Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 127 ... 405 406
Borsje

Battaglin moest paar keer pijlen verschieten. Inderdaad benieuwd wat hij had kunnen doen als hij zich had kunnen sparen.

Gees

Kelderfan: Battaglin leek de sterkste van TLJ en heeft de beste sprint van de 8. Wmb hadden Gesink en/of Kelderman voor hem moeten knechten

xistnc

De 'tweede lijn' deed het vandaag prima, maar de kopmannen hebben verzaakt. Sep gooide een paar bommetjes, maar ook hij kon het verschil niet maken.

kelderfan

'@xistnc
Dat is een harde conclussie, maar kun je 't Gesink en Kelderman kwalijk nemen, als er voor gekozen wordt te wachten tot de laatste keer Cauberg.
Kelderman had met Tim Wellens mee moeten gaan, dan had 't een andere wedstrijd geworden lijkt mij.
@Gees
Door 't ziek worden van Kelderman in Catalunya was de AGR voor hem een goede zet. Maar ja, dan is hij weer kopman en dat zie je ook bij Tom Dumoulin.
'T lijkt mij dat Kelderman en Kruijswijk beter voor de dag komen in 't Rondewerk.

oscarito1908

Volgend jaar Battaglin als Kopman aanwijzen. Kan toch rap aankomen.

Chrys

TLJ heeft goed gereden, maar Kelderman en Gesink waren niet goed genoeg. Jammer dat daar niet op geanticipeerd is door in de koers Battaglin te gaan beschermen, want die was wel erg sterk en heeft ook nog een aardig eindschot. Nu moest hij laten lopen omdat hij in de (voor)finale zich helemaal leeg heeft gereden.

Vanmarcke en Lindeman ook sterk, ook al is Vanmarcke nog ziekjes geweest afgelopen week.

Edit:
Martens valt toch ook tegen trouwens. Dit zou juist zijn werk moeten zijn. Voor volgend jaar Battaglin kopman en als ze dan werk kunnen maken van Maurits Lammertink kunnen ze ook een keer met echte heuvelrenners de AGR aanvangen en niet alleen met een ronderenner die voor een dag net doet alsof hij ook heuvelklassiekers kan winnen.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@oscarito1908 en @Chrys
Battaglin heeft slechts een 1-jarig contract tot 2017.
Dus volgend jaar ???
Martens viel inderdaad tegen.
Lindeman, Vanmarcke en Battaglin waren goed.
Eigenlijk geen goede koers voor Gesink en Kelderman want de heuvels waren voor hun te kort en dus niet selectief genoeg.

oscarito1908

Dan verlengen ze zijn contract met een jaartje:)

kelderfan

'@Fanny
Dat klopt met Battaglin wat het contract betreft. Maar Gesink heeft zijn contract verlengd; dus waarom niet voor Battaglin?

Fanny

'@ Waarom wel nu al wel verlenging met Battaglin (26j)?
Heeft tot nu toe als 26 jarige nieuweling nog geen aansprekende resultaten behalve de in Cadel Evans Road Race (9e) gehaald waar hij waarschijnlijk is voor gehaald.
Gisteren probeerde hij in de voorlaatste ronde van de AGR weg te komen wat hem ook niet lukte en derhalve een 54e plaats.
Laten even afwachten wat zijn resultaten het komende seizoen zijn.
Verlenging kan altijd nog aan einde van het seizoen.
Zal in ieder geval geen goedkope jongen zijn want anders hadden ze hem wel een 2 jarig contract gegeven zoals Roglic die in mijn ogen ook beter maar misschien ook een andere renner is.

Gees

Hij reed ook nog een andere top 10 notering in etappe in een rittenkoers, Fanny. Volgens mij 3 of 4 top 10 noteringen in totaal.

Ik ga er vanuit dat de verlenging van Lotto een formaliteit is nu Gesink een nieuw 2 jarig contract heeft getekend.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

Battaglin had volgens mij zelf voor een eenjarig contract gekregen om te kijken of het beviel om in een niet-Italiaanse ploeg te koersen. Ik heb daar van hem nog geen antwoord op gekregen.

kelderfan

'@Fanny
Battaglin moest in de AGR toch de kopmannen bijstaan en om dan nog een top-tien te verwachten lijkt mij sterk. Ik heb de AGR niet gevolgd, maar uit de reacties mag ik toch opmaken, dat Battaglin met Lindeman en Vanmarcke een sterke indruk hebben achtergelaten. De jongens uit de tweede lijn zijn toch de basis, waarop de kopmannen kunnen scoren.
Kijken hoe Bennett en Koen Bouwman het gaan doen in de WP.
@Hakkie2
Daarom lijkt 't mij niet verkeerd om te kijken of er nog Italiaan bij kan komen.

