Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 171 ... 405 406
Wielerfan1987

'@Gees,

Het is niet persoonlijk bedoeld.
Ik probeer je de moeite alleen te besparen.

Uit ervaring weet ik namelijk dat er vrijwel niets is dat de trainers van TLJ ontgaat op allerhande gebieden.

Ik heb hen zelf ook al diverse keren op ontwikkelingen gewezen in o.a. andere takken van sport, voeding etc.
En tot nog toe waren ze van alles al reeds op de hoogte.

Die mannen verstaan hun vak en lezen zich in in alles wat voordeel kan bieden, dus ook de oefeningen die de Iceman aan iedereen verteld die het wil horen waaronder op televisie zullen hen niet zijn ontgaan.

Overigens wel een interessante vent de Iceman, heb het genoegen gehad hem zelf te mogen ontmoeten en hij heeft echt wel interessante ideeen over het menselijk lichaam en de geest.

ti-raleigh

Ik hoop wél dat ze Sep behouden. De voorjaarsklassiekers vind ik een genot om naar te kijken. En als mijn favoriete ploeg een kanshebber heeft (Sep dus) kijkt dat 90 % aangenamer. Robert heeft al getekend, dus zal Wilco (nieuwe ' keuken' ) of Steven (meer centjes ) de ploeg verlaten. Met Primoz hebben ze de opvolger al in huis.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rahimns
Quote: denk jij echt niet dat iemand als Louis Delahaije hier nog nooit van gehoord heeft… denk echt niet dat wij toptrainers en coaches ergens op hoeven te wijzen.
Hoe weet jij dat nou Rahimns. Dat weet jij net zo min of de toptrainers het weten.
Gees: rustig vragen via sociale media aan de trainers of zoals jij zei Nico Verhoeven.
Ik zie geen bezwaar.
Baat het niet, schaadt het niet.
Als het wel baat dan kan het alleen maar voordeel zijn tov andere ploegen.

Scotty

'@rahimns, dus je zegt eigenlijk dat er geen procentje meer te halen valt om dat Delahije alles in de gaten houdt?

Lijkt me een ietwat voorbarige conclusie.

Uiteraard zal elke professionele trainer sceptisch/lacherig reageren op the iceman. Want dat hoort erbij ofzo. Die gozer doet echter wel dingen waar je broek van af zakt.

@Wielerfan, ontopic, moet Steven/Sep/Twan/Primoz blijven ja of nee, laten we hier nog 145 paginas over vol lullen inderdaad. Veel interessanter.

tendam

Als de keuze is tussen Sep of Steven, dan lijkt me dat een no-brainer: Kruijswijk houden, Nederlander en (waarschijnlijk) Girowinnaar. De positie van Kelderman wordt inderdaad wel interessant, die leek in het Baskenland weer even boven Jan te zijn maar zakte daarna weer behoorlijk ver weg. Andere oorden opzoeken lijkt me voor z'n eigen carriere goed, en LottoNL zal hem in z'n huidige vorm ook niet missen.

Zul je net zien dat hij straks in de Tour de stenen uit de straat rijdt.

@hakkie
Kom, ik weet dat je liever Gesink zo uit z'n slof had zien schieten, maar dit is wel van een andere orde dan Hesjedal hoor. Die veroverde op de laatste dag het roze met een handvol seconden. Kruijswijk is gewoon een wereldtopper.

