Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 109 ... 405 406
Timocycling

Ik snap niet hoe je bij jouw assumpties komt Kelderfan, het slaat echt nergens op. Ben je aan het trollen?

kelderfan

'@Timocycling
Nee ik ben niet de trol in deze, maar als Hofland naar de Giro gaat, dan krijgt hij toch gewoon Wagner mee, als ondersteuning in de sprint en Wagner kan meer dan een lead-out.

Gees

Roglic staat opgesteld voor de Giro, Kelderfan

Timocycling

'@Kelderfan ik bedoel dat je denkt dat Roglic en Kruijswijk naar de tour gaan.

Laatste man

Kap gewoon eens met die onzin.

Yeez

Kruijswijk en roglic staan gewoon voor de giro (net als campenaerts, keizer, battaglin, tjallingi en tankink). hofland en wagner zouden eventueel als Laatste 2 renners meekunnen, maar dat blijft SPECULEREN.

xistnc

Als Hofland nu op dit moment op hoogtestage is, dan is het toch helemaal geen rare gedachte dat dit in dienst van de Giro is? Zo'n redenering ontstijgt toch wel het niveau van speculatie.

jvh93

ik zou het ook niet zo gek vinden om hofland in de giro te zien. waarom wou hij zichzelf überhaupt dit jaar al gaan meten met de absolute wereldtop in de tour? vorig jaar was hij dicht bij een ritzege in de giro, maar dichtbij telt alleen bij jeu de boulle. Dit jaar gewoon nog gaan voor ritzege in de giro en volgend jaar maar kijken of hij nog een stap zou kunnen zetten. hij is nog jong en heeft nog tijd genoeg om de tour te gaan rijden.

xistnc

Het starten van Hofland in de Giro krijgt een wat vreemde glans, omdat dan meteen aan een start van Groenewegen in de Tour wordt gedacht. Dat heeft Groenewegen kennelijk zelf ook uitgesproken.

In de eerste week zitten 4 kansen voor sprinters van het type Groenewegen. Mocht TLJ echt puur voor etappes gaan, dan zou de gok goed kunnen uitpakken. Een jaartje wachten lijkt me echter waarschijnlijker.

jansen8888

'@tdola

Wat nou als Kruijswijk een geweldige Giro rijdt, Kelderman top 5 in Baskenland en Romandië en Gesink Californië wint. Dan gaan ze misschien alle 3 naar de Olympische spelen en moet ik nog maar zien dat ze naar de Vuelta gaan. Moet nog maar zien in welke vorm Poels en Mollema dan zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het kan natuurlijk ook zijn dat Hofland toch naar de TOC gaat, daar heeft hij zeker kans op een etappeoverwinning en dan is die hoogtestage ook prima te verklaren. Ik denk in ieder geval dat Hofland op dit moment gewoon niet heel lekker in zijn vel zit, nu de overwinning uitblijft en hij daarom gekozen heeft om op hoogtestage te gaan. Ik ben heel benieuwd wat zijn programma gaat zijn na de hoogtestage.

jansen8888

'@rahimns

Stel dat Hofland naar de Giro gaat en niet TOC en Dauphiné doet, hoe zal hij zich dan voorbereiden op het NK?

AndriesW

'@jansen8888
Wat nou als Gesink zijn voorgenomen programma volgt en Californië niet rijdt? ;)

xistnc

Tja, wat doe je als je niet lekker in je vel zit. De MediaMarkt leegkopen, ff flink los gaan met je vriendin, een paar keer door de McDrive of toch maar een hoogtestage? Zo werkt het toch niet, Rahimns?

Een hoogtestage wordt altijd precies doorgerekend qua wanneer wil je goed zijn, hoe lang moet daar tussen zitten, hoe lang ga je en wanneer moet je dan rekening houden met slechte benen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc dat klopt, hij zal ook niet zomaar op hoogtestage gaan er zal wel overleg geweest zijn en een plan opgemaakt zijn. Ik vermoed zelf inderdaad richting de Giro, maar ik weet het dus niet zeker. feit is wel dat deze hoogtestage oorspronkelijk niet op het programma stond.

