WielerFlits Community

1 2 ... 9 ... 12 13
Purito

'@Noud89
Ik er faliekant naast zitten? Je bedoelt met voorspellen? Ja, daarom is het ook voorspellen ;)

Mensen met meningen gaan heel vaak op hun bakkes. Maar dat ging ik 3 jaar geleden ook al. Dus ik heb nog evenveel verstand van wielrennen als toen. Maar ja, ik heb ook niet de pretentie dat dat veel is.

@reznik
En wie ben jij?

řezník

'@Purito

Je kent mijn naam al, dat is al een begin ;)
Ik ben iemand die de waarheid over jou gedrag verkondigd, zoals je hebt kunnen lezen. Daarnaast gaat het om wie jij bent, een arrogante Ancien.

Purito

'@reznik
Ah, ja, jij bent de man van het 'Grote Ancien-debat'!

Ik ben het overigens 100% met je eens op dat punt. Laten we vooral niet doen alsof bepaalde mensen alle wijsheid in pacht hebben.

LyndaLid

Ik wel, dat weten we toch nu wel?

:)

Wheely

Mijn hemel, in elke grap zit een een kern van waarheid. :p

lnnrt

Over vrouwen gesproken, ik heb heel lang gedacht dat jij een vrouw bent Lynda, vanwege je naam.

řezník

'@Purito

Mooi nu we dat vastgesteld hebben, kunnen wij inhoudelijk de degens gaan kruisen. Wat veel intressanter zou moeten zijn.

LyndaLid

Wat gek zeg, Lynda is toch een typische mannen naam ;).

Ja, van die bijnamen die ooit verzonnen zijn en een prima nickname maken om jezelf te beschermen tegen bejegeningen op Facebook vanwege wielerflits discussies. Niet gelukt overigens, want iemand vond me ooit en schreef mij de prachtig poëtische tekst "oh dus jij bent die kk mongool van wielerflits".

lnnrt

Echt? Bizar

Wheely

Was het Purito?

Purito

'@reznik
En hoe moeten die Anciens eindigen? Op het schavot, net als Robespierre?

@LL
Facebook is een uitlaatklep voor potentiële WF Hermansjes.

Laatst gewijzigd
řezník

'@Lyndalid

Ik had inderdaad vernomen in de wandelgangen dat jij makkelijk te herleiden bent tot jou ware identiteit of niet purito? Apart dat soms met een beetje zoeken en inside kennis de identiteit al te achterhalen is.

@Purito

Dat ligt geheel aan de Anciens zelf. Het is maar wat hun lief is 😜

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

?
ben ik de enige die gewoon zijn eigen naam heeft staan in mijn profiel? zijn jullie nou echt bang dat er iemand voor je voordeur staat om verhaal te komen halen na een verhitte wielerdiscussie?

Wheely

'@8.6
Goed dat je dat even meldt, scheelt weer een hoop uitzoek werk! :p

Ik vind trouwens dat het er hier nog netjes aan toe gaat tussen alle anoniempjes.

Purito

'@Wheely
Mij? Waar zie je me voor aan? Gestudeerd en wel. Nog net geen adel, maar het scheelt niet veel ;)

Alhoewel, na het zien van een stukje Jort met een oude adelman, weet ik niet of die mensen nu zo representatief zijn.

albertooo

'@8.6
Je naam toevoegen heeft weinig nut toch? Het gaat w.m.b. om wat mensen zeggen, niet om wie het zegt. Zelfs mensen die over het algemeen onzin spuien kunnen soms iets nuttigs inbrengen?

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ albertooo:
ik wil me gewoon niet verschuilen achter een anonieme nickname. that's all. niets te verbergen. ik kan me voorstellen dat mensen zich soms anders gedragen omdat ze vanuit de anonimiteit verder gaan dan als ze normaal zouden doen. door uit die anonimiteit te stappen weet ik zeker dat het bij mij nooit zo ver komt.

Laatst gewijzigd
Wheely

'@Purito
Haha. Was maar een geintje natuurlijk, maar het zou wel grappig zijn. Hier op WF anoniem een geciviliseerde discussie voeren en vervolgens in het echte leven iemand voor mongool uitmaken.

Onze WF alter ego's mogen niet besmeurd raken. :p

LyndaLid

'@ purito

Precies zo'n opmerking over adel, hoewel bij jou uiteraard als grapje, is een van de redenen dat ik me liever iets anonomier houd. Mensen kijken al snel anders naar wat je zegt, juist als ze weten wie je bent, uit wat voor milieu je komt, etcetera.

Wel is er eens in dat bewuste programma van Jort een familielid (zij het een onbekende voor me) van me geweest. Tenenkrommend, hemeltergend slecht, pijnlijk, het was het allemaal.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 Ik heb mezelf ook nooit verscholen achter een alias en heb eerlijk gezegd nooit echt last gehad van persoonlijke aanvallen. Behalve dan van die ene gek ooit op Wielerland. Maar iedereen mag weten wie ik ben, schaam me nergens voor, zelfs niet als fanboy van een wielerploeg ;)

Purito

'@Wheely
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen een dubbelleven leiden. Er zijn legio voorbeelden van keurige advocaten/chirurgen die op zaterdag of zondag de scheidsrechter/tegenstander en andere supporters helemaal verrot schelden met alle mogelijke ziektes.

Sowieso verbaas ik mij over veel dingen hier op aarde. Maar goed, dan dwalen we wel heel erg af ;)

Purito

'@Lynda
Ow, dat lijkt me echt vreselijk, je zo moeten schamen voor je eigen familie.

Ik schaam me al voor familieleden als er geen camera in de buurt is, laat staan als 1 miljoen andere Nederlanders dat gezamenlijk met je doen.

Overigens hoef ik ook niet te weten wat voor achtergrond iemand heeft. Dat moet er ook niet toe doen. Al heb ik bij sommige leden wel eens de behoefte te snappen waar al die frustratie vandaan komt.

@rahimns
Wil je me overigens waarschuwen als ik ooit fanboy-gedrag ga vertonen?

Laatst gewijzigd
Wheely

'@Purito
Advocaten doen zich sowieso vaak heel veel keuriger voor dan ze zijn. Chirurgen hoop ik wat meer respect te kunnen geven.

Maar inderdaad we dwalen af! ;)

albertooo

'@8.6/Joost
Vandaar dat ik bv. nog wel eens extreme standpunten heb durven innemen. Maar veel beledigingen en dergelijken zie ik hier niet. Mij maakt het ook niet veel uit dat mensen anoniem zijn hier, ik zie jou als 8.6, om eerlijk te zijn kijk ik zelden op andermans profielen.

Purito

'@Wheely
Ja, advocaten zijn inderdaad niet het beste voorbeeld.

En chirurgen doen misschien wel aan method-being, dan kun je ze het misschien niet eens kwalijk nemen ;)

1 2 ... 9 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.