Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 17 ... 405 406
jerteg

'@fanny, je noemde hem anders toch wel echt kelderfanny. Dus ik weet niet waarom ik hem Kelderfanny zou noemen, maar oke.

wolfje

Hoop dat kelderfan en fanny dezelfde zijn. De gedachte dat er twee zijn gaat mij vannacht wakker houden ;)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny op 11 januari is het kampioenschap van Nieuw-Zeeland en kunnen we dus Bennett zien in het nieuwe tenue. De ploegenpresentatie is op 4 januari dus het zal al wel een week eerder bekend zijn ;)

Over de naamsverandering denk ik dat er ook niets gebeurd. Op dit moment is Lotto ook al een onderdeel van de Lotto. Waar ook Toto, Krasloten, Luckyday en de Eurojackpot toe behoren. Deze zijn allemaal geen sponsor van TLJ. Dus of de samenvoeging van de Lotto (dat is dus de overkoepelende organisatie) en de Staatsloterij invloed zal hebben op de sponsoring lijkt me eigenlijk uitgesloten.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@ Rahimns
OK, we zullen zien wat er de komende tijd met evt. naamverandering van huidige Team Lotto-Jumbo gebeurd.
Maar misschien kun je ook antwoord geven op mijn vraag genoemd in de laatste zin tw tot wanneer de huidige contracten van Team Lotto-Jumbo lopen.

kelderfan

'@wolfje
Als 't maar geen nachtmerries worden. Gelukkig is er maar 1 wolf{je}fan.
@rahimns
Goed nieuws wat betreft de ploegenpresentatie. Ik ben benieuwd wie naast Battaglin nog meer mee gaan naar de TDU. Lindeman en Keizer zullen wel weer mee gaan. Als Hofland meegaat als sprinter, dan zie ik Wagner ook als optie.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny zoals het er nu naar uitziet nog tot en met 2018

Fanny

'@kelderfan
Wat een leuke woordspeling kelderfan(ny) mbt wolf{je}fan.
Wolfje zal toch wel gaan slapen!
Wat betreft TDU.
Bennett (zekerheidje) en Battaglin (zo goed als zeker)
De anderen weet ik zo net nog niet.
Waarom zouden Lindeman en Keizer nu ook wel weer gaan?
Een sprinter verwacht ik niet, maar ik kan het mis hebben, omdat er vooral voor Bennet gereden gaat worden.
E.e.a zal denk ook afhangen van o.a lactaattesten van deze trainingsweek in Girona.
Hoeveel renners mogen er eigenlijk per team ingeschreven worden voor de TDU en de Cadel Evans Ocean Race ?

Fanny

'@Rahimns
Ok, ik wist wel dat ze bezig waren om te verlengen omdat de sponsoren tevreden waren.
Dus t/m 2018. Dat is goed nieuws.

kelderfan

'@fanny
Wat betreft TDU wordt gereden met teams van 7 en die jongens rijden, dan ook de CEOC race. Ik denk aan Lindeman, Keizer en ook eigenlijk Roosen, omdat die jongens het vorig jaar ook goed hebben gedaan. En waarom geen sprinter? TLJ heeft nu 3 sprinters, waarvan Hofland {de beste lactaattest?} en Van Asbroeck in ieder geval een heuvel goed verteren.

Hakkie2

'@Fanny: niet goed keuren had slecht nieuws kunnen betekenen, omdat dit sponsorcontract is getekend met de gefuseerde organisatie in het achterhoofd. Dat werd toen op de persconferentie zelfs genoemd. Geen fusie had misschien ook wel geen verlenging van het contract betekend, aangezien er dan een totale koerswijziging zou moeten komen (beiden redden ze het niet lang meer zelfstandig, gezien de komende buitenlandse concurrentie met het vrijgeven van de markt).

Fanny

'@kelderfan
Ken jij de uitslagen van gisteren afgenomen lactaattesten van alle renners dan ?
Zoja, dan ben ik benieuwd naar alle uitslagen van alle renners. Kun je die dan hier vermelden ?
Of heb je alleen gehoord om misschien gelezen dat Hofland de beste was van alle renners of van alle sprinters ?

@Hakkie2
Bedankt voor je antwoord.
Ben wel blij dat het t/m 2018 is (zie @Rahimns)
Overigens is er ook een @Hakkie1 ?

kelderfan

'@Fanny
Nee dat niet, maar Ik zag Hofland bij het doornemen van de lactaattesten duidelijk in beeld. Het kan natuurlijk ook betekenen, dat hij als laatste op 't lijstje staat. Misschien krijgen wij dat in de Fanmail te lezen.