Laatst gewijzigd
Scotty

Maar even serieus, kan Kruijswijk in deze vorm, mits een sterke ploeg met Gesink/Kelderman erbij, de Tour winnen? Ik heb zelden iemand zo machtig zien klimmen. Contador-stijl, 3 ritten op rij in elk geval een van je concurrenten een poets bakken.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Ik hoop voor LottoNL dat Kruijswijk en Vanmarcke blijven en ik hoop voor Kelderman dat hij naar Sky kan. Daar twee jaar knechten voor iemand als Froome en af en toe voor eigen kans mogen gaan zal zijn ontwikkeling denk ik niet slecht doen. Met Kruijswijk voor de Giro en Vuelta en Gesink voor de Tour heeft LottoNL dan twee Nederlandse toppers om tijdens de grote rondes veel publiciteit mee te krijgen. Als Vanmarcke vertrekt hoop voor LottoNL dat het mogelijk is om Boom terug te halen als kopman voor de Vlaamse klassiekers en Parijs-Roubaix. Als dat niet kan moeten ze zich maar richten op een paar jonge wielrenners die in de toekomst misschien tot toppers uit kunnen groeien. LottoNL kan dan bijvoorbeeld proberen om Naesen (IAM) en Zabel (BMC) aan te trekken. Naesen kan dan samen met Van Asbroeck het kopmanschap krijgen en Teunissen en Zabel kunnen op termijn met hun de concurrentie aangaan. Natuurlijk missen ze dan een echte topper maar dat is te verwachten bij een ploeg met een relatief laag budget.

Laatst gewijzigd
StonedCamel

'@Scotty:
Dat is lastig in te schatten. Als Quintana, Froome en Contador fully charged aan de start zouden staan hier, waar zouden ze dan eindigen? Rond Kruijswijk? Ervoor? Of is Kruijswijk sterker? Dat laatste lijkt me niet, de Tour is toch altijd nog net een niveautje hoger dat de Giro.

Ik denk, dat wanneer Kruijswijk deze Giro binnensleept, hij dat met geluk aan zijn zijde (niks tegenkomen, zwaar parcours, geen oppermachtige concurrenten) ook in de Tour zou moeten kunnen. Hij is 28 dus kan fysiek nog iets groeien, bovendien doet hij deze weken geweldig belangrijke ervaring op. Maar we zullen zien, wat we nu zien is in ieder geval al fenomenaal, moeten we het helemaal niet hebben over de Tour maar gewoon hiervan genieten :)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Podiumkandidaat zou hij met deze benen en eerste week ook in de Tour zeker zijn. Froome en Quintana lijken me nog wel van een ander niveau. Wanneer ze hem kunnen houden bij TLJ en serieus werk gaan maken van Kruijswijk en de Tour de France, dan lijkt het behouden van Kelderman me daarom een stuk belangrijker dan Vanmarcke. Kelderman zou bijvoorbeeld na een kopmanschap in de Giro een ideale tweede meesterknecht kunnen zijn in de Tour (zoals Kruijswijk vorig jaar of Majka in het verleden). De Vlaamse klassiekers als doelstelling verlies je dan een beetje, maar kun je natuurlijk ook op een andere manier interessant maken met jongens als Teunissen, Roosen, Groenewegen en Hofland. Daarnaast neemt het behouden van Kelderman wat druk weg in koersen van een week, waar anders onterecht veel op de schouders van Kruijswijk gegooid zou kunnen worden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Scotty heb ik dat gezegd dan, ik zeg alleen dat ze van alles zullen proberen om een paar procentjes beter te worden, maar dat doen ze bij alle ploegen toch... elke ploeg zal bezig zijn om hun renners op elke mogelijk legale manier te verbeteren.

mus van de maasstad

ALS er al een keuze moet worden gemaakt tussen Sep en Steven lijkt me dat niet zo moeilijk. Ik vind Sep een geweldige renner en het lijkt me ook een leuk persoon, maar alleen al om het feit dat het geen Nederlander is is de keuze voor mij snel gemaakt. Daar komt natuurlijk ook nog eens bij dat Sep maar eigenlijk 1 a 2 weken per jaar voor de knikkers mee doet terwijl je met Steven meerdere koersen per jaar kan gebruiken.

