Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 181 ... 405 406
Fanny

'@Stijnlah
Ik vermoedde dat al.
Waarschijnlijk met Groenewegen.

mollemarijden

Ik vind eerlijk is eerlijk dat de sponsoren van LTJ moeten laten stijgen met een miljoen of 2. Er is op dit moment een ploeg met echt goede klassementsrenners en talenten. Haal volgend jaar nog 2 ervaren topknechten erbij en je bent binnen als ploeg en als sponsor.
Voorjaarsploeg lijkt me goed met Seppie en heeft voldoende knechten. Daarnaast Battaglin/Roglic/Gesink/Kelderman/Martens die in het voorjaar ook redelijk mee moeten kunnen doen.
Een ideale versterking lijkt met Tom Jelte Slagter. Kan richten op klassiekers en zou tevens als superknecht kunnen ontwikkelen.
En dan sprinters lijkt het goed mee te zitten qua ontwikkelingen.
En voor de klassementen: Gesink, Kelderman en Kruijswijk en 1 weeks koersen zou Roglic denk ik een hele goede voor kunnen worden.
Het is echt wel een mooie ploeg.

Romāns Vainšteins

'Heb je ook geleerd om ‘dank je wel’ te zeggen, als iemand een vraag van je beantwoordt?'

:) Jij bent een echte he, zo hoort het inderdaad wel ja.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik kon het in ieder geval niet vinden... maar dan rijden ze dus ook die koers

Janjanssen98765

'@mollemarijden

Met slagter kun je niks beginnen, is sowieso geen type om te knechten en veel te wisselvallig.
Bij IAM zitten al betere opties om te halen voor volgend jaar.
Frank, Wyss en Coppel zouden goede knechten voor in de bergen zijn maat het beste zou zijn om Holst Enger te halen.

Fanny

'@Rahimns
Ik ook niet, vandaar mijn vraag welke koersen ze gingen rijden de komende week, behalve natuurlijk Dauphine, Zwitserland en ZLM want dat had ikzelf ook gezien.
Volgens mij worden de deelnemers van de Heistse Pijl vanavond bekend gemaakt.
We zullen zien Rahimns.
Het zal indien ze deze koers rijden wel een mix zijn van de renners die Californië en Norway hebben gereden en dan dus met Groenewegen of anders met Hofland.

mus van de maasstad

'@Kelderfan

Ik heb nou ook niet echt het idee dat ze maar met 2 man aan de start zullen verschijnen. Jij wel?

Hakkie2

Voor TLJ is het nu gewoon vooral zaak Kruijswijk vast te leggen en daarnaast Kelderman. Ik zou Vanmarcke niet eens proberen, gebruik dat geld voor Kruijswijk, Kelderman en een extra klimknecht. Laat de kasseiklassiekers gewoon voor wat het is, lekker rijden met Teunissen daar en eventueel kijken of ze een ervaren knecht voor de trein van Groenewegen kunnen aantrekken die ook redelijk op kasseien uit de voeten kan. Uiteindelijk gaat dat maar om 5 dagen in het jaar, wel erg weinig om een 1/10e van je budget aan uit te geven voor een topper.

Verder ben ik voor de komende maand wel benieuwd hoe ze TdS en Dauphine gaan invullen. TdS gaan Gesink en Kelderman als het goed is samen rijden (niet onverstandig en wat mij betreft de goede keus: Froome, Contador, Aru, Rodriguez en Porte rijden allemaal Dauphine, in de TdS dus meer kans op succes). Maar voor de Dauphine lijkt Bennett me een wat magere kopman, gaat Kruijswijk daar nog rijden?

Periquito

Ik zou proberen om Maurits Lammertink van Roompot te halen voor de heuvelklassiekers. Een betaalbare kracht en een Nederlandse jongen die denk ik nog wel kan groeien en LTJ heeft dan tenminste iemand voor het heuvelwerk

mus van de maasstad

Eens met Hakkie.

Sep is eigenlijk te duur voor een ploeg met een budget als TLJ. Ik denk dat boom wel een mooi alternatief kan zijn. Is goedkoper. Doet mee voor de ereplaatsen in de klassiekers. Maar hij pakt itt Sep ook nog eens een proloog hier en daar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@hakkie2 Volgens mij neemt Kruijswijk nu rust, lijkt me ook verstandig. Volgens mij gaan Bennett en Vermeulen als klimmers naar de Dauphine en dus Kelderman en Gesink als kopmannen naar Zwitserland. Heeft ook te maken met de hoogtestage... de Dauphine zou dan te vroeg komen. Dus ik denk dat ze in de Dauphine gaan proberen voor een dagsucces te gaan.

mus van de maasstad

Gaat groenewegen