Wie was ik VII

1 2 ... 7 8 9 10 »
Jacco van Stierop

'@simplex

Ik vroeg me al af wat de link met Kelly was, maar nu wel duidelijk. Dus Jos heeft in die bus ook pannenkoeken gegeten?
Klinkt logisch allemaal, maar is meestal zo als het antwoord bekend is.
Wel aardig dat Rijsbergen in dat vlakke land ligt....

Jacco van Stierop

Oef, was aan de laatste opgave geeneens toegekomen.

Gefeliciteerd Rodney! Je bent de terechte winnaar, volgens mij een wandelende encyclopedie.
Chapeau!

Rodney

Dank jullie, dit spel was vooral weer erg boeiend. Zal zo een nieuwe versie maken.

simplex

Gefeliciteerd Rodney met deze prachtige eindoverwinning.
Knap werk laten zien (als debutant denk ik.)
Deze laatste opgave bijv. is alleen op te lossen als je veel parate kennis in je hoofd hebt bewaard.

Was een leuke editie met meerdere toppers, terwijl we Tutu vaak misten deze keer.
En onze eerdere coryfee Zacht die helaas niet meer mee doet omdat hij niet meer op Wielerflits is, mis ik ook nog.

Andere recente nieuwkomer Jacco en de al vaker bewezen topspeler Pédaleur hebben mede dit spel weer naar een mooi en leerzaam niveau gebracht.
Het kost wat tijd maar het is ontzettend leuk om mee te spelen.
We kijken weer uit naar de volgende.

simplex

'@Jacco. Nu zie ik het ook pas dat de naam van de plaats Rijsbergen weinig vlaks bevat. ;)
Maar het valt wel onder het platteland van Brabant en behoort tegenwoordig bij de mooie gemeente Zundert. Maar dat wist je al wel vermoed ik.

billi

gefeliciteerd Rodney, grote klasse :)

een spannende editie, een hoog nivo, en wat een wielerkennis bij menigeen :o
en wat het ook zo leuk maakt, de bijkomende info :)

ik voel me wel een figurant, voor mij vaak te lastig, maar ach, moet ik maar beter mijn best doen :p

1 2 ... 7 8 9 10 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.