WielerFlits Community

1 2 ... 8 ... 12 13
lnnrt

Of als er geklaagd wordt dat er niemand mee zit in de kopgroep: "het is geen computerspelletje"

LyndaLid

Hij is terecht!

Borsje

........ en direct al weer heel productief!

iLLan

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_verloren_zoon_(Bijbel)

Romāns Vainšteins

Ook jezus ging weer weg.

Klootje Kriekeljon

RV :)

Wheely

Hier snap ik niets van, het seizoen is praktisch afgelopen of is ie van de cross?

Niet dat ik m nu smeer hoor...

jerteg

Hoe kan ik vinden hoe lang ik al op WF zit? Ik weet dat het rond de Tour was in 2010/2011/2012. Een van de drie. Ik kijk bijna elk uur op WF alleen reageer heel weinig, omdat ik me mateloos stoor aan sommige mensen. Ik weet wel dat Pelgo mij mijn eerste antwoord gaf op een vraag haha

Purito

'@jerteg
Dat kun je niet meer zien, sinds de intrede van de nieuwe lay-out. Ook het totaal aantal reacties kun je niet meer achterhalen. Iets waar ik overigens nog steeds niet achter sta.

En vertel eens, aan wie heb je nu een ongelofelijke hekel? ;)

Laatst gewijzigd
jerteg

'@purito, Mag ik hier namen noemen? Is niet echt aardig als ik ze hier noem en ze lezen het hè

Wheely

Nu wil ik het weten ook!

kartje

Wie à zegt moet b zeggen? ;)

jerteg

Het is niks persoonlijks, maar ik heb een afschuwelijke hekel aan kelderfan in het LTJ topic. Hij noemt allerlei namen die nergens op slaan.

LyndaLid

Haha ik had stiekem toch op een andere naam gerekend, Kelderfan valt me eigenlijk weinig op. Maar ik kom dan ook niet op LottoNL forum, lijkt me dat daar sowieso veel onzin voorbij komt ;).

Purito

'@LyndaLid
Vertel eens, op welke naam had je dan wel gerekend?

Kom op jongens, dit is me allemaal veel te mysterieus! Lucht je hart! ;)

Don Hamstre

Ik moet zeggen dat die Purito me mateloos irriteert ;)

edit: Maar even serieus, ik erger me eigenlijk aan bijna iedereen wel eens, maar nooit genoeg om een aversie tegen hem of haar (zijn er eigenlijk veel vrouwen hier, vrees van niet, misschien wel een leuk gespreksonderwerp ;) ) te krijgen.
Wel vind ik een aantal leden altijd erg leuk om te volgen vanwege hun afwijkende interesses wat betreft wielrenners, met 123poetertjes (uiteraard) als beste voorbeeld.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

'@ purito

Nou... Lyndalid, Purito, Romans, Klootje... Sooike, non-believer, cycling_ ... andere van die anti-supporters, en zo nog een paar die ik eerder had verwacht dan Kelderfan. De usual suspects zegmaar ;).

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ LL:
geweldige zelfkennis ;)

Purito

'@LyndaLid
Wat een rijtje zeg. Die kunnen zo in een willekeurige western! ;)

Waar is PieterKlaassen eigenlijk gebleven? Die vond ik inhoudelijk ook goed, en lekker irritant. Een beetje een Arno Vermeulen, maar dan zonder tafeltennis achtergrond (neem ik aan).

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ purito:
de vraag 'waar is pieterklaassen' stelde ik al eerder dit topic. hij kreeg een ban, zo rond de overgang naar de nieuwe site. vind ik wel jammer, want ik mocht hem wel.

Laatst gewijzigd
Purito

'@8.6
Dank voor de info. Dat van die ban wist ik niet. Inderdaad wel jammer, ik vond hem inhoudelijk zeker wat bijdragen op deze site.

Ik voel een petitie aankomen ;)

řezník

'@Purito

Ja een petitie om jou van deze site af te schoppen. Je bent de laatste tijd echt als een draak bezig op wf.

Noud89

Wat pijnlijk is, is dat Purito steeds minder kennis van wielrennen lijkt te krijgen. Hij zit er in 95% van de gevallen gewoon faliekant naast. Misschien is hij net als zijn idool gewoon net over zijn top heen. ;)

Over WF-ers gesproken. Schipperaar is wel mijn absolute favoriet hoor. :'(

LyndaLid

Wie is schipperaar? Die ken ik niet.

123poetertjes

zijn er eigenlijk veel vrouwen hier, vrees van niet, misschien wel een leuk gespreksonderwerp

La Florecita, waar is die eigenlijk gebleven?

Dank voor het compliment trouwens. Is ook wederzijds, zonder jou was er wellicht geen Willi Willwohlfanclub.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 8 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.