Maar dan moet Steven natuurlijk ook zelf willen blijven. Het meest ideale zou zijn als Kelderman dan ook nog blijft en ze kunnen afspreken dat steven de giro, Wilco/gesink de tour en dan de andere de vuelta als kopman gaat rijden. Dan heb je in elke ronde een top 10 kanidaat die zich het hele jaar er op heeft kunnen voorbereiden

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog een leuk stukje in de volkskrant:

Lotto-Jumbo is geen vriendenploeg[/url]

Alleen even niet naar de kop kijken.... de inhoud is beter

Laatst gewijzigd
Verweggistan

'@rahims: vooral die laatste zin is volgens mij erg belangrijk (en vooral onderschat). Ze hebben Kruijswijk vanaf dag 1 voorin gehouden en de hele ploeg was de eerste dagen zeer alert en zat voorin. Dat kost ook krachten.

Pingdo

Als ik de blog van Rogla lees, dan is de kans groter dat hij Turijn niet haalt groter dan dat hij nog van nut gaat zijn in de bergen. Maar ik hoop dat hij nog herstelt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb niet het idee dat deze jongen nu nog wilt opgeven zo dicht bij Turijn

TanKing

Lotto maakt in ieder geval al handig gebruik van de sportieve prestaties van Steven Kruijswijk[/url]

Mooie_Mario

'@rahimns, ik denk dat niemand op WIL geven. Maar als hij als 'klimmer' vecht om binnen de tijd binnen te komen, dan is er meer mis.

tendam

Na zo'n rustdag is het voor iemand die herstelt van valpartijen extra zwaar. Dan staat het lichaam echt nog in de herstelstand.

Het zal de komende dagen wellicht wel iets beter gaan, maar het is zonde dat de op papier beste klimknecht van Kruijswijk nu niet echt nuttig kan zijn. Die Battaglin doet z'n best, maar is natuurlijk eigenlijk geen klimmer.

Wheely

Die blog van Rogla is echt smullen, een jongensboek. In zijn eerste profjaar zit hij bij een rare club Nederlanders, rijdt zijn eerste grote ronde, wint daar een prestigieuze tijdrit en zit vervolgens in de ploeg met de roze trui! Dit zijn dingen waar de meeste renners van zullen dromen. Tegelijkertijd, hij zal kapot zijn.

irriducibili

http://www.sportnext.nl/berichten/roze_trui_kruijswijk_in_giro_levert_lotto_jumbo_online_exposure_op

Interessant stukje over online exposure van Kruijswijk en TLJ, om nog even terug te komen op de sponsor discussie van gisteravond.

Nu is het Hot! Dus mooi moment om door te pakken

Was vandaag trouwens in een Jumbo (heb ik niet in mn eigen omgeving), maar zag helemaal niks over de giro of wielrennen helaas...

Hakkie2

'@irriducibili: de meeste Jumbo's hebben toch wel een klein hoekje waar Futurumshop hun merchandising spullen kan verkopen. Bidons, petjes e.d. Aandacht voor de actualiteit is er inderdaad (nog) niet.

gesink3101

Selon le journaliste italien Beppe Conti, l'équipe @BMCProTeam s'est penchée sur le dossier Steven Kruijswijk.

gesink3101

Cyclisme Mercato ‏@CycloTransfert
Selon le journaliste italien Beppe Conti, l'équipe @BMCProTeam s'est penchée sur le dossier Steven Kruijswijk.

mus van de maasstad

'@irrduciblili

Dat heb ik hier vlak voor de start van de giro ook al gezegd. Een grote ronde in eigen land waar je eigen ploeg aan meedoet...

HE-LE-MAAL niks noppes nada. Alleen bordjes voor de race dagen van Max Verstappen. Vond dat toch echt een gemiste kans. Zeker als je ziet hoe ze vorig jaar met de tour hebben uitgepakt.

horsm

Dat viel me ook op in de plaatselijke Jumbo. 't Geeft maar weer eens aan dat voor een Nederlandse Sponsor eigenlijk alleen de Tour de France ertoe doet.

1 2 ... 171 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.