Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 105 ... 405 406
xistnc

Als hij qua wattages bij de besten hoort, dan hoeven er dus alleen nog maar wat onsjes af. Komt goed!

Fanny

'@Wielerfan
Je hebt volgens mij gelijk dat dit staatje niet alle vermogens van de renners vermeld.
Maar het was leuk om te zien.
Ik heb vertrouwen dat het deze week wel goed komt met onze kopmannen en andere renners van TLJ.
Ze zullen denk ik niet voor een klassement gaan maar voor een ontsnapping met hopelijk een ritwinst.
Ik denk dat Kelderman nu wel lekker in zijn vel zit en dat hij zeker zal proberen om in een groepje vooruit te komen.
Gesink laten ze als hij nog steeds kort in het klassement staat niet gaan al zou hij dat zelf graag willen.
Na morgen weten we meer met aankomst bergop (2e categorie).

Laatst gewijzigd
nafnikleb

http://www.ad.nl/ad/nl/1059/Ronde-van-Vlaanderen/article/detail/4275472/2016/04/04/Champagnekurk-schiet-pet-van-hoofd-Vanmarcke.dhtml

Chrys

Selectie voor Roubaix:
Tjallingii
Vanmarcke
Van Asbroeck
Roosen
Teunissen
Castelijns
Wynants
Tankink (?)

Ten opzichte van vorig jaar geen Leezer en Wagner (en Flens), wel Roosen, Teunissen en Castelijns. Wel opvallend dat Castelijns mag rijden vind ik. Leezer en Wagner zijn toch ook best aardige kasseienrenners.

Yeez

Tankink blijft een vraagteken door zijn val, al verwacht hij zelf te kunnen starten. Verder vind ik het vooral opvallend dat castelijns rijdt ipv leezer, wagner, maar vooral van emden. Die zal misschien wel naar de giro gaan.

xistnc

Leezer is ziek (geweest). Wagner zal in de weegschaal gelegen hebben met Castelijns.

Fanny

Vandaag de zware 2e etappe van de Ronde v Baskenland (174,2 km) met finish op de top van de zeer steile Garrastatxu.
Het "geitenweggetje" van de laatste 2,8 km heeft een gemiddeld stijgingspercentage van ongeveer 12% en daarbij zitten stukken die oplopen tot liefst 20% (volgens mij normaal daar in de bergen van Baskenland).
Ben benieuwd hoe onze mannen van TLJ en dan met name de 2 kopmannen dit laatste stuk verteren.
Er gaan in ieder geval vandaag veel renners op minuten gereden worden en ik hoop dat alle TLJ renners op tijd binnen zullen zijn want in Spanje geldt meestal maar een korte tijdslimiet van ongeveer 8%-12%.
Ik vermoed dat het peloton, tenminste wat er nog van over is, onderaan de klim zal ontploffen, ook omdat de wegen smal zijn.

Timocycling

Aparte selectie, Wagner vind ik toch beter dan castelijns.

irriducibili

'@ Nafnikleb, Had het filmpje ook al gezien ja.

Daar 'verknalt' Sep bijna zijn carrière, dat ding zou maar in zijn oog gekomen zijn....:S

kelderfan

Volgens mij is die samenstelling nog niet definitief voor Parijs - Roubaix. Nog geen line-up op hun eigen site toch.
Want het kan zo maar zijn: Castelijns, Leezer, Roosen, Tankink, Teunissen, Tjallingii, Van Asbroeck, Vanmarcke en Wagner is reserve.
Wat mij verbaast, is dat Wynants niet is opgenomen in de selectie.
Ook de man die Sep feliciteerde kreeg dat ding bijna in 't gezicht.

Laatst gewijzigd
Timocycling

Wynants staat erbij hoor Kelderfan, dat is de beste knecht die ze hebben. Die rijdt echt wel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Wynants staat er gewoon bij hoor, weet niet waar jij kijkt

jvh93

Voordat kelderfan het doet zeg ik t maar. Zou tlj er niet goed aan doen om eeuwige 2e sagan te halen? Tlj is ook erg goed in het 2e worden😅

Oké, genoeg grapjes. Hele goede teamprestatie vandaag, jammer dat kelderman het niet af kon maken. Maar wat hebben hij en gesink sterk gereden.

tendam

Ik zag gisteren al die wattages van Gesink en ik dacht: hm, blijkbaar toch niet zo slecht. Zo'n steile puist ligt hem juist wel goed, i.t.t. wat velen denken. Dan komt het puur op harken aan, en dat kan hij als de beste.

kelderfan

'@rahimns
Kijk voor de lol is op de eigen site van TLJ en dan heb je rechts knopjes, waar je op kunt drukken {wel goede nemen natuurlijk} en dan kom je Parijs - Roubaix {officiële site} en dan op Equipes drukken en vervolgens op TLJ wielerploeg en wat krijg je dan.
Probeer 't maar eens.

kelderfan

'@jvh93
Ik zou zeggen {als TLJ budgetuitbreiding krijgt} nemen die Sagan en niet z'n broer natuurlijk, want dat zou 't pas leuk maken.;)

WieVis

Wat reed Kelderman goed. Ook Gesink reed een dijk van een rit. Heb hierdoor meteen meer zin in de rest van de week

kelderfan

Kelderman reed zeker goed en daar ben ik blij om.

