Ik zit erg met de excuus-nederlander in mijn maag. Ik probeer altijd eigenlijk tenminste 1 nederlander op te stellen, maar deze ronde is het wel heel lastig om er een te vinden die zijn opstelling waard zal zijn. De enige aan wie ik denk is Van Poppel maar ik vind dat ik al genoeg punten aan sprinters heb gespendeerd.
Pozzovivo is als hij uit rijdt eigenlijk altijd zijn punten wel waard. Helaas rijdt hij met een zekere regelmaat niet uit. Dat is nu ook de enige reden waarom ik hem niet voldoende punten zie scoren. Zie nu trouwens dat zelfs van Asbroeck 1 punt heeft. Die had ik als nuller nog geeneens overwogen, maar het is de laatste tijd de tendens bij de puntentoedelers om bijna elke sprinter punten te geven.
'@Nathan: er is voor elk poultje wel een forum. Dit is geen keuze op SP. Als we niet weten hoe er gescoord wordt is ons advies niet veel waard. Tenzij het gaat om meest kleurloze ronde, dan is het een veilige keus om voor vdb te gaan.
Een definitief nee voor Landa wat mij betreft[/url]
Edit @Rechter K; allebei niet wat mij betreft. Ik zou de hele gedachte dat je 'minimaal 3/4/5/6 sprinters nodig hebt' ook los laten. Gaat iemand zijn punten en plek waard zijn? Gaan Meersman danwel van Poppel +/- 60 punten halen (ik reken zelf met 75, 50 per zp en 25 per plek)? Dat is de vraag die je je moet stellen, ongeacht de specialiteit van de renner.
Met de niet onwaarschijnlijke mogelijkheid dat het halve sprintersveld eruit ligt na etappe 11 en enkelen (Bouhanni? Degenkolb?) afstappen voor het WK, twijfel ik zelfs of ik überhaupt puntensprinters meeneem.
Waarom wat?
'@Bergbeklimmer; bij Giant zeggen ze van niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.