Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 102 ... 405 406
stijnlah

Guillaume Van Keirsbulck lijkt me echt wel een goede knecht voor Vanmarcke te ondersteunen, heeft een aflopend contract en Lefevre heeft duidelijk laten horen ontevreden te zijn over hem. Zie hem niet meteen een nieuw contract krijgen bij etixx.

Wielerfan1987

'@Stijnlah

Het kan aan zijn rol binnen zijn huidige ploeg liggen, maar hij lijkt mij niet die renner die er in de finale nog bijzit bij de laatste 25 a 30 om Vanmarcke te ondersteunen en hem halen heeft dus geen enkele meerwaarde.

Scotty

'@Wielerfan, welke knecht zit er nog wel bij de laatste 25 a 30 km? Die knecht doet dat hooguit een jaar.

Fanny

'@Stijnlah
Quote: Guillaume Van Keirsbulck lijkt me echt wel een goede knecht voor Vanmarcke te ondersteunen, heeft een aflopend contract en Lefevre heeft duidelijk laten horen ontevreden te zijn over hem. Zie hem niet meteen een nieuw contract krijgen bij etixx

Waarom zou TLJ een renner moeten nemen waar Etixx (Lefefre) ontevreden over is.
Moet die dan wel goed genoeg zijn voor TLJ wat betreft prestaties, salaris enz. ?

Hakkie2

Lefevre is niet ontevreden over zijn talent (daar is hij al honderden malen zeer lovend over geweest, eindelijk de opvolger van Boonen), maar met zijn werklust.

StonedCamel

Lefevre heeft wel vaker last van dat hij ontevreden over renners, juist dat biedt hier kansen.

Van Keirsbulck is iemand die al eens top 5 reed in DdV en de 3daagse van de Panne won, die kan echt wel wat. Lijkt me een prima aanwinst voor de klassiekerploeg. Kan bovendien een rol spelen in een eventuele sprinttrein en is een prima tijdrijder.

achtpuntzes

haal dan Westra. misschien wil die wel in een ploeg waar geen stupide kazakken in zitten die tegen hem rijden. bovendien ook winnaar van 3daagse de panne.

Chrys

Als iemand Van Keirsbulck aan de praat kan krijgen, is hij zeker een goede toevoeging voor welk team dan ook. Ook nog maar 25 trouwens, dus kan nog een tijdje mee.

Tutu888

Met alle respect maar TLJ lijkt mij niet de ploeg waar ze een jongen als Van Keirsbulck de figuurlijke schop onder het achterwerk kunnen geven.
Indien Lefevre en Peeters deze jongen al niet tot genoeg trainingsarbeid krijgen is deze jongen simpelweg niet geschikt voor de top.

Fanny

'@Chrijs
Inderdaad als... maar wanneer dit ook niet lukt wat moet TLJ dan?
Ja, waarschijnlijk een dure renner betalen, en daardoor minder budget over voor andere renners.
Dus mijn mening risico niet nemen.
Ik zou dan ook voor Westra kiezen zoals 8.6.
Voordeel NL renner wat TLJ in principe wil als enige NL WT team.
De vraag is dan wil Westra en wat zijn salariseisen gezien het lage budget van TLJ t.o.v. andere WT teams.

@Tutu888
Mee eens.

StonedCamel

'@Tutu:
Ik weet niet of je dat zo simpel kunt zeggen. Wellicht kunnen ze bij TLJ wel zijn intrinsieke motivatie aanspreken (die moet er ergens zijn, anders schop je het uberhaupt niet zo ver). Dat Lefevre en Peeters zwaargewichten zijn betekent niet dat ze automatisch op de juiste knop weten te drukken bij een renner.

Ik vind Westra totaal niet bij TLJ passen, echte broodrenner die volgens mij al weleens aangegeven heeft puur voor het geld naar Astana te zijn gegaan. Bovendien helemaal geen TLJ type.