Laatste man

Enrico Battaglin
George Bennett
Bertjan Lindeman
Martijn Keizer
Primoz Roglic
Maarten Tjallingii
Bram Tankink

Jammer geen sprinter. Alhoewel Battaglin wel goed kan aankomen.

wolfje

Selectie tdu

Battaglin
Bennett
lindeman
Roglic
Tankink
Tjallingii
Keizer

Lekker aanvallen en maar zien wat je binnen kan halen

billi

ben benieuwd naar Roglic ...
en ook naar Battaglin, zeker na het lezen gister van het wf nieuwsbericht over hem

jvh93

mooie selectie voor een mooie ronde, ben enorm benieuwd naar de mogelijkheden

Fanny

Zoals ik al eerder aangaf géén sprinter dus.
Kelderfan zat redelijk goed met de voorspelling mbt Lindeman en Keizer, echter niet met sprinter(s).
Het verbaasd mij dat veel mensen zo hoog opgeven over Battaglin.
Hij heeft vorig jaar géén uitsprekende resultaten gehaald.
Het zal mij benieuwen.
Ik laat mij verrassen, want ik verwacht er niet veel van, gezien de uitslagen van vorig jaar.
Roglic is voor mij de grote onbekende, maar had hem wel verwacht om te laten zien wat hij echt kan in de WT.
Ook Tankink en Tjallingii verbazen mij.
Maar misschien is het voor hun een soort "afscheidstour" van Australië.
Dat gun ik ze wel. Goeie gasten voor het team.

billi

Tankink en Tjallingii zijn een brok ervaring, zeker ook van belang bij nieuwe renners, begrijp hun keuze wel, altijd nuttig voor de ploeg op allerlei gebied

tendam

'@fanny
Mensen geven niet echt hoog op over Battaglin, maar het is wel een voormalig toptalent... tijdens het beloften-WK in Geelong konden 3 man heuvelop wegrijden: Degenkolb, Dumoulin en Battaglin. Hij heeft ook nog eens 2 Giro-etappes gewonnen. Iets van dat talent moet er nog zitten.

wolfje

'@fanny
Tankink verbaast mij ook wel een beetje. Tjallingii rijdt de tour down under wel vaker en hij rijdt bovendien nog maar een half jaartje en hoeft dus niet echt gespaard te worden. Die viel wel te verwachten
En betreft Battaglin: vorig jaar viel hij tegen, maar hij heeft toch al een aardige erelijst met oa 2 giroritten. Coldeportes omschreef het mooi als dark horse. Hij kan doorgroeien en een hele goede heuvelsprinter en rittenkaper worden, maar het kan ook zijn dat hij al op zijn max zit en de giroritten voor zijn doen uitzonderlijke prestaties waren. Veel fans van Lotto Jumbo gokken op het eerste, waarbij denken en hopen wel eens door elkaar willen lopen. Zelf ben ik wat gereserveerder betreft battaglin

tendam

Veel fans van Lotto Jumbo gokken op het eerste, waarbij denken en hopen wel eens door elkaar willen lopen.

Wie dan? Ik lees alleen maar gereserveerde reacties. Battaglin is gewoon een aardige renner, beetje niveau Paul Martens, die wellicht nog beter kan worden, en ooit als groot talent werd gezien.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vanavond vanaf 19:30 beantwoord Wilco Kelderman vragen via de whatsapp-service van Lotto-Jumbo... als er mensen zijn die geen lid zijn dan kunnen ze evt hun vragen hier achter laten.. of natuurlijk zelf lid worden. ;)

wolfje

'@tendam
Oke, ik heb ze niet geteld. Ik zei het omdat ik toch wel regelmatig reacties waarin men hoge verwachtingen uitspreekt voorbij zie komen. "Veel fans" is misschien geen goede weergave, maar "alleen maar gereserveerde reacties" klopt ook niet. Laten we "veel" veranderen in "een aantal"

jvh93

op basis van de resultaten van battaglin van vorig jaar hoef je vrij weinig te verwachten dit seizoen. Hij heeft echter in interviews aangegeven dat hij toe was aan een nieuwe omgeving en misschien dat de begeleiding bij lottonl-jumbo hem wel tot een hoger niveau kan brengen. Vooralsnog verwacht ik van hem een soort paul martens rol en dan zal het in mijn ogen ook geen verkeerde renner zijn voor het team. af en toe eens een ritje meepakken en voor de rest voornamelijk de kopmannen ondersteunen. Er is vaak gezegd dat de ondersteuning voor de kopmannen in de heuvels te weinig was, denk dat je met battaglin toch een renner hebt die dit uitstekend zal moeten kunnen.

petoi

'@rahimns vraag hem maar naar zijn programma in 2016

1 2 ... 17 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.