Sportpools Vuelta 2015

1 2 ... 5 ... 11 12
Ab Normaal

Dat zijn wel erg veel punten gespendeerd aan sprinters, vind je niet?

elrio

Ik zit erg met de excuus-nederlander in mijn maag. Ik probeer altijd eigenlijk tenminste 1 nederlander op te stellen, maar deze ronde is het wel heel lastig om er een te vinden die zijn opstelling waard zal zijn. De enige aan wie ik denk is Van Poppel maar ik vind dat ik al genoeg punten aan sprinters heb gespendeerd.

Laatst gewijzigd
Pipi112

Daar heb je inderdaad een punt Ab Normaal toch maar eens overwegen om het toch anders te gaan doen. Wat een simpel spelletje toch lastig kan zijn :)

Kingstown

Pozzovivo is als hij uit rijdt eigenlijk altijd zijn punten wel waard. Helaas rijdt hij met een zekere regelmaat niet uit. Dat is nu ook de enige reden waarom ik hem niet voldoende punten zie scoren. Zie nu trouwens dat zelfs van Asbroeck 1 punt heeft. Die had ik als nuller nog geeneens overwogen, maar het is de laatste tijd de tendens bij de puntentoedelers om bijna elke sprinter punten te geven.

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Elrio: Dan is Dumoulin nog je beste optie denk ik. Pakt vast de TT mee en zie hem elders ook nog wel punten scoren.

elrio

'@Lamme Frans: maar helaas wel 1 zp... en dan moet het team weer omgegooid worden.

Ab Normaal

'@elrio
Ik heb er, als Nederlander, geen enkele moeite mee om géén Nederlander te nemen.
Sterker nog, ik opteer zelfs voor een Belg.

elrio

Ben wel benieuwd wie dat dan is (Stuyven, Boeckmans, De Clercq?) Over de laatste heb ik zelf ook na zitten denken (sterker nog ik denk er nog steeds over na).

waggie

Ik heb vanmiddag even een team aangemaakt. Was nog nooit zo makkelijk en ik had zelfs punten over :o

Ik twijfel alleen nog tussen Rodriguez en Quintana. Veel ritten waarin ik Rodriguez een kans geef, en of Quintana twee grote rondes aan kan betwijfel ik.
Zelfde trouwens met Froome.

Bergbeklimmer

Wat denken jullie van Landa? Kanshebber voor het podium? En hoe groot is de kans dat Bouhanni uit rijdt?

Kingstown

En hoe groot is de kans dat Bouhanni uit rijdt?

50%. Hij rijdt hem wel uit of hij rijdt hem niet uit.

Ab Normaal

'@elrio
De Clerq idd. Alleen nog even rekenen wat die 12 e plaats in het ak hem aan punten gaat opleveren.

@bergbeklimmer
Waarom zou Bouhanni deze keer niet uitrijden?
Landa gaat naar ander team. Vermoed dat ie zal moeten knechten dus. Tenzij Nibali en Aru er al vroeg doorzakken.

Bergbeklimmer

'@ Ab: o.a. omdat hij van de 6 x dat hij meedeed aan een grote ronde er maar 1 uitreed. Ik begrijp dat het de ene keer kwam door een blessure en de andere keer om zich te sparen voor andere wedstrijden, maar kan hij alle bergen verteren?

nathancouw

Ik zit in een groot dilemma, Ik moet kiezen tussen de volgende mensen :
Henao
Thomas
VDBroeck
Betancur
Kiryienka
Sanchez
Talansky
WIE TE KIEZEN
Ik kom er niet uit...

gibbedefluppe

Henao, altijd, overal.

Onbekende gebruiker

'@Nathan: er is voor elk poultje wel een forum. Dit is geen keuze op SP. Als we niet weten hoe er gescoord wordt is ons advies niet veel waard. Tenzij het gaat om meest kleurloze ronde, dan is het een veilige keus om voor vdb te gaan.

Dup

'@Ab @elrio nou jullie hebben mazzel want meersman doet mee maar wel voor 1 punt.

Rechter K

Toch besloten om Purito erbij te pakken. Dan maar een risicovolle kluns, het is niet anders.

Meersman of van Poppel, wat denken jullie? Ik neig zelf meer naar van Poppel.

Onbekende gebruiker

Een definitief nee voor Landa wat mij betreft[/url]

Edit @Rechter K; allebei niet wat mij betreft. Ik zou de hele gedachte dat je 'minimaal 3/4/5/6 sprinters nodig hebt' ook los laten. Gaat iemand zijn punten en plek waard zijn? Gaan Meersman danwel van Poppel +/- 60 punten halen (ik reken zelf met 75, 50 per zp en 25 per plek)? Dat is de vraag die je je moet stellen, ongeacht de specialiteit van de renner.

Met de niet onwaarschijnlijke mogelijkheid dat het halve sprintersveld eruit ligt na etappe 11 en enkelen (Bouhanni? Degenkolb?) afstappen voor het WK, twijfel ik zelfs of ik überhaupt puntensprinters meeneem.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Waarom?

Onbekende gebruiker

Waarom wat?

Bergbeklimmer

Is de kans groot dat Degenkolb gaat afstappen voor het W.K.?

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

'@Bergbeklimmer; bij Giant zeggen ze van niet.

Ab Normaal

Ik bekijk nu net het parcours van het wk. Is een beetje een vereenvoudigde vorm van de Ronde van Vlaanderen.
Zeker een parcours dus waar Sagan en Degenkolb kans maken. Bouhanni niet, dus ik zie geen reden waarom Bouhanni niet uit zal rijden.

Lamme Frans

Haha ik had dat interview ook gelezen Sammy. Ik moet nog 2 zwarte punten weghalen en op dit moment neig ik naar Landa of Bouhanni. Degenkolb laat ik zeker staan.

1 2 ... 5 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.