'@andriesw
Wat dacht je van Bianchi? Vacansoleil reed daar ook voor Bianchi (zelfs in celeste-kleurige outfits).
Wel een zwakke ploeg inderdaad als Vermeulen het speerpunt is. Ok, California wordt elk jaar zwakker qua deelnemersveld, maar dan lijkt top-10 me voor hem alsnog wat te hoog gegrepen.
'@rahimns: toch is Orie geen fan van buitenlanders bij de Nederlandse teams, kijk hier maar.
Sorry ik heb niets gezien; misschien vanavond laat op YouTube. Maar Kelderman lijkt toch weer een beetje beter te zijn geworden.
Nu 't AK na rit 4 is toch niet verkeerd. Ik zie dat 't hele team op Bennett na zich heeft verbeterd. Zelfs Campenaerts lijkt zich beter te voelen.
Op zich heeft de ploeg met Battaglin, Lindeman, Martens en Bouman nog 4 man die redelijk omhoog kunnen en toch vrij lang bij Wilco kunnen blijven en natuurlijk heeft hij dan nog Robert. Maar morgen staat wel een etappe met 8 beklimmingen op het programma. Hopelijk gaat het een beetje zoals vandaag dat het peloton lang bij elkaar blijft en het is even afwachten wat de andere ploegen gaan doen. Tinkoff komt misschien wel weer met een plan... en SKY is natuurlijk gewoon sterk. Ik ga er echt voor zitten morgen.
Genoeg ploegen met hun eigen belangen, die gaan echt niet allemaal naar de mannen van Kelderman kijken. Daarnaast zitten ze vandaag met zes renners bij de eerste tachtig, dus ook op eigen kracht moet het geen problemen geven. Maar na de krachtmeting van vandaag zullen Quintana, Contador en Henao en hun ploegen in eerste instantie toch naar elkaar gaan kijken.
Waalse Pijl zou hij sowieso rijden toch? Ik kan me voorstellen dat het met zijn huidige programma ook gewoon een optie wordt om Amstel te rijden.
Wat betreft Gesink denk ik dat het nogal verschil maakt wanneer de koers bijna 100km langer duurt. Ik zie deze week eerlijk gezegd eerder als een goed signaal richting de klassiekers.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.