Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 142 ... 405 406
kelderfan

Nog een reactie van Moreno Hofland Quote: Moreno Hofland; "Yesterday first sprint after a period of training. Made the wrong decision and ended up to far back.. Day to forget!"
Kennelijk heeft hij de reacties gelezen. Maar goed als dat resulteert in uitslagen is iedereen en ook ik, dat weer snel vergeten.

Pieterboy

Morgen denk ik dat Groenewegen wel wat kan klaar spelen in de tour of Yorkshire.

Loek de Rooij

Dan moet hij wel erbij blijven en vervolgens Ewan en Swift verslaan. Ik zou het knap vinden.

Loek de Rooij

Swift is er niet bij zie ik net.

Dutch Cycling Fan

'@Pieterboy: Ene Caleb Ewan doet ook mee....

Pieterboy

Ewan is goed maar Groenewegen is wel tweede man dus een top 3 is ook al mooi maar en overwinning is dichter bij voor Groenewegen dan voor Hofland.

Yeez

Kelderman scheen vandaag erg last te hebben van zijn scheenbeen. Het was erg opgezwollen en hij hoopt de komende dagen te verbeteren, te beginnen met de tt van morgen.

Je begint je af te vragen wat hij zou kunnen als ie een keer niet valt.

Netraam

Daallessen nemen bij Wagtmans, plaatsing in het peloton door Hansen, Renshaw en Henderson en vallessen van Geesink? :P

kelderfan

'@jessevdalen
Om te winnen moet je risico's nemen en dat je door vallen blessures oploopt is toch een onderdeel van 't wielrennen. Vervaeke Lotto BE moest opgeven door een valpartij bijvoorbeeld. Je moet voor de grap is kijken bij RDT Normandie; waar Hofstede gewoon van de weg wordt gereden door Adrien Costa. Gelukkig is door interventie van de ploegleiding de door de valpartij ontstane achterstand kwijtgescholden. En ligt 't dan aan Hofstede, die niet kan sturen of komt 't door roekeloos rijgedrag van sommige al te enthousiaste renners.

Yeez

In een tt vallen is toch iets anders, en als het nou de eerste keer was (het is de 3de keer dit prille seizoen al)

tendam

Kelderman viel bij de beloften ook al zeer veel. Des te knapper dat hij toch een flinke reeks uitslagen heeft kunnen neerzetten, maar hij heeft niet voor niks in de Tour de l'Avenir en het WK tijdrijden niet echt kunnen laten zien wat hij kan.

In prologen neemt hij risico door in de bochten door te trappen, ok dat kan. Maar tijdens reguliere etappes valt hij ook te pas en te onpas. Hij heeft wel het voordeel dat hij er zelden last van heeft, Gesink heeft zelden een valpartij maar als hij erbij ligt is het ook gelijk serieus.

kelderfan

'@jessevdalen
Juist in een ITT/TTT worden m.i. veel risico's genomen {vb raboliv in een TTT} en juist met die hoge snelheden wordt er flink gevallen {vb Campenaerts}.
En ik zie Gesink nog voor mij, die in een kopgroep zat en met hoge snelheid problemen kreeg met zijn versnellingsapparaat; het scheelde niet veel. En ook Laurens Ten Dam was in een afdaling flink gevallen; daarna was 't een stuk minder met Ten Dam;)

Borsje

Knap werk van het hele team in Yorkshire. Goed gegroepeerd gereden, laatste kilometers heft in handen genomen, Dylan perfect gebracht en hij maakt het geweldig af.

Fanny

Yes !
Dylan Groenewegen wint stage in Tour of Yorkshire ! Zijn 3e overwinning.
Was goed teamwerk nadat Cummings net voor de finish ervandoor ging en lang volhield.

Laatst gewijzigd
Pieterboy

Jongens wat heb ik gezegd gister dat hij zou winnen hij heeft het vast gelezen!

Fanny

Tour van Romandië viel voor TLJ toch wel wat tegen.
Beste tijdrijder TLJ renner is Keizer op een 22e plaats. Goed van hem.
Kelderman kwam 10 sec later binnen op een 31e plaats. Dat viel vies tegen. Had misschien teveel last van zijn been.
Ook Lammertink en van Emden kon het als erkende tijdrijders niet waarmaken. Misschien vanwege de heuvel die erin zat.
Hofland en Vermeulen kwamen terecht op de plaatsen die ik wel verwacht had.
Alleen van Winden kwam niet vooruit of wilde juist niet snel vooruit ivm morgen (koninginnenrit) en verloor meer dan 3 minuten.
Overigens deed Tom Dumoulin het wel weer goed ondanks de maagproblemen van gisteren.
Morgen de koninginnenrit.
Verwacht dan echter geen verassingen van TLJ.
Misschien dat een renner van TLJ in een vlucht meegaat (hoop ik).
Zal dan vermoedelijk wel Vermeulen zijn.

kelderfan

Chapeau voor Groenewegen met z'n derde zege en een mooie in de Tour of Yorkshire. Dat was nog even aanpoten om Cummings terug te halen.
@Fanny
Hofland heeft ook een goede tijdrit gereden. Misschien ook weer een stap voorwaarts gedaan.
Met Steven Lammertink moet je nog even geduld oefenen, maar hij deed 't niet slecht met zo'n heuvel erin.

Laatst gewijzigd
Hermannmg

Hopelijk krijgt het team in Romandië de goede winning vipe mee door deze mooie zege van Groenewegen na goed teamwork. Mannetje in de vlucht van de dag, Vermeulen of wie weet kelderman als ze hem laten gaan.

Loek de Rooij

Mooie zege inderdaad van Groenewegen. Trein deed het ook prima.

Hopen dat Kelderman morgen nog iets kan ondernemen. En hopelijk krijgt hij dan ook wat ruimte.

Borsje

Denk dat Wilco wat meer last heeft van die val dan officieel bekend is geworden. Wie weet verbetert hij komende dagen (sterk).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny ik vind het helemaal niet zo slecht hoor. Natuurlijk had Wilco hier hoger moeten eindigen maar heeft waarschijnlijk nog net te veel last van zijn scheenbeen. Maar hij stijgt toch wel een paar plekjes. Vooral bergop is het lastig voor hem, het laatste deel was wel in orde. Steven rijdt denk ik zijn beste tijdrit van dit jaar. Dus die komt langzaam richting een beter niveau. Van Emden was redelijk, dit is niet helemaal zijn ding met zo'n klim erin. Ook Hofland valt mij mee. Alexey moet nog wel wat stappen maken.

Daarnaast is de overwinning van Groenewegen vandaag een mooie opsteker. Vooral Ewan verslaan is echt een knap stukje werk. Romandie kon zeker beter, maar al met al toch een goede dag voor de ploeg.

Laatst gewijzigd
Pol

Toch vind ik 5 overwinningen wel erg karig voor een Pro Tour ploeg. (na 4 maanden koers)En dat ook nog in mindere wedstrijden.

Loek de Rooij

'@pol, het zijn er slechts 3.

kelderfan

'@rahimns
Zeker is 't een prima dag voor TLJ en speciaal voor Dylan Groenewegen met trein in 't goede truitje.
Maar ook Steven Lammertink moet nog wat stappen maken. Ik vind eigenlijk, dat Hofland voor zijn doen een prima tijdrit heeft neergezet en dat geeft hoop voor de toekomst.

Pol

Luckyoek , Ik heb het over TLJ die hebben er nu 5

1 2 ... 142 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.