'@Noud89
Ik er faliekant naast zitten? Je bedoelt met voorspellen? Ja, daarom is het ook voorspellen ;)
Mensen met meningen gaan heel vaak op hun bakkes. Maar dat ging ik 3 jaar geleden ook al. Dus ik heb nog evenveel verstand van wielrennen als toen. Maar ja, ik heb ook niet de pretentie dat dat veel is.
@reznik
En wie ben jij?
Wat gek zeg, Lynda is toch een typische mannen naam ;).
Ja, van die bijnamen die ooit verzonnen zijn en een prima nickname maken om jezelf te beschermen tegen bejegeningen op Facebook vanwege wielerflits discussies. Niet gelukt overigens, want iemand vond me ooit en schreef mij de prachtig poëtische tekst "oh dus jij bent die kk mongool van wielerflits".
'@Lyndalid
Ik had inderdaad vernomen in de wandelgangen dat jij makkelijk te herleiden bent tot jou ware identiteit of niet purito? Apart dat soms met een beetje zoeken en inside kennis de identiteit al te achterhalen is.
@Purito
Dat ligt geheel aan de Anciens zelf. Het is maar wat hun lief is 😜
'@ albertooo:
ik wil me gewoon niet verschuilen achter een anonieme nickname. that's all. niets te verbergen. ik kan me voorstellen dat mensen zich soms anders gedragen omdat ze vanuit de anonimiteit verder gaan dan als ze normaal zouden doen. door uit die anonimiteit te stappen weet ik zeker dat het bij mij nooit zo ver komt.
'@ purito
Precies zo'n opmerking over adel, hoewel bij jou uiteraard als grapje, is een van de redenen dat ik me liever iets anonomier houd. Mensen kijken al snel anders naar wat je zegt, juist als ze weten wie je bent, uit wat voor milieu je komt, etcetera.
Wel is er eens in dat bewuste programma van Jort een familielid (zij het een onbekende voor me) van me geweest. Tenenkrommend, hemeltergend slecht, pijnlijk, het was het allemaal.
'@8.6 Ik heb mezelf ook nooit verscholen achter een alias en heb eerlijk gezegd nooit echt last gehad van persoonlijke aanvallen. Behalve dan van die ene gek ooit op Wielerland. Maar iedereen mag weten wie ik ben, schaam me nergens voor, zelfs niet als fanboy van een wielerploeg ;)
'@Wheely
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen een dubbelleven leiden. Er zijn legio voorbeelden van keurige advocaten/chirurgen die op zaterdag of zondag de scheidsrechter/tegenstander en andere supporters helemaal verrot schelden met alle mogelijke ziektes.
Sowieso verbaas ik mij over veel dingen hier op aarde. Maar goed, dan dwalen we wel heel erg af ;)
'@Lynda
Ow, dat lijkt me echt vreselijk, je zo moeten schamen voor je eigen familie.
Ik schaam me al voor familieleden als er geen camera in de buurt is, laat staan als 1 miljoen andere Nederlanders dat gezamenlijk met je doen.
Overigens hoef ik ook niet te weten wat voor achtergrond iemand heeft. Dat moet er ook niet toe doen. Al heb ik bij sommige leden wel eens de behoefte te snappen waar al die frustratie vandaan komt.
@rahimns
Wil je me overigens waarschuwen als ik ooit fanboy-gedrag ga vertonen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.