Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 131 ... 405 406
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Vlek klopt, de conclusie over de hoogtestage had ik ook al gemaakt ondertussen, die was niet correct. Ik denk ook dat dit erg veel gaat worden zo.

@Jessevandalen het lijkt inderdaad een beetje op zijn programma van 2012. Al waren toen de OS natuurlijk niet zo ver weg. Maar we gaan het zien.

Laatst gewijzigd
Gees

'@Rahimns Ik meende echt dat Gesink dit zelf ook altijd heeft beweerd (rijden in California), maar goed...als je wilt navragen, cool. :)
Die combo klinkt me logisch in de oren. Gewoon een maand daar blijven. 2 weken ervoor, 1 week koeren en nog een week daarna blijven.

Gees

'@Jesse: Jawohl, die was ik effe vergessen ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Gees luister het hier bij de NOS nog maar eens terug. Geen woord over de TOC en ook in andere interviews heb ik hem hier niets over horen zeggen.

edt: het klopt toch. Robert gaat op hoogtestage en dus niet naar California. Was dus een misverstand bij WFlive

Laatst gewijzigd
Gees

:) Raarrrrr

Thanks Rahimns. Kan er dus een uitgebreide leadout mee voor Dylan

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Gees vind dit niet raar, eerder logisch. Een uitje naar Amerika zou wel heel erg veel worden. Volgens mij mag Alexey Vermeulen daar is laten zien wat hij bergop kan. Verder denk ik idd dat het vooral een sprinttrein wordt daar.

ti-raleigh

'@ scotty
Slecht geslapen. ?

Laatste man

Handig die correcte info zo snel :)!

Scotty

'@ti-raleigh, nee, als een os, gisteravond een wedstrijdje gehad namelijk.

ti-raleigh

Mijn tablet overruled Gesink in Geesink, That's all.
Ik zal er op letten.

Laatst gewijzigd
Fanny

Wie van de TLJ renners gaat er dan met Gesink mee op hoogtestage ?
Wie weet welke renners van TLJ gaan de Tour of California samen met Vermeulen rijden ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny ik weet alleen dat Robert in ieder geval samen met Kelderman gaat. Verder is het een beetje gissen. Op zich lijken namen als Lindeman, Vanmarcke en Bennett mogelijk, maar Lindeman zou ook zo naar de TOC kunnen. Ik heb er in ieder geval geen duidelijkheid over. Voor TOC lijkt mij dat hij een groot deel van zijn vaste trein meegaat, dus Wagner, Van Winden (als die er weer klaar voor is), Steven Lammertink, Twan Castelijns.... dat soort mannen.

Laatst gewijzigd
Fanny

TLJ roert zich in de Waalse Pijl !!!
Wat ik in eerdere berichten al hoopte en verwachte.
Nadat in het eerste uur de jonge Alexey Vermeulen even weg was na talloze aanvalspogingen is er nu na een klein uur een kopgroep met vluchters met een serieuzere voorsprong van bijna 3 minuten.
In deze 10 koppige kopgroep zit ook de jonge TLJ renner Koen Bouwman samen met o.a. Van der Sande, Reijnen, Pedersen en Cummings.
Eindelijk gaat TLJ in de aanval ook al gaat dat met de jonge renners.
Overigens deed Bouwman dat ook al 2x in de ronde van Catalunya in de 3e zware bergetappe en de laatste rit in Barcelona.
Hij en Vermeulen zijn in ieder geval niet bang om de aanval te kiezen.
Zo wordt het leuk om als fan van TLJ de koers te volgen.
Zo dadelijk de 1e keer de beklimming van de muur van Huy/Hoei

S. Morgenstern

Eindelijk gaan ze in de aanval? Onthouden je het vandaag wel tot na de koers of gaat het straks net als zondag?

Klootje Kriekeljon

Ik noteer naam en rugnummer vandaag Vlek ;)

Fanny

'@ Vlek
aub tekst in goed NL graag.
Als ik de tekst goed heb begrepen vind in ik het nogal geschreven met sarcastische en negatieve bedoelingen.
Het is toch leuk de fan dat er in ieder geval in het begin van de koers jonge renners van TLJ in de aanval gaan ook al leidt dit misschien tot niets.

Scotty

'@Fanny, nee, jouw post is goed Nederlands.

S. Morgenstern

Sarcasme zou het zomaar kunnen zijn. Beetje ironisch om hier een epistel over te schrijven en te doen alsof je hier op zat te wachten, terwijl je zondag geen van de aanvallen had waargenomen. Verder niets mis met je vreugde over Bouwman in de kopgroep (hij is na het overleven van die vorige klim in ieder geval al verder gekomen dan de Nederlanders die vorig jaar in de kopgroep zaten), leef je uit.

kelderfan

Het is wederom weer prima gegaan met de kopmannen van TLJ. Ook de top-tien is niet gehaald. Jammer de doelstelling van Zeeman kan ook de vuilnisbak in. Dus @vlek kan zich weer uitleven.;)

Laatste man

Als Kelderman zat waar Gesink zat had hij wel top 10 gereden, nu 2x een tussensprintje. Vanochtend gaf hij aan juist van voor te willen zitten, helaas viel het wat stil aan de voet waardoor van buitenom nog wat renners kwamen.

Fanny

'@Kelderfan
Ben het met je eens.
Koers was in ieder geval leuker om te volgen dan AGR.
Gelukkig was TLJ nu in het begin van de koers actiever met als resultaat dat er tenminste iemand van TLJ (de jonge Koen Bouwman) in de kopgroep zat.
Het was sowieso heel moeilijk om in het begin in een kopgroep te geraken.
Het lukte pas na ongeveer 60km !
Zo ik al zei had de nog jonge Alexy Vermeulen het in het begin ook al geprobeerd maar ook hij kwam niet weg.
Uiteindelijk zijn Kelderman en Gesink op die plaats geëindigd waar ik ze ook ongeveer verwacht had (10-15).
Had wel hoop dat Kelderman het iets beter zou doen met een top 5-10.
Hij had misschien bij de voet iets verder van voren moeten zitten nadat knecht Battaglin op kop aan de voet van de muur begon.
Gesink is dan wel aardig gefinisht maar had nmm vóór de muur al iets moeten proberen om weg te komen.

Jotto-Lumbo

Collectief vandaag weer goed, helaas hebben Gesink en Kelderman net niet die extra versnelling om top 10 te rijden dit jaar in AGR en WP. Dat Gesink en Kelderman niet goed zaten is natuurlijk onzin. Op de muur is het gewoon 1 tegen 1 en geeft de uitslag precies weer wat de krachtenverdeling is.

Chrys

Conclusie: niet goed, niet slecht. Collectief stond er wel weer.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Maar waarom ging Battaglin op kop van 't peloton rijden naar de laatste beklimming. Hij had toch beter bij Gesink en Kelderman kunnen blijven zitten of als hij de benen had met die laatste aanval van o.a. Preidler mee moeten gaan. Of is dat een brug te ver.
Maar Campenaerts mag wat mij betreft ook de LBL rijden.
Koen Bouwman heeft zich goed onderscheiden en ook Vermeulen lijkt de weg omhoog weer in te slaan.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Battaglin reed op kop om het tempo hoog te houden. Gesink en Kelderman zaten op dat moment tenslotte prima geplaatst. Vervolgens zijn ze weer redelijk, maar niet goed genoeg om zich te onderscheiden.

Campenaerts kan zich wat mij betreft beter richten op Romandie.

1 2 ... 131 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.