Laatst gewijzigd
jansen8888

'@AndriesW

Heb je een bron? Zie net dat alleen Vermeulen en Teunissen op de voorlopige startlijst staan. Zal Kelderman dan de lijn van Romandië doortrekken naar TOC? Als je heen gaat voor de sponsor zullen ze toch wel voor het klassement gaan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jansen8888 Robert en Wilco gaan beide niet naar de TOC, volgens mij mag Alexey daar voor eigen succes gaan en misschien dat Dylan er als sprinter naar toe gaat, als Moreno naar de Giro gaat. Maar eerlijk gezegd heb ik naast de 2 tot nu toe bekende namen nog geen andere renners gehoord die daar gaan starten.

Yeez

Even iets anders. In december werd gemeldt dat Marc Goos een laatste operatie is ondergaan. hierbij is een metalen kom om de heup geplaatst. De revalidatie zou een paar maandjes duren. In het begin van het voorjaar zou dan duidelijk worden of hij nog zou kunnen terugkeren op het hoogste niveau, maar sindsdien bleef het stil.

Een maand geleden (5 maart) sprak ik in dorst (oude woonplaats van Goos en dorp met een mooie mtb-route die ik ging fietsen) een man die bevriend met de vader van Goos was (Peter Huibregts). Hij wist te melden dat Marc hard aan het trainen was en al bijna. Dagelijks achter de brommer aan het trainen was. Veel meer weet ik niet.

Mijn vraag is dan ook of @rahimns eens bij de ploeg na kan vragen hoe het met hem gaat, al leek op de teampresentatie Plugge nagenoeg geen vertrouwen meer in Goos te hebben (wat ik erg jammer vond).

Zelf denk ik namelijk dat wanneer Goos zou kunnen terugkeren, hij nog uit kan groeien tot een potentiële top 30/20 klimmer in grote rondes (in zijn eerste giro werd hij zelfs 35ste). Zelfs toen hij in december 2014 meeging op trainingskamp toonde hij veel hogere waardes dan het voorgaande jaar, en dat na zijn blessure! Ik vond het altijd een groot talent en zou daarom erg graag willen weten hoe het met hem gaat.

Wielerfan1987

'@xistnc,

Zeer waarschijnlijk heeft die hoogtestage te maken met een wijziging in zijn oorspronkelijk voorgenomen programma.

Zoals ik al eerder zei.
Het kan een mentaal verschil maken of je even de knop omzet, een trainingsperiode/hoogtestage doet en fris aan een nieuw programma begint of dat je koste wat kost op de eerder uitgestippelde weg doorploetert terwijl wellicht je vorm maar niet word wat het moet zijn, of dat het wellicht zelfs in je hoofd niet lekker zit door het uitblijven van resultaten.

Ik denk dat deze hoogtestage dus gewoon met een reboot te maken heeft waar automatisch een wijziging in Moreno zijn programma uit is gevulgd.

Hakkie2

Gesink is inderdaad tot nu toe nooit van plan geweest dit jaar naar de ToC te gaan. Na Catalunya en Baskenland wil hij naar de AGR, WP, LBL, hoogtestage, Tour de Suisse en dan de Tour.

jansen8888

'@rahimns

Thnx! Wel een beetje armoede als je naar TOC gaat voor de sponsor, Vermeulen die nog weinig heeft laten zien voor het klassement laat rijden en geen sprinter (Hofland of Groenewegen) mee neemt.

AndriesW

NOS-interview van januari. In de eerste minuut vertelt Robert zelf over de opzet van dit seizoen:
http://nos.nl/artikel/2079397-gesink-gaat-voor-ritzege-in-tour-en-succes-op-spelen.html

Laatst gewijzigd
AndriesW

Voor welke sponsor zouden ze naar Californië gaan? Dat telde mee voor Belkin maar voor de Lotto en Jumbo zie ik dat niet.

stijnlah

'@AndriesW brandloyalty is volgens mij de sponsor met belangen in Amerika.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De nieuwe eigenaar van BrandLoyalty is Amerikaans, dus in die zin heeft de ploeg wel belangen daar. Dat ze dan ook van start gaan met hun Amerikaanse klimmer is logisch. Gezien de programma's van Robert en Wilco richting de tour zit een uitstapje naar de TOC er niet in. Daarnaast zie je dat Amerikaanse wielrenners het in koersen in eigen land meestal nog net iets beter doen. Maar de ploeg heeft de meeste plaatsen voor de TOC nog niet ingevuld, maar kijkend naar de mogelijkheden lijkt het me sterk dat er nog een sterke klassementsrenner naar toe gaat.

1 2 ... 109 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.