Laatst gewijzigd
Timocycling

Denken we dat het in de Waalse Pijl beter gaat met de jongens? Waar was trouwens Martens? Valt ook vies tegen hoor... Die moet normaal ook goed kunnen aankomen en wellicht top 10 rijden in AGR...

In Waalse Pijl verwacht ik er wederom niet veel van, er zijn veel sterkere mannen dan Gesink en Kelderman.

S. Morgenstern

Kelderman was vorig jaar tiende en in het Baskenland erg sterk op die Muur. Ik zou niet weten waarom je van hem geen goede uitslag zou kunnen verwachten.

kelderfan

'@Timocycling
Volgens mij ligt de WP Kelderman beter en hij heeft wat goed te maken. Martens sukkelt al 't hele voorjaar, maar aan zijn motivatie zal 't niet liggen, gezien zijn interview voorafgaande aan de AGR.
Koen Bouwman en Bennett mogen aan de bak in de WP en misschien, dat Battaglin nu wat meer vrijheid krijgt om zich te mengen in de debatten.
Maar met de tactiek om te wachten tot de finale zie ik ook geen goede uitslag voor Team LottoNL-Jumbo.

S. Morgenstern

Battaglin meer vrijheid geven om zich te mengen in de debatten, maar dan zonder te wachten tot Huy? Hoe zie je dat voor je?

Timocycling

'@Vlek en Kelderfan: Omdat ik Kelderman zeer wisselvallig vind rijden laatste tijd, denk dat zijn vorm ook niet goed genoeg is. Maar ik hoop natuurlijk op een mooi resultaat.

kelderfan

'@vlek
Er is een bergje bijgekomen, die wat dichter bij de finale {Huy} ligt; ik denk, dat Wellens weer de aanval zoekt en misschien, dat hij dit keer wat meer vrijbuiters meekrijgt en dan lijkt 't mij een goede zaak, als er een TLJ-renner meegaat. Want het wachten tot de laatste keer Huy is toch niet in 't voordeel van Kelderman en/of Gesink. Tegen Valverde en Co. hebben zij toch niet veel kans; wat denk jij dan?

kelderfan

'@Timocycling
Kelderman is wel op de weg terug, maar wat jij zegt nog erg wisselvallig. Maar de WP ligt hem kennelijk beter en met een goede dag lukt 't misschien wel weer top-tien te eindigen. Ik zie nog voor mij, dat in de Vuelta ook zo'n pukkel moest worden bedwongen en Kelderman en Martens goed van voren zaten.
Dus ik denk, dat hij Huy misschien wel goed gaat verteren. Hoop doet leven;)

Yeez

Bennett is nog niet zeker, in zijn tweet geeft hij dat hij juist in deze belangrijke periode (nu dus) flink plat ligt door griep.

S. Morgenstern

Ik neem aan dat Wellens heeft geleerd van vorig jaar en zijn uitslag niet opnieuw gaat verspelen met een aanval op de voorlaatste klim. Je kunt wel weinig kans hebben tegen de echte springveren, maar of dat nu een goede reden is om jezelf daarvoor al kansloos te maken?

kelderfan

'@vlek
Dus afwachten of je er nog bij zit, is de beste methode. Kijken of Kelderman de benen heeft om een springveer te volgen. Nu Bennett een vraagteken is, dan maar Lindeman bij Gesink en Battaglin bij Kelderman; dan kunnen wij nog kijken in spanning wie 't beste aankomt.;)

oscarito1908

In ieder geval zou ik in de Waalse pijl ervoor pleiten om Battaglin een beschermde rol te geven. Die heeft in het verleden laten zien vrij explosief te zijn.

Hakkie2

Met vrije rollen werken op de Muur van Huy werkt toch niet echt? Je kunt geen drie man zo ver mogelijk van voren laten starten onderaan de voet. En dat is toch de enige manier om hier te scoren.

1 2 ... 127 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.