Fanny

Leezer start niet in de Volta Classic.
Hij is niet voldoende hersteld van ziekte.
Wie wordt zijn vervanger? Wie is er vrij?
Vlgs mij starten Kruijswijk en Roglic dit weekend of maandag nergens in een koers en zijn dus in ieder geval vrij om te starten.
Of gaat TLJ met 1 renner minder van start.

jerteg

Het lijkt me niet dat Kruijswijk of Roglic over gaat vliegen vanuit Spanje

Loek de Rooij

Kruijswijk is gewoon in Nederland hoor. Zou wel een versterking zijn voor de relatief zwakke ploeg die ze hebben opgesteld. Ik vraag me eigenlijk af of er in de finale nog wel iemand in de eerste groep zit als de wedstrijd hard gemaakt wordt.

Hakkie2

Vanmarcke gaat trouwen (in augustus) en wordt vader van een dochter in september. Zulk nieuws geeft over het algemeen vleugels :D

Laatste man

Vandaar dat hij het openingsweekend liet schieten en later moest pieken ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ga er maar vanuit dat er geen vervanger voor Leezer wordt opgeroepen.

achtpuntzes

'@ hakkie2:
misschien nu wel, maar over een half jaar wil hij wellicht wat meer tijd met zijn familie doorbrengen.

Il Cavaliere

Stef Clement wordt hier genoemd. Was bijna vergeten dat hij ook niet in het peloton rond fietst. Die heeft bij Iam ook nog helemaal niets laten zien..

kelderfan

'@Timocycling
Ja, dat doe ik al enige tijd met o.a. Lindeman, Teunissen, Roosen en Tusveld en de laatste tijd met Capiot, Van Lerberghe, De Tier en Naesen; dus allemaal renners, die niets presteren. Maar ja het is natuurlijk beter om renners te noemen, die echt niet zullen komen, zoals Westra, Poels, Slagter enz.;)

Laatst gewijzigd
Hakkie2

'@8.6: Ja, misschien een streep door Canada.

Netraam

'@Il Cavaliere
Wel 2e op de Europese Kampioenschappen. Verder neem ik aan een gewaardeerde knecht, anders nemen ze hem niet mee naar zowel de Giro als de Tour.
Maar hij is niet de Nederlands(talig)e winnaar binnen een budget die TLJ zoekt neem ik aan.

We vallen in herhaling. Laten we eerst het nieuwe budget afwachten, als er een nieuw budget gaat komen.

kelderfan

'@Il Cavaliere
Clement is misschien wel 't cement, wat bij TLJ ontbreekt. Gelukkig weet Plugge wel, waar 't aan schort. #'t middensegment#

achtpuntzes

'@ hakkie2:
mijn zegen heeft hij. misschien Gesink nog eens in Canada?:)
toch hoop ik dat Vanmarcke blijft. hij hoort gewoon tot de top 5 op zijn gebied, en dat zijn nou net de wedstrijden die mij aanspreken. hij is een van de redenen dat ik toch nog steeds een beetje TLJ fan ben. nu nog een grote overwinning, maar die zal er wel gaan komen als hij net weg is. :(

@ Kelderfan:
ik denk niet dat Clement het cement zal zijn. speerpunt is Vanmarcke, naast de klassementsmannen. maar die hebben al zat ondersteuning. inzetten op een luxe kasseienknecht waardoor Vanmarcke blijft en ik ben al tevreden. dat veel liever als een betere klassementsrenner waarvoor de Nederlanders moeten knechten, en een miskende Vanmarcke die het elders gaat zoeken en 'we' niemand meer hebben voor op de kasseien.
en als de talenten dan ook nog een beetje doorgroeien zou je best een leuk team voor volgend jaar kunnen hebben. een beetje nadenken is vaak beter dan zo maar namen gaan lopen rondslingeren. Giant is er ook niet gekomen door paniekaankopen te doen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@8.6
Wat betreft de wensen van Vanmarcke kan ik alleen maar zeggen ja en als er dan genoeg geld is voor een luxe knecht, dan heeft 't mijn zegen. Maar juist omdat na dit seizoen zomaar drie sterke renners gaan ontbreken heb je aan een luxe kracht niet genoeg.
TLJ probeert ook nog trein op de rails te zetten. Derhalve is zo'n renner als Capiot toch niet verkeerd. Die kan m.i. zowel in het treintje als in de ondersteuning van Vanmarcke.
Over de ondersteuning van de klassementsmannen heeft Plugge eens laten vallen, dat er nog 1 of 2 Amerikanen bij zullen komen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 102 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.