Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 146 ... 405 406
Borsje

Ben minstens zo nieuwsgierig naar Roglic....

kelderfan

'@Jotto-Lumbo
'T leek net of de trein iets te vroeg op volle snelheid kwam; waarbij Wagner nog een hele lange lead-out heeft gedaan op volle snelheid en toch net te vroeg moest afgeven. En dat even inhouden kostte Groenewegen de overwinning. Gelukkig wel door een andere Nederlander van Sky Danny van Poppel.

Nu die Hagen in de picture is, lijkt mij Lars Petter Nordhaug ook geen verkeerde renner om erbij te hebben.

S. Morgenstern

Nordhaug naar Giant zou inderdaad wel aardig passen in het verhaal dat ze een ploeg rond Dumoulin willen bouwen. Afgelopen najaar was wat dat betreft nog geen verandering waarneembaar.

Chrys

Op zich dan wel handig dat Kelderman niet presteert. Dan is hij niet interessant voor andere ploegen en krijgt hij een minder contract bij TLJ. Hebben ze weer meer budget voor andere renners ;)

kelderfan

'@Chrys
Leuk, als bijv. Kruijswijk ook niet presteert in de Giro, dan zijn andere ploegen niet geïnteresseerd. Voor Gesink was er kennelijk geen belangstelling van #Sky#, want hij heeft keurig getekend bij TLJ.
Ik denk, dat Plugge nu moet gaan onderhandelen.:)

Fanny

'@Sepiroth
Inderdaad is Wilco Kelderman en Froome weg in een vlucht van 10 renners in de laatste etappe van de Ronde van Romandië.
Het verschil is steeds tussen de 2 en 3 minuten met het peloton.
Waar is Kelderfan ?

Laatst gewijzigd
Mark

Normandië, ik dacht dat de ronde waarin Kelderman en Froome rijden in Zwitserland plaatsvond en de Ronde van Normandië in al gewonnen is door Planckaert vorige maand.

Fanny

'@Mark
Bedankt, was een schrijffoutje, heb het hersteld.
De vluchters met Wilco Kelderman hebben na 110km nog steeds een voorsprong van dik 2 minuten.
Netjes van Wilco Kelderman om in een vlucht mee te zitten.

Laatst gewijzigd
Yeez

Ik denk dat het dit jaar wel eens een hele leuke giro kan worden. Kruijswijk rijdt erg sterk vandaag. Ook tankink is verrassend sterk, wat ook gezegd mag worden van keizer battaglin van emden roglic en tjallingi. Campenaerts reed ook sterk voor zijn val, alleen castelijns weet ik niet zo goed.

Yeez

Geen giro voor campenaerts na overleg met medische staf en de ploeg.

Rahim Vlasblom
admin

Victor Campenaerts ‏@VCampenaerts 3 min.3 minuten geleden
Geen #GIRO voor mij in overleg met @LottoJumbo_road en de medische staf. Of ik dit jammer vind? Wat denk je verdorie zelf !?

Geen Giro dus voor Victor, nog niet bekend wie zijn vervanger is.

Yeez

Morgen wordt de selectie bekend gemaakt, zelf denk ik dat roosen zijn vervanger wordt!

jerteg

Ik hoop stiekem dat Hofland toch maar de Giro (en Vuelta) doet en Groenewegen dan de Tour. Of natuurlijk Groenewegen Giro en Hofland de Tour

Chrys

Roosen of Hofland lijken me de grootste 'kanshebbers' inderdaad. Kruijswijk heeft vandaag iig laten zien dat het met de vorm wel goed zit en ook Hofland wordt toch mooi tweede in de sprint in Romandië. Kelderman lijkt ook gematigd tevreden na vandaag:
https://twitter.com/W1lcokelderman/status/726813026066780160

Gees

Ik hoop ook op Hofland, mss heeft ie vandaag ook vertrouwen getankt.

horsm

ik zie zelf groenewegen toch graag naar de vuelta gaan: daar zie ik m nog wel meedoen voor etappewinst.

