Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 150 ... 405 406
SolitaryShell


Hakkie2

Ik heb dankzij die sponsoring van Belkin toch wel een Belkinproduct gekocht. Ik kon kiezen tussen allemaal voor mij onbekende merken en Belkin. Voor ongeveer dezelfde prijs. Toen voor de voor mij bekende naam gekozen. Ik denk dat toch veel mensen zo kiezen. Naamsbekendheid levert wel veel op. Maar de sponsoring na 2 jaar, als je naam bekend genoeg is onder de wielervolgers, is volgens mij nauwelijk winstgevend meer. Dan gaat het vaak vooral om het kweken van goodwill, “kijk eens hoe betrokken wij zijn”.

Bij mij is dat echt badwill geworden.

Borsje

Hofland ook sterk gereden !

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Jullie mogen weten dat ik stevig loop te balen.... 22 duizendste. Dat geloof je toch niet

stijnlah

22 duizendste, je kan het zomaar verliezen door een trage reactie van de starter.

Klootje Kriekeljon

Rahim klote voor jou en de ploeg, Roglic was vandaag echt de verdiende winnaar geweest! Maar had zelfs van jou wel verwacht dat het met de winst van Tom wel degelijk een klein feestje is?

Nog gefeliciteerd met je dochter trouwens. ;)

jvh93

Geweldige prestatie van roglic en ook kruijswijk gewoon een goede proloog. Verschrikkelijk natuurlijk voor van emden, snel eroverheen zetten en doorgaan. Dit kan een mooie giro worden met deze ploeg. Schrijf voor de aanval van morgen tjallingi maar alvast op, die zal zich toch nog willen laten zien in eigen land.

tendam

Die Van Emden maakte in interviews vooraf een ontzettend zenuwachtige indruk, alsof hij de topfavoriet was die het hier waar moest maken. Daar had ik eerlijk gezegd al niet zulke hoge verwachtingen van. Wel zonde dat het dan op zo'n manier fout gaat.

Roglic heeft duidelijk een uitstekende vorm. Op Youtube zag ik hem in de Ronde van Azerbaijan (geloof ik) een heel peloton renners controleren in een vlakke finale dus dat hij geen pure klimmer was wist ik al. Maar dit is wel onverwacht. Volgens mij is het een Richie Porte-achtige renner, die brak door in de Giro dus het zou leuk zijn voor hem als dit nu ook gebeurt.

kelderfan

Dat Van Emden viel, is natuurlijk balen, maar dat hij 't verder liet lopen, vind ik minder; want als je die jongen van BMC na zijn val ziet buffelen, dan komt Van Emden een beetje mager over. Dan heb ik meer respect voor Hofland, die toch weer mooi mee doet met zijn 24e. plek.
Roglic gaat mij steeds beter bevallen en gaat volgens mij nog een keer scoren in deze Giro. Kruijswijk lijkt mij ook in orde en hopelijk zien wij hem vaak in beeld.
@Rahimns
Jij mag zeker balen met deze nipte nederlaag voor Roglic. Gelukkig wint een Nederlander en dat is ook niet verkeerd.

stijnlah

'@kelderfan verwacht je nu echt dat van emden, die maanden naar vandaag heeft toegewerkt nog vol gaat rijden voor plek 100?

kelderfan

'@stijlah
Had jij verwacht dat Stefan Kung op 30 sec. van de winnaar zou binnen komen na die val, maar ja, die is pas 22jr. Want Jos Van Emden kwam 1:16 na de winnaar over de streep en dat blijf ik een beetje minder vinden.

stijnlah

30 sec of 1 min 16, maakt weinig uit als je top 3 ambieert.Kung is nog jong en deze tijdrit maakt zijn seizoen niet, terwijl dit toch wel een van de hoofddoelen van van emden was.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tevens weet je natuurlijk ook niet wat er pijn doet of beschadigd is..... het is makkelijk oordelen zo zonder te voelen wat de renner voelt.

jerteg

Volgens Kelderfan had Jos van Emden nog alles kunnen goedmaken en had deze proloog makkelijk nog kunnen winnen.

Yeez

Van emden verklaarde het volgende aan Thijs Zonneveld; lichamelijk gaat het goed, maar mentaal. Ik kwam voor een dag deze giro en die is weg."

Klinkt niet heel geweldig dus...

