De ploeg heeft vandaag erg goed gereden. Het doet deugd om ze weer vooraan te zien rijden. Ook Kelderman en Gesink waren 2 dagen goed bezig in Baskenland. Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat ze in de heuvelklassiekers ook mee zullen doen om de prijzen, al verwacht ik niet dat ze zullen winnen.
Financieel zal het gunstig zijn voor hem, maar qua ploeg kan ik me er geen indenken waar hij het beter voor elkaar heeft: hij heeft hier iedere Vlaamse wedstrijd 7 man die puur voor hem rijden en daar nog goed in zijn ook. En als je dan ziet hoeveel man van bijv Trek er nog in de kop van de koers zitten gisteren, maar ook vorige week... Enige wat ik nog enigszins logisch zou vinden is Cannondale, of heel misschien Giant maar ik kan me niet voorstellen dat die zo'n dure kracht gaan aantrekken, past helemaal niet bij die ploeg (de tandem Sep-John Beton zou overigens wel sterk zijn).
Zou het wel jammer vinden als hij vertrekt. Wellicht dat TLJ dan kan investeren in van Baarle en Boom bijvoorbeeld.
Vind het een raar artikel in de telegraaf. De ondertitel bevat; "in de laatste kasseiklassieker voor zijn ploeg wist een te sterke vanmarcke niet te winnen". In het artikel zelf wordt vervolgens niks over zijn toekomst bij tlj of welke ploeg dan ook gezegd. Alleen maar dst hij goed had gereden en iemand mee moest hebben op carrefour. Vreemd dus.
'@jessevdalen
http://www.telegraaf.nl/telesport/wielersport/25575922/__LottoNL-Jumbo_verliest_Vanmarcke__.html
Wat een artikel weer. "De Vlaming werd in 2013 aangetrokken om te scoren in het voorjaar, maar slaagde daar in vier seizoenen geen enkele keer in. Ja, kruimels raapte hij in 2014 op voor de ploeg met ritten in de Ronde van Noorwegen en Tour of Alberta, oké de GP Impanis (’13) was ook een lichtpuntje, maar niet meer dan dat."
Mwah, vaak genoeg ook niet omdat ze in columns/opiniestukken/verslagen van alles roepen. Wieler Revue maakt het nog bonter. Vanmarcke moet z'n koffers pakken en ze verlengen z'n contract niet, volgens hun, volgens De Telegraaf.
Waarom rijden ze niet in de Brabantse Pijl. Rahims weet jij dat?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.