Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 151 ... 405 406
Chrys

Als je in het wiel van Démare zit heeft het toch ook weinig zin om aan te sluiten bij een ploegmaat die vanuit het niets voorbij zoeft?

stijnlah

Vandaag rijden o.a Sep Vanmarcke en Dylan Groenewegen de gp maarten wynants, ik ga eens een kijkje nemen en zien hoe ze het ervanaf brengen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Maarten Wynants verlengt zijn contract bij TLJ voor 2 jaar.

stijnlah

Wynants zit ook in zijn eigen grote prijs in een kopgroep van 14 samen met vanmarcke bouwman Theunissen en roosen

kelderfan

'@rahimns
Dat is goed nieuws, dat Maarten Wynants tot 2018 bij de ploeg blijft.
@Fanny
Hofland zat wederom aan 't wiel van Demare; helaas 't verkeerde wiel. Met een 7e. plaats zal hij niet blij zijn.
@stijlah
Wie heeft gewonnen in de GP MW?

Gees

Wat een kutdag. AJAX gen kampioen en Roglic hard gevallen

Yeez

Schade schijnt mee te vallen. Dat verlies in tijd geeft hem wel meer ruimte. Zie ik ook liever dan voor het klassement rijden.

Timocycling

Jammer van Roglic, maar nu gewoon in een bergritje meesluipen en hij doet voor de overwinning mee als ze wegblijven.

Skedel

Voor klassement rijden is nooit een optie geweest, misschien voor een tijdelijke roze trui maar verder niks, de verwachtingen zijn alweer veel te hoog opgelopen zonder enige realiteit in acht te nemen.
Hopen dat de schade meevalt en dan gaan we nog wel wat moois kunnen verwachten want vanuit de top 5 was hij natuurlijk kansloos voor ontsnappingen en bijv de bergtrui.

Laatst gewijzigd
stijnlah

Belofte van lotto-soudal wint in gp mw, Vanmarcke derde en wynants vierde. Ze zatten met 9 voorop met 4 van tlj en op 10 km van de streep ging Vanmarcke in de aanval met sander Helven maar Theunissen en Wynants reden onbegrijpelijk het gat toe op Vanmarcke.

tendam

'@skedel
Wat een wijsheid, je hebt die gast nog nooit in actie gezien in een bergrit dus wie weet wat hij kan. Overigens is de Giro bij uitstek de ronde waar je met 7 minuten tijdsverlies alsnog wel kunt meedoen in het klassement, omdat de verschillen aan het eind zo groot zijn.

irriducibili

Heel jammer van de val en het tijdverlies van Roglic. Niet zozeer voor het klassement op lange termijn, maar misschien had ie in de eerste week nog een gooi naar het roze kunnen doen.
Nu maar hopen dat geen van de mannen (serieus) geblesseerd is geraakt bij de val. Als die echt last heeft zou het een aardig gemis zijn voor Steven

Prima optreden so far van de ploeg. Tastbare prijs met de bergtrui, 2e, 4e en 7e plek en Kruijswijk staat er goed voor in het klassement en is de eerste dagen zonder problemen doorgekomen. Er zijn, helaas, toch al ploegen met serieuze problemen voor de kopman (Peraud, Geniez ea)

Laatst gewijzigd
Yeez

Keizer toch niet gevallen, alleen roglic. Niet ernstigs gelukkig. Dus dan maar voor etappes gaan!

Skedel

'@tendam
Ik hoop het van harte, maar juist omdat hij nog nooit iets heeft laten zien in het hooggebergte vind ik dat er de laatste dagen nogal met termen als klassementsrenner en klimmer gestrooid word.
Ik denk trouwens echt dat dit een geweldenaar is hoor, alleen eerder in het heuvelwerk of de iets kortere klimmen.

jerteg

1e etappe: 2e, onder meer Roglic, Kruijswijk en Hofland die goed rijden. Jammer van de valpartij van Jos.

2e etappe: 4e, Hofland die vanuit 10e/11e positie sprint naar een 4e plek en wellicht had dat beter kunnen zijn. Positief was ook dat Kruijswijk goed alert was. Jammer dat Tjallingii de bergtrui niet pakte.

3e etappe: 7e, Hofland die ingesloten zat en nog veel over had, leek het. Kruijswijk zat weer goed voorin en reed alert. Ook pakte Tjallingii weer 40 punten voor de puntentrui en hij pakte de bergtrui. Alleen jammer van de valpartij van Roglic.

Conclusie: het gaat tot nu toe bijna perfect. 3 top 10 plekken en de bergtrui.

Borsje

Ik begrijp uit bericht Sporza dat Wijnants zich nadrukkelijk gaat bezig houden met rol in de sprinttrein voor Dylan Groenewegen en dus ook dezelfde rondes gaat rijden.

Chrys

'@Borsje
Dat komt rechtstreeks uit het persbericht :)

Fanny

'@stijnlah
Waar kan ik de uitslag vinden van GP Trofee Maarten Wijnants voor Elite heren.?
Staat namelijk niet op de eigen site van de organisatie.

stijnlah

http://uitslagen.dewielerbond.be/Kalender_Uitslagen/Uitslag.aspx?id=708&datum=08/05/2016 hier staat de uitslag op.

kelderfan

'@stijnlah
Bedankt voor de info. Maar onbegrijpelijk, dat Teunissen het gat gaat dichten naar Sep Vanmarcke.
Ik zie dat Tom Boonen ook heeft meegedaan, als enige Etixx-renner; hij wil nog een jaar vlammen. TLJ zou een optie zijn, denk ik dan.

kelderfan

'@jerteg
Zo geweldig ligt 't niet; Roglic had de finish niet bereikt, als Keizer niet had gewacht. Ene dag bijna roze en de volgende dag alle kleuren blauw en niet slapen. Ook Castelijns had 't moeilijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan we hebben het hier over een kermiskoers he, ik bedoel dit is geen UCI-wedstrijd. Laten we ons hier niet al te druk over maken.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan catelijns moeilijk? die wachtte op roglic hoor... Pcs uitslag gekeken zeker?

jerteg

'@kelderfan en jesse
Castelijns had een lekke band. Roglic is ok volgens de LottoNL ploeg, dus ik denk dat zij dat beter weten dan jij, tenzij jij Roglic zelf bent natuurlijk ;)

Yeez

'@jerteg lees anders even roglic zijn blog op zijn website, geschaaft en blauw over zijn hele lichaam. Niet zo ok dus.

1 2 ... 151 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.