Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 133 ... 405 406
Yeez

Wat hebben hofland en groenewegen daar te zoeken met griepel kittel ewan etc?

Hakkie2

Sowieso kan Hofland daar ervaring op doen. En Greipel, Kittel en Demare rijden misschien niet uit omdat ze nog de Tour zullen rijden. Heb je natuurlijk wel Ewan en Pelucchi, maar dan zijn ze plots minder kansloos.

S. Morgenstern

in de AGR oogde er 3 andere TLJers vrij sterk

In verhouding tot de verwachtingen rond die renners wel inderdaad. Denk je echter werkelijk dat Gesink en Kelderman niet in staat waren hetzelfde te doen? Die zouden bijvoorbeeld niet met Jungels even een kleine voorsprong kunnen pakken op de Cauberg?

Maar het niet mogen aankaarten omdat ik niet weet of ze dat niet hebben gedaan is ook weer zo een nonsense.

Stellen dat ze een fout maken door niet te wisselen met iemand die zich wel goed genoeg voelde om op de Cauberg met de eerste mee te gaan, mag best. Maar mag je dan ook aangesproken worden op enkele veronderstellingen die je daarin hebt verwerkt? En als die niet hard te maken zijn (zie: 'dat weet ik niet' daarvoor), mag er dan getwijfeld worden aan de fout die wordt verondersteld?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Vanmarcke had met wachten op de Cauberg misschien nog wat ingezeten inderdaad. Hij heeft voldoende getoond dat hij geen moeite heeft met de afstand, de vorm was een week eerder nog top. Hij voelde zich de eerste uren echter helemaal niet goed (Teunissen heeft hij zelfs gezegd iemand anders te piloteren) en met de onbekendheid over zijn mogelijkheden op dit parcours vind ik het daarom niet vreemd dat hij wat pogingen deed.

Battaglin heeft gewoon weinig laten zien waardoor het voorstellen van een wisseling van de rollen te rechtvaardigen zou zijn. Hij kon een week eerder in de finale niet bij een peloton van een man of vijftig blijven in het Baskenland en kwam daardoor nooit aan sprinten toe. Waarom zou je dan verwachten dat hij op de Cauberg wel mee zou kunnen met die eerste groep? Door die beklimming van de Cauberg op dertig kilometer van de aankomst?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Battaglin is volgens mij voor dit werk gehaald. Het lijkt mij niet verkeerd om hem in de LBL een vrije rol te geven. Gesink heeft met Martens, Lindeman en Tankink voldoende steun om in de finale mee te kunnen doen. Ik ben benieuwd naar de rol van Bouwman en Vermeulen.

Fanny

'@Kelderfan
Bouwman en Vermeulen zullen denk ik vooral in het begin moeten knechten en daarna moeten ze proberen de voor hun zeer lange WT koers LBL van dik 250km uit te rijden om kilometers te maken.
Met knechten bedoel ik dat ze vnl eten, drinken en misschien jackjes vanwege de kou moeten halen (en later moeten terugbrengen bij de ploegleiderswagen).
Ik verwacht niet, en ik hoop dus ook niet, dat TLJ op kop gaat rijden om de koers hard te maken zoals aangegeven op Wielerflits.
Misschien is het beter dat 1 of 2 renners van TLJ (Vermeulen en/of Bouwman) in een vlucht meegaan want dan hoeft TLJ ook niet op kop te rijden van het peloton.
Verder hoop ik vurig dat Gesink nu géén last heeft van de koude want in Baskenland had hij het niet best in die koude regenachtige etappe.
Zo niet dan is een uitslag binnen de top 5-10 goed.
Het zal sowieso een erg zware koers worden vanwege de weersomstandigheden.
Ik verwacht dan ook dat een zeer klein deel van het peloton (50-60 man) uiteindelijk de koers zal afmaken en dus zal finishen vanwege dit slechte weer.
Overigens is vorig jaar ongeveer de helft van het peloton (i.c. 100 man) ook niet gefinisht in deze zware WT koers.