Fanny

Fanatische prestatie van het team LJ met een geweldige 2e plaats voor Kelderman !
Helaas was Landa te sterk.
Mooi hoe hij "de grote wielrenners" samen met Landa voor bleef op deze verschrikkelijk steile klim. Chapeau !
Gesink ook zeer goed top 10 gereden (9e).
Dat biedt hele mooie perspectieven voor de komende zware etappes voor TLJ en niet vergeten de laatste etappe zaterdag met een individuele tijdrit.
Indien Kelderman de komende dagen goed doorkomt heeft hij zelfs zicht op de overwinning van de Ronde van Baskenland met zijn tijdrit.
Maar er zijn de komende dagen veel kapers op de kust.
Gelukkig hoeft TLJ morgen niet op kop van het peloton te rijden, die eer is aan team SKY.
Dit kan m.i. misschien een voordeel zijn voor TLJ.

Fanny

'@Kelderfan
Kelderfan gefeliciteerd met Kelderman !
Geweldig om naar uit te kijken deze week wat hij verder nog kan in deze ronde.

Chrys

'@kelderfan, rahimns
Kelderfan heeft inderdaad gelijk dat op de website van PR zelf Leezer ipv Wynants staat. Mijn lijstje kwam van PCS. We zullen het zien de komende dagen. In ieder geval genoeg mannen om in te zetten.

Chrys

Vandaag toch ook goed gereden van Koen Bouwman! Zat nog mooi bij de groep onderaan de slotklim. Draait in de luwte toch mooi mee in die zware WT-koersen.
Over het algemeen een goed TLJ gezien vandaag, maar Bennett en Campenaerts toch tegenvallend. Bennett heeft overigens al wel getwitterd dat het niet zijn beste dag was vandaag.
https://twitter.com/georgenbennett/status/717386097475629056

kelderfan

'@Chrys
Die Koen Bouwman komt toch samen met Laurens de Plus binnen; toch ook een talent.
Hij maakt al in zijn eerste jaar toch prima stappen voorwaarts. Voor Campenaerts is dit toch een goede les om in zo'n zware koers met de grote mannen mee te moeten rijden. Hij is denk ik, toch meer een man voor 't heuvelwerk.
Maar wie was de TLJ-renner die aan de stijle klim begon. Toch Battaglin leek mij.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan was idd Battaglin. Bennett heeft maagklachten hopelijk komt hij er nog doorheen. Robert en Wilco zaten tot de laatste klim prima omringt dus het was gewoon een prima prestatie van TLJ.

@Chrys de site van Letour is net zo betrouwbaar als PCS zonder officiële bevestiging van de ploeg. Maar kijkend naar de afgelopen weken lijkt me toch wel bijna zeker dat Wynants zondag aan de start staat.

Fanny

'@Chrijs
Inderdaad de nog jonge Koen Bouwman heeft het als knecht in deze koers voor Gesink en Kelderman geweldig gedaan met een 75ste plaats in deze zware etappe met de laatste steile klim net voor de eveneens jonge Belgische talent Laurens de Plus die hij nog kent beloften van vorig jaar in de Giro Valle D 'Aosta.
Ik vind het extra knap omdat hij ook steeds naar achteren moet om eten en drinken te halen !
Hij was regelmatig in beeld achter in het peloton en reed net langs de valpartij met de Trekrenner.
Hij moet in de laatste 5km toch snel na voren zijn gegaan om samen met zijn andere ploeggenten Lindeman en Martens te eindigen en meer dan 10 minuten voor Bennet en Campenaerts.
Ik weet niet hoe zijn benen voor morgen zijn maar gezien zijn 2 lange vluchtpogingen in de WT Ronde van Catalonië in de 3e en de laatste rit in Barcelona hoop ik dat hij het misschien morgen nog eens gaat proberen.
Maar hij kan ook stalorders krijgen om te knechten en de Ronde van Baskenland uit te rijden met het oog op de toekomst.

1 2 ... 105 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.