'@timocycling
Dat soort opmerkingen lees je hier altijd, volgende keer kan die of die hier geen podium rijden want dan is die of die er weer bij. Dat hoort er gewoon bij in de koers, en zeker in Roubaix. Dit was helemaal niet zo'n unieke kans, Vanmarcke moet het van een strijd man-tegen-man hebben, en dat was dit niet. Hij reed voorop met daarachter een ploegentijdritje.
LottoNL en de voorgangers zijn als ploeg trouwens altijd goed in Roubaix. Die koers ligt ze gewoon.
'@Tendam: als je vantevoren zegt dat Vanmarcke in een groepje met 5 man zit, met daarin Hayman, Boonen, EBH en Stannard. Zou je daar niet meteen voor tekenen voor hem als winnaar? Ik zeg alleen veel betere kansen ga je niet krijgen DENK ik. Ik hoop natuurlijk van wel. Maar Vanmarckes sterke jaren moeten nu ongeveer komen tussen 27-32 zoiets. Hopelijk blijft deze klasbak bij LTJ. Zo belangrijk!
'@timocycling elk jaar is er weer een andere koers en ook voor Vanmarcke komen er nog genoeg kansen om hier te winnen.
@Fanny het blijft natuurlijk onzin, tig renners stappen of starten niet meer in afsluitende tijdritten. Je gaat toch geen onnodige energie verspillen met knechten als dat niet nodig is.
De ploeg heeft als geheel goed gereden. Castelijns en Roosen probeerden goed mee te zitten in het begin. Goede ervaring voor Teunissen. Wagner was uitstekend in vorm vandaag. Jammer van die fout van Tjallingii. Gebeurt dat niet, zitten er nog vijf man om Vanmarcke heen bij het uitgaan van het bos.
Ik heb als fan veel waardering voor TLJ renners hoe ze vandaag hebben gereden als één Team.
Jammer dat er geen podiumplaats in zat voor de sterke Vanmarcke.
Er komen nog wel meer kansen voor hem dit jaar.
Hoop dat hij dat dan wel kan afmaken.
Steeds bij de voorste finishen is mooi, maar je wilt ook een keer winnen en dat helaas al even geleden.
@Rahimns
Ik ben het als fan niet met je eens en we worden het ook niet eens maar dat heb ik je al eerder verteld.
Battaglin en Lindeman kunnen de hele week rusten en Gesink en Bouwman reden wel.
Gesink start volgens mij ook in AGR en reed dus wel terwijl er voor hem ook niks meer op het spel stond voor een goede eindklassering.
Battaglin en Lindeman staan wel op de lijst maar het is maar de vraag of ze starten want er staan er 10 op de PCS lijst.
Ik weet in ieder geval niet welke 8 renners er precies zullen starten.
Maar misschien weten andere wielerforum gebruikers dit wel.
@Timocycling.
Ik denk inderdaad de sponsorverlenging.
Zo niet, dan denk ik een verlenging met Vanmarcke of één van de andere kopmannen die allen een contract t/m 2016 hebben.
Vanmarcke gaat zich settelen (trouwen, vader worden enz.) en wil misschien snel zekerheid hebben over de toekomst bij zijn huidige TLJ ploeg.
'@fanny Kelderman, Gesink, Battaglin, Lindeman, Wynants, Vanmarcke, Tjallingi, Martens. Stond in het online magazine van de ploeg. Waalse pijl staat er ook in...
@gesink3101 We shall see. I think that indeed it had something to do with the fusion But don't think any riders will be announced...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.