Hofland in de Giro?

ti-raleigh

Ik verwacht niet dat ze de lege plek opvullen met een sprinter. Alles in het teken voor een goed klassement voor Kruiswijk.

Rahim Vlasblom
admin

Zou kunnen dat ze toch Roosen meesturen, weet niet precies wie de ploeg heeft gereserveerd voor de TOC. Maar aan de andere kant Campenaerts vervangen voor Hofland zou ook geen verkeerde zijn. Er zijn nog al wat etappes waarbij Hofland toch wel mee zou kunnen doen om de overwinning. Verder kan hij in de etappes die puur voor Kruijswijk zijn net zo goed het werk doen wat anders Campenaerts zou moeten doen. Persoonlijk zou ik ook voor Hofland kiezen, alleen al om de kans op dagsucces te vergroten. Morgen gaan we het weten.

S. Morgenstern

Precies ti-raleigh! Dat was ook de bedoeling aan het begin van het seizoen. Mocht daarin toch wat veranderd zijn, dan is dat gebeurd op het moment dat Hofland mee ging op hoogtestage en kan degene die plaats moest maken (Castelijns) alsnog mee. Roosen en Van Winden lijken me echter de meest waarschijnlijke kandidaten in vergelijking met de selectie zoals hij op PCS staat.

Naast de Giro verder genoeg koersen met kansen voor Hofland en Groenewegen.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Ik verwacht Roosen in de plaats van Campenaerts , die heeft voldoende klimcapaciteit om Victor te vervangen, misschien nog wel meer klimcapaciteit dan Victor zelfs.

Laten ze aub. Jongens als Bouwman en Groenewegen de kans geven om zich optimaal voor te bereiden op een start in een grote ronde, dan kunnen ze het best presteren en dan doe je ook recht aan die jongens hun ambities.

Borsje

Roglic viel me vandaag niet mee. Hopelijk is ie niet ziek.

S. Morgenstern

Sky heeft het enkele keren op de kant gegooid in de eerste helft van de koers. Volgens mij ging Roglic eraf toen ze dat op een kilometer of honderd boven op de vlakte deden. Wat dat betreft was vandaag niet hetzelfde werk als hetgeen tijdens de Giro van hem verwacht wordt.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Het was een mooie dag; dus dan wil ma ook even er tussen uit; dus geen wielrennen gekeken of gezien.
Maar Kelderman en Hofland hebben zich van hun goede kant laten zien. Gezien de uitlating van Kelderman baalt hij nog 't meest van die val en de volgende dagen.
De hoogtestage van Hofland lijkt een prima zet en wat mij betreft zie ik Hofland en Roosen de Giro rijden. Dan heeft Kruijswijk met Roosen en Keizer 2 jongens, die hem bij kunnen staan. Dan kan Hofland eens kijken hoe hij 't met Battaglin er vanaf gaat brengen. Ik zie niet waarom Van Winden mee zou moeten naar de Giro en ook Castelijns is voor mij een vraagteken. Die lijkt mij toch meer geschikt om met Vanmarcke de Tour of Norway te doen.

kelderfan

Roglic leert nog steeds bij. Dus als Sky 't op de kant gooit, dan wordt lastig voor Roglic. Laat Roglic maar lekker zijn dag uitzoeken in de Giro en er voor gaan. Waar is de tijd gebleven, dat TLJ de boel op de kant gooit.

S. Morgenstern

Degene die in de plaatst van Campenaerts opgeroepen wordt is een vervanger waar dus eigenlijk andere plannen mee waren. Je kunt een voorkeur hebben voor Roosen, maar heb je die dan ook niet voor hem als sterkhouder in de trein van Groenewegen in de komende maand? Of voor hem als jonge gast die eens voor eigen kans kan gaan in Noorwegen of België? Misschien is de toegevoegde waarde die hij voor de Giro heeft ten opzichte van Van Winden (iemand met veel ervaring als knecht van een klassementsman), wel minder dan hetgeen je verliest door de plannen met hem aan te passen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 146 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.