch liever exclusief bij rahimns willen houden. hij was behoorlijk op zijn teentjes getrapt de eerste keer dat hij zo genoemd werd maar inmiddels wordt deze geuzentitel met eer en trots gedragen. ;)

Laatst gewijzigd
řezník

'@8.6

Ik wil niet veel zeggen maar volgens mij is fanboy allang niet meer iets exclusief. Dat woord exclusief doet mij ook denken aan de Anciens en van dat regime moeten we juist af.

Purito

'@albertooo
Dat heb ik dan even gemist. Ik kan die reactie ook niet meer terugvinden.

Laatst gewijzigd
albertooo

'@Purito

Congrats to Pinot. This race was great last year as well, pity that it doesn't get the coverage because of some stupid one-day race that has to pad its startlist out with national teams cos it can't attract any big squads.

Purito

'@albertooo
Haha Libertine. Ja, maar die dan ook heeft een hartgrondige hekel aan Sagan.

Overigens zijn die uiteenzettingen bij tijd en wijle ook wel erg lang. Grenst af en toe aan pure waanzin. Maar wel leuk ;)

albertooo

En voor iedere rittenkoers weet LS een beter parcours met rond de 24 extra beklimmingen. ;)

Purito

'@albertooo
En vaak is het inderdaad ook een verbetering ;)

Overigens is het doodjammer dat track4bikers uit de lucht is. Door LS en andere parcoursbouwers ben ik zo'n jaar geleden ook aangestoken door het 'parcoursbouw-virus'. Helaas zijn die andere sites een stuk minder toegankelijk en professioneel.

Misschien Cronoescalada eens proberen.

Romāns Vainšteins

Ik waardeer iha het meest degenen waarmee je lekker op het scherpst van de snede kunt gaan en die er niet voor terugdeinzen ook eens grof uit de hoek te komen. Monofanschap is vaak irritant en al helemaal wanneer het met een 'ik heb nog knikkers van die gast' of 'mijn oom die kent m wel'-vibe gecombineerd wordt, het overal verder ook meningen over hebben kan in deze als verzachtende omstadigheid aangevoerd worden.

Schipperaar is een drama en ik denk te weten wie die imbeciel is vanuit het helaas grotendeels tot incest-familie verworden forum waar ik het grootste deel van mijn actieve prik-leven gespendeerd heb. De activiteit en het aantal gebruikers is mij daar niet genoeg meer en wielerflits' forum zit wat mij betreft (itt wat veelal geroepen wordt) in een ontwikkeling waarbij de kwaliteit toe neemt. Het modereren is wel dramatisch mijns inziens, ze blijven er beter vanaf de heren sitebeheerders. Forumisten moeten wat mij betreft altijd anoniem blijven en lekker achter pseudoniemen schuilgaan, da's charme.

LyndaLid

En ik maar denken dat ik altijd met de échte Romans Vaintsteins in gesprek was. Downer zeg.

Stelvio-fan

'@LL: Maar dat taalgebruik van RV hè, dat doet het hm ;)

Noud89

Ik snap nooit iets van wat RV typt, mijn IQ is vermoedelijk te laag. ;)

Oh mijn vorige post was trouwens niet serieus hoor, ik denk ik gooi eens wat olie op het vuur.

En volgens mij ben ik de enige debiel hier die zijn echte naam ook in zijn nickname heeft verwerkt. Maar aangezien ik nog geen 5% van de exposure van Lyndalid genereer denk ik dat ik voorlopig niet te veel haatberichten ga krijgen.

fietskoen1

Figuren als schipperaar horen er toch gewoon bij op dit soort sites. Ik erger mij er niet aan, moet altijd wel erg lachen. Zo heb je er nog velen rondlopen, is toch mooi.

Wel ben ik altijd razend benieuwd wie schuilt achter de befaamde nicknames op Wielerflits. Hoe zou diegene in het dagelijks leven zijn, wordt die vrouw/vriendin niet helemaal gek met al dat wielrennen? Kan mij best voorstellen dat de één het wk in Richmond wil zien, en de ander gewoon heel Holland bakt wil kijken of zo, haha. Hoe zou zo iets er thuis aan toe gaan? Of misschien zit er wel een bekende Nederlander op Wielerflits?

S. Morgenstern

Wie is de Filemon?

billi

Er zullen vast wel behoorlijk wat bekenden een inlog hebben, wielrenners, en zeker ook uit de wielerjournalistiek, anders kunnen ze ook de reacties niet lezen, zie bijvoorbeeld Jose Been die verwijst naar een forum topic. Of zo iemand ook reageert is de vraag.

Stelvio-fan

'@billi: Zouden die ook al die legendarische topics volgen die nu zo interessant zijn? Verkiezingen, WielerFlits Community, Religie? Zou wel gaaf zijn als José in een live-uitzending ineens een politieke beschouwing van Lyndaatje of klootje aanhaalt :) Reuzeinteressant allemaal!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Noud89 nee hoor, ik vind dat trouwens niet debiel hoor, er zijn meer honden die fikkie heten ;)

Stelvio-fan

Je speelt met je voortanden rahimns ;-) zulke opmerkingen.... je pastoor zou het eens moeten horen

Laatst gewijzigd
123poetertjes

Het intrigeert me sowieso wel uit wat voor achtergrond enkele redelijk actieve leden komen. Volgens mij zijn het sowieso flink wat mensen van rond mijn leeftijd (ben 19) die uit de buurt van Utrecht komen (Vianen in mijn geval). Misschien wel mensen die naar dezelfde middelbare school in Nieuwegein zijn gegaan, en op de TU Eindhoven zullen er toch ook een paar rondlopen. Wellicht heb ik er ooit wel tegen gevoetbald, of ze zijn bekend bij mijn vrienden of familie.

Lijkt me wel een geinig idee dat iemand een parallel leven leidt met dezelfde interesses, maar toch enkel maar als WF-pseudoniem bekend is in mijn toch kleine wereldje.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Nick Doup
admin

'@123p
Ik weet één ding zeker; wij zaten op dezelfde middelbare school ;)

123poetertjes

Nee joh! Heb ik dus connecties met de redactie hier? Dan verdien ik toch zeker privileges. Cals FTW :)

1 2 ... 10 11 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.