Sportpools Vuelta 2015

1 2 ... 8 ... 11 12
Noud89

Tsja het is een gokje Ab, maar goed het is ook zo saai als we straks allemaal met Valverde (4), Rodriguez (3), Quintana (3), Aru(3), Majka (2), Pozzovivo (2), Degenkolb(3), Bouhanni(2) komen aanzetten he. ;)

Kingstown

'@Ab:

Rodriguez of mss zelfs wel Degenkolb. Een 2-punter verwijderen en dan Thomas als kluns nemen is ook nog een optie. Dan zou de keuze op Pozzovivo vallen waar ik in de Sportpools toch al heel lang een haat-liefde verhouding mee heb. Al jarenlang weet ik hem te kiezen als hij uitvalt en niet te nemen als hij goed presteert.

elrio

'@Kingstown geef even door als je Pozzovivo naast je team zet. Dan weet de rest iig dat ze hem moeten nemen.

Ab Normaal

'@elrio
Lol!

@Noud
klopt je hebt gelijk. Als jij Valverde er uit laat en Kingstown Pozzovivo niet, dan neem ik Rodriquez niet.

Onbekende gebruiker

Dan laat ik Aru thuis!

elrio

En dan neem ik ze gewoon allemaal en win de poule :)!

Lamme Frans

En ik Quintana!

Kingstown

Pozzovivo eruit gehaald en van Garderen als kluns erin.

Siemen

Met Froome en Henao als "kopmannen" bij Sky zie ik in Thomas -met de tdf in de benen- als een ideale kluns. Garderen als kluns vind ik een risico omdat hij t.o.v. Thomas wel kopman is bij zijn team....

Kingstown

Je moet af en toe wat risico's nemen, anders win je zeker niet. van Garderen zie ik niet presteren gedurende 3 weken en de incidentele punten die hij pakt neem ik wel op de koop toe. En uiteindelijk zal hij wel moeten gaan knechten om de negende plek van Sammy veilig te stellen.

Ab Normaal

'@Sammy
Nog iets over Sammy gelezen?

joy4ever

Iemand die het aan zou durven Nibali als kluns in te zetten?

ralphf

Yep! :)

paapke

Ik heb na de Tour besloten geen 4-puntkluns meer te nemen. Maar ik twijfel toch een beetje over Nibali.

Ab Normaal

Nope

Onbekende gebruiker

'@Ab; Sammie rijdt voor eigen kansen. Is begin dit jaar beloofd en ik las ergens na de aankondiging van het rijden van TJ dat hij zich niet hoeft op te offeren.

Laatst gewijzigd
Noud89

Nibali gaat naar mijn idee gewoon top-5 rijden dus geen optie voor mij.

Ab Normaal

'@Sammy
Thanks. En geloof jij in Sammy?
Gaat ie zijn punt waard zijn?

Onbekende gebruiker

'@F4; jullie hebben reactie! (Kingstown op WF, kon je op SP niet vinden).

Goozbabs

Verwacht Nibali als knecht voor Aru, dus als kluns :D

Leipe Levi

is jullie poule besloten of mag ik er ook in? :)

Onbekende gebruiker

'@Levi: wachtwoord van de wf poule is 'lippuner', vraag me niet waarom. Alle wf'ers zijn daar welkom natuurlijk!

Lamme Frans

Marco Lippuner was indertijd een cultheld op Wielerflits. Daarom leek het me gepast om dat als wachtwoord te nemen. ;-)

Poeksel

Dat het wachtwoord in al die tijd nooit veranderd is naar willwohl!

Kingstown

'@Sammy:

Je PB gelezen (dat is echt een onhandig systeem op WF) en aangemeld voor de subleague. Hopelijk kun je mijn username op SP nu wel vinden. ;)
De bedoeling is om later vandaag een uitgebreide reactie te geven, maar ik heb ook nog wat andere dingetjes te doen, dus geen idee wanneer dat precies wordt.

1 2 ... 8 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.