Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 115 ... 405 406
kelderfan

'@Timocycling
Vanmarcke kan zeker wat in de AGR; vorig seizoen in Montreal en Quebec ging 't ook niet verkeerd. Alleen dat Tjallingii nu ook de AGR gaat rijden, lijkt mij meer in 't kader van zijn afscheid. Maar ja, Leezer gaat toch ook niet langer mee.

Yeez

Lijkt mij dat sep die cauberg wel redelijk op moet kunnen komen

ti-raleigh

De ploeg heeft vandaag erg goed gereden. Het doet deugd om ze weer vooraan te zien rijden. Ook Kelderman en Gesink waren 2 dagen goed bezig in Baskenland. Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat ze in de heuvelklassiekers ook mee zullen doen om de prijzen, al verwacht ik niet dat ze zullen winnen.

LutsenkoFan

Ik hoop dat Kelderman ,net als vorig jaar meen ik, op 30-40 km demarreert en dan ditmaal niet in de boerenvelden fietst.

kelderfan

Sep Vanmarcke nu nr.5 op de WT-ranking; dus TLJ doet goede zaken.
Dylan van Baarle is de beste Nederlander op plaats 36.

Laatst gewijzigd
oscarito1908

Ik hoop dat het weer eens een keer oorlog komt vanaf Eyserbosweg. Zou voor de koers niet verkeerd zijn.
Gewoon erin vliegen en kijken hoever je komt.

tendam

Het nieuwe parcours is gewoon bagger. Oorlog maken vanaf de Eyserbosweg heeft helemaal geen zin, veel te ver naar de finish.

Mike98

Vanmarcke vertrekt volgens telegraaf aan het eind van het seizoen

Rahim Vlasblom
admin

Dat staat dan in de papierenversie ?? zie er op internet niets over staan...

Mike98

Ja klopt dit zou de ploeg aan de sponsoren hebben verteld

Timocycling

Vanmarcke kan veel meer verdienen bij een andere ploeg. Die jongen zou gek zijn als hij niet op een lucratief aanbod in zou gaan. Zo gaat dat nu eenmaal, zeer jammer voor ons fans maarja.

ti-raleigh

Misschien om de sponsors onder druk te zetten....

StonedCamel

Financieel zal het gunstig zijn voor hem, maar qua ploeg kan ik me er geen indenken waar hij het beter voor elkaar heeft: hij heeft hier iedere Vlaamse wedstrijd 7 man die puur voor hem rijden en daar nog goed in zijn ook. En als je dan ziet hoeveel man van bijv Trek er nog in de kop van de koers zitten gisteren, maar ook vorige week... Enige wat ik nog enigszins logisch zou vinden is Cannondale, of heel misschien Giant maar ik kan me niet voorstellen dat die zo'n dure kracht gaan aantrekken, past helemaal niet bij die ploeg (de tandem Sep-John Beton zou overigens wel sterk zijn).

Zou het wel jammer vinden als hij vertrekt. Wellicht dat TLJ dan kan investeren in van Baarle en Boom bijvoorbeeld.

Timocycling

Boom is niet zo goed als Vanmarcke, van Baarle heeft doorlopend contract volgens mij. Maarja, Boom zou de enige mogelijke vervanger zijn natuurlijk.

tendam

Van Baarle ligt nog een jaar vast. Boom is vrij, maar die wil ook weer meer gaan crossen. Misschien Mollema terughalen en er een kasseivreter van maken ;)

Of Niki Terpstra.

Laatste man

Of gewoon afwachten. Er wordt al anderhalf jaar gespeculeerd zonder dat iemand met echte harde feiten komt.

Yeez

Vind het een raar artikel in de telegraaf. De ondertitel bevat; "in de laatste kasseiklassieker voor zijn ploeg wist een te sterke vanmarcke niet te winnen". In het artikel zelf wordt vervolgens niks over zijn toekomst bij tlj of welke ploeg dan ook gezegd. Alleen maar dst hij goed had gereden en iemand mee moest hebben op carrefour. Vreemd dus.

tendam

'@jessevdalen
http://www.telegraaf.nl/telesport/wielersport/25575922/__LottoNL-Jumbo_verliest_Vanmarcke__.html

Wat een artikel weer. "De Vlaming werd in 2013 aangetrokken om te scoren in het voorjaar, maar slaagde daar in vier seizoenen geen enkele keer in. Ja, kruimels raapte hij in 2014 op voor de ploeg met ritten in de Ronde van Noorwegen en Tour of Alberta, oké de GP Impanis (’13) was ook een lichtpuntje, maar niet meer dan dat."

Laatst gewijzigd
Timocycling

De Telegraaf heft er geen kaas van gegeten. Vanmarcke is structureel goed in de klassiekers geweest voor TLJ, met name dit jaar al 200 WT punten. Jammer genoeg nooit eentje gewonnen, daar moet ik ze gelijk in geven. Dat ontbreekt echt nog.

tendam

Hij heeft moeite met winnen, maar je kunt moeilijk zeggen dat hij niet heeft gescoord. Zeker dit jaar houdt hij praktisch in z'n eentje die ploeg in beeld.

Laatste man

Journalistiek niveau om te janken. Jammer dat WF hier makkelijk in meegaat.

tendam

'@laatste man
De Telegraaf is qua toon altijd vreselijk tendentieus, maar qua feiten hebben ze het wel vaak bij het rechte eind.

Laatste man

Mwah, vaak genoeg ook niet omdat ze in columns/opiniestukken/verslagen van alles roepen. Wieler Revue maakt het nog bonter. Vanmarcke moet z'n koffers pakken en ze verlengen z'n contract niet, volgens hun, volgens De Telegraaf.

Waarom rijden ze niet in de Brabantse Pijl. Rahims weet jij dat?

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Wat een ongelofelijk baggerartikel van de telegraaf... echt hoe durf je dit zo te publiceren.

Yeez

Ik vind het artikel maar vaag, jammer genoeg zijn de feiten van de telegraaf meestal wel waar.

Mocht vanmarcke weggaan, dan komt er met het stoppen van tjallingi (en misschien tankink) wel in een klap een groot budget vrij. Al zie ik Sep liever blijven natuurlijk.

1 2 ... 115 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.