UrbanSteel

'@Rahimns

Jullie mogen weten dat ik stevig loop te balen…. 22 duizendste. Dat geloof je toch niet

Is je goed recht , maar ik zie het toch liever andersom en een Nederlander winnen , staat een mooi Nederlands vlaggetje achter zijn naam , achter Primoz Roglic staat een Sloveens vlaggetje , heb ik niets mee. Als deze renner over twee jaar ergens anders rijdt kijkt er niemand meer naar om.
Zal me trouwens benieuwen als de licentie van deze ploeg door Plugge/leiding/stichting door verkocht gaat worden in de toekomst aan een Rus , Chinees of sjeik of we dan ook nog fan blijven, het zou nogal wat zijn onder licentie van Qatar te gaan rijden dan is het geen Nederlandse ploeg meer. Ik zou het vreselijk vinden , volgens mij is dit een van de oudste licentie houders. Van 1984 Kwantum naar 2016 Lotto/Jumbo , dat is 32 jaar dezelfde Nederlandse wielerploeg.
Of eist Lotto mogelijk de licentie op "Bovendien worden de voorwaarden aan de sponsoring verscherpt" jij zou ons daar meer over kunnen vertellen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@UrbanSteel nee, ik kan je er niets over vertellen. Het blijft een verhaal uit de Telegraaf en het enige dat zeker klopt dat de ploeg de garantie heeft dat de tot en met 2018 doorgaan en de Lotto binnenkort een handtekening zet verder zijn alle details onbekend

@Kelderfan blijkbaar had Jos een afloper en had hij bij de finish nog maat 3 bar in zijn voorwiel. Dat was de reden dat hij niet vol kon doorrijden.

kelderfan

'@rahimns
Dat verklaart waarom hij er niet voor ging en ik las ook ergens, dat zijn stuur scheef stond. Maar hij moet nu wel de knop omzetten.
En je mag zeker balen van 't nipte verlies van Roglic. Al heeft hij geen Nederlands vlaggetje achter zijn naam.:)

Gees

Gek genoeg heb ik weinig plezier van Dumoulin z'n zege. Gek genoeg ben ik zo'n gek die alleen maar kan juichen wanneer een TLJ de overwinning pakt, ook al is het een Sloveen. Binnenkort ga ik hiervoor in behandeling.

UrbanSteel

'@kelderfan

En je mag zeker balen van ’t nipte verlies van Roglic. Al heeft hij geen Nederlands vlaggetje achter zijn naam.

Ieder zijn meug , niks mis mee , de een beleeft het zo en de ander weer op zijn manier.

Onie

v. Emden moet de knop omzetten. Nu in dienst van Hofland of zelf met een hele late uitval iets proberen, ik vermoed echter het eerste. Misschien dat ie in de tweede tijdrit nog wat kan rechtzetten.

tendam

'@gees
Misschien pakt Roglic die overwinning wel in de lange tijdrit ;)

Hermannmg

Stond op de klim vandaag, helaas pakte Tjalingii hem niet, hopelijk kan hij morgen de trui overnemen. Hofland rijdt sterke sprint zonder echt treintje, 4e. Tot nu toe een goede giro van Nederlandse en lotto jumbo kant.

jerteg

2e en 4e in de eerste 2 ritten is volgens mij niet zo slecht haha

kelderfan

'@Hermanning
Ik heb al eens eerder gezegd, dat Hofland een treintje niet nodig heeft en zeker niet een halve trein "Van Emden".
Hofland moet alleen zoeken naar de beste trein om te volgen. Die van Etixx is nu hot.

Fanny

'@Kelderfan
Ik denk dat Hofland gisteren het treintje van Emden wel nodig had maar waarschijnlijk van Emden niet bij kon houden.
Zonder treintje hebben we gezien. Werd dus niks (geen podiumplaats).
Volgens mij was van Emden er niet blij mee dat Hofland niet bij hem inhaakte. Hij stopte er maar mee toen Hofland niet bij hem zat.
Ploegleiders TLJ: volgende keer maar niemand meer met Hofland meesturen (treintje).
Heeft toch geen zin. Alleen maar kans op valpartijen.
Laat het hem maar lekker alleen uitzoeken want hij gaat toch zijn eigen weg en meestal wordt het dan niks (podiumplaats).

1 2 ... 150 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.