Gees

Dus Hofland gaat speciaal met de Giro boys op hoogtestage om vervolgens geen Giro te rijden? wtf

kelderfan

'@Gees
Dat lijkt mij ook een vreemd verhaal, maar de selectie staat nog niet vast en waarom staat Castelijns bij de voorlopige selectie Giro?

Chrys

'@kelderfan
Waarschijnlijk staat Castelijns op de lijst voor de Giro, omdat hij in de voorlopige selectie zit......

S. Morgenstern

Kelderman zou meegaan met die 'Giro boys' op hoogtestage en vervolgens geen Giro rijden. Je kunt je op zo'n hoogtestage ook voorbereiden op andere koersen dan de Giro.

Loek de Rooij

Hofland is alweer een paar dagen weg van Tenerife. Denk dat hij een hoogtestage gedaan heeft ter voorbereiding van Romandië en waarschijnlijk om te kijken hoe hij hier op reageert. Zo gek is dat allemaal niet.

achtpuntzes

het wordt koud met LBL. ik heb nog wat warme kleren over, zal ik die opsturen naar TLJ of hebben ze zelf door dat ze Gesink eens goed moeten aankleden?

Timocycling

Hahahahahaa ik wil ook wel een mutsje doneren voor Gesink!

Yeez

Interview met hofstede gelezen, waarin hij voor linkt naar een nieuwe samenwerking met oomen en van dongen. Toch jammer voor tlj als je ziet hoe hij de laatste tijd rijdt.

S. Morgenstern

Stuur dat warme mutsje dan maar naar kelderfan.

Wielerfan1987

'@jessevandalen, heb je de link naar dat interview??

kelderfan

'@vlek
Mutsen zat op dit forum. Gelukkig vandaag geen mutsen weer.

kelderfan

Lammertink mag zijn kunsten vertonen in de Tour de Romandie en Kelderman krijgt alleen Vermeulen en Campenaerts mee voor de ondersteuning.

Borsje

Neem toch aan dat Keizer ook zijn duit in de zak zal doen.

Borsje

Verder hoop ik oprecht dat Vermeulen hier zich wat meer/langer kan laten zien.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Kelderfan en @ Borsje
Vreemd, ik dacht dat Bouwman ook de Ronde van Normandië zou doen.
Dit volgens uitspraak van Nico Verhoeven in een gesprek in Wielerverhaal, die ik hier eerder al aanhaalde.
Ik neem aan dat de situatie veranderd is want Bouwman is geselecteerd voor de zeer zware (ivm weersomstandigheden en lengte) WT koers LBL van aanstaande zondag.
Volgens mij stond hij hier eerst niet voor op de startlijst.
Wel voor de WP.
Zou voor hem ook wel een erg druk programma worden na WT koersen Catalunya, Baskenland, WP en LBL.
Maar toch wel knap wat hij tot nu toe als 1e jaars Neo-prof al gereden heeft.

kelderfan

'@Fanny
Je hebt gelijk. Bouwman moest waarschijnlijk wederom Bennett vervangen. En Bennett rijdt ook geen Romandie. Dus is er weer iets aan de hand met Bennett?
Die Bouwman bevalt steeds beter.

S. Morgenstern

Bennett stond op de oorspronkelijke startlijst van Romandie, maar is blijkbaar nog steeds niet hersteld. Ondersteuning daar bergop daardoor inderdaad niet optimaal. Bouwman stond daar trouwens nooit bij (persbericht van 15 april vanuit organisatie met voorlopige startlijst bevat huidige selectie met Bennett in plaats van Lammertink) en zou anders inderdaad wel erg veel koersen rijden voor een neo. Luik was voor hem wel een tijd geleden opgenomen in zijn programma. Zelfs op PCS volgens mij! Vermeulen is daar in de plaats van Bennett gekomen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Bennett gaf zelf aan, dat hij de WP niet kon rijden door griep?, maar dat hij zondag tijdens de LBL er weer zou staan. En nu rijdt hij ook geen Romandie. Het kan natuurlijk zijn, dat hij nog niet volledig is hersteld en dat hij de kopman wordt voor Californië.

Roelien

'@Kelderfan: op zijn insta zegt hij dat hij op hoogtestage naar Boulder gaat...

1 2 ... 133 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.