Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 172 ... 405 406
Rhohan

Als Kruijswijk wint, heeft voorlopig niks meer te bewijzen in de Giro - hoeveel liefde hij dan ook voor die koers voelt -. Elke sportman wil gaan voor het hoogst haalbare, en voor Kruijswijk is dat niet anders. Ik zou het mooi vinden om volgend jaar de Giro aan Gesink te laten. Voor de Tour kan je zowel Kruijswijk en Kelderman opstellen en het zorgt ervoor dat die laatste misschien wat in de luwte kan blijven. Wel 'effe' zijn contract verlengen natuurlijk

Netraam

Gesink in de Giro gaat 'm niet worden: teveel kans op kou. Vuelta past beter bij hem, misschien de dubbel Tour-Vuelta.
Kruijswijk doet het nu erg goed, maar ik denk dat dit eigenlijk alleen in de Giro kan gebeuren. In de Tour is een top 10 ook een optie, maar podium of zelfs 'maar' top 5 lijkt me een stuk onwaarschijnlijker voor hem dan in de Giro.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Laten we eerst maar eens afwachten of Kruijswijk voor de ploeg te behouden is... de kapers liggen waarschijnlijk al voor de kust...

kelderfan

Kuifje blijft toch gewoon bij deze vriendenploeg. Hij blijft gewoon bij dit team met Sep Vanmarcke en mijn held Kelderman.

Laatst gewijzigd
Gees

Wielerfan: No hard feeling. Ik heb Verhoeven al een bericht gestuurd.
Idd, Fanny.
Ik maak me nu al weer positief nerveus voor vanmiddag. Het kan een heel spannende finale worden.

Gees

Tis idd net Kuifje, Kelderfan. Kuifje in Italie, to be exact. :D

ghostwriter

Als Kruijswijk deze Giro wint en volgend jaar weer in de kleuren van LottoNL-Jumbo de Giro rijdt kunnen ze er een enorme media- en marketinghype omheen organiseren. Volgens mij moet dat voor de Lotto en Jumbo wel een paar ton extra sponsorgeld waard zijn als ze dat goed aanpakken. Ook voor Bianchi zou het behouden van Kruijswijk wel wat extra sponsorgeld waard zijn lijkt mij zo.

Laatst gewijzigd
gesink3101

Now there are a lot of rumours but i think that Steven and Sep are going to continue

xistnc

No, you hope. That's something else.

b88

'@Gesink3101 can you stop talking about the same rumours! It is annoying having to read the same comments everytime. Add sommething to the discussion or be silent. Thank You!

Yeez

Pfoe die afdaling van kruijswijk was slecht zeg, als hij morgen maar niet alleen komt te zitten 😂😉

achtpuntzes

edit;
verder een uitstekende etappe vandaag van een ijzersterk TLJ. Tankink en al helemaal Battaglin waren goud waard vandaag.

Laatst gewijzigd
gesink3101

Very good stage today battaglin is doing a very good job and twan is doing a good job in his first giro

tendam

'@jessevdalen
Kruijswijk neemt gewoon nul risico als het niet hoeft. Ik kan me herinneren dat hij vorig jaar in de afdaling van de Finestre terugkeerde bij Aru en Hesjedal. Als het moet kan hij best dalen.

Het risico voor hem is dat hij een verkoudheidje krijgt. Verder zie ik geen mogelijkheden om hem uit die trui te rijden.

Wielerfan1987

Battaglin heeft vandaag maar weer eens bewezen een absolute meerwaarde te zijn voor de ploeg, ik hoop toch dat ze hem kunnen behouden.

Jari1977

Wat denken de volgers hier wat kruijswijk gaat doen volgend jaar? Zijn contract loopt af, maar ik zou het netjes vinden om nog en jaartje te verlengen. Volgens mij hebben Jumbo en vooral brandloyalty onwijze naamsbekendheid gekregen.
Ik hoop echt dat (vooral brandloyalty) er een paar miljoen bijkomt. Want als varmarcken en kruijswijk en (misschien kelderman) weggaat, blijft er weinig meer over.

Laatste man

Battaglin blijft t/m 2018. YES!

robertowilco

Kruijswijk die blijft wel, hij krijgt de gelegenheid om zijn hele seizoen opde Giro af te stemmen, het is een jongen die zich thuis voelt tussen de nederlanders en niet zo maar naar een buitenlandse ploeg vertrekt, hij moet zich thuis voelen en dat doet hij bij Lotto_jumbo, hij zal natuurlijk nu wat meer eisen maar dat is logisch en wie weet wat hij later in de vuelta doet, het zijn allemaal steilere beklimmingen dan in de tour, waar het nogal chaotisch is. Voor Sep is het een ander verhaal, hij heeft altijd eigen mensen om zich heen, dat is zijn vereiste, zie hem naar Trek gaan waar Cancelarra er mee stopt en Mollema was een soort maatje voor hem, dus zou dat kunnen.

Hermannmg

Min gevoel zegt dat steven het wel naar zijn zin heeft bij lotto jumbo. Misschien speelt het eventjes "hard to get" om de aanbieding van lotto jumbo wat op te krikken zoals dat normaal is bij contractonderhandelingen. Maar de sponsors kunnen misschien wat extra bij lappen voor deze prestatie in de giro om een mooi contractaanbieding te doen, de sponsoraandacht voor de giro van volgend jaar zal vanuit Nederlands perspectief erg groot zijn mocht kruijswijk weer starten.

tdb

'@ robertowilco, Trek lijkt voor Degenkolb te gaan ipv Vanmarcke. Ik neem aan dat ze niet twee vervangers voor Cancelara gaan halen.

Fanny

Hier het bericht van TLJ en Battaglin over de contractverlenging.
Goede zaak.
Benieuwd wie er binnenkort nog meer verlengen.
Kan me niet voorstellen dat Kruijswijk niet bij TLJ blijft.
Uiteraard wel tegen een hoger salaris.
Vanmarcke zie ik wel weggaan met zijn eisen mbt o.a. eigen trainer en andere mensen om zich heen.

http://www.teamlottojumbo.nl/wielrennen/battaglin-langer-bij-lottonljumbo

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Er zal iemand gedumpt gaan worden gok ik en ik vrees hierbij voor Vanmarcke/Kelderman of beiden.

Laatste man

Vanmarcke heeft nog steeds zijn eigen trainer.

xistnc

Dat is projectie, Vainstains.

Er zal niemand gedumpt worden. Keuzes maken om budgettaire redenen is iets heel anders dan dumpen.

Verder is het natuurlijk raar om te denken dat het snijden in de 'onderlaag' soelaas biedt om toppers langer te kunnen binden. Met een jaarsalaris van iemand uit die 'onderlaag' cover je misschien net het maandsalaris van iemand uit de 'bovenlaag'.

kelderfan

'@Fanny
Dat is zeker een goede zaak met de contractverlenging t/m 2018 van Battaglin. Wat mij betreft mag er nog een Italiaan bij. Daar zal wel geen budget voor zijn. Ik ben 't met je eens, dat Kruijswijk wel bijtekent.
Ik denk ook, dat Vanmarcke met de ondersteuning van Naesen, Teunissen, Roosen en Van Asbroeck gaan bijtekenen en zeker nu Degenkolb aan Trek wordt gekoppeld. Maar ook Kelderman en Bennett zie ik graag bijtekenen. Bennett heeft in ToC toch ook laten zien, dat hij mee kan doen voor 't klassement.
Hopelijk gaat ook Roglic vandaag meedoen om Kruijswijk te helpen in deze zware Alpenrit.

1 2 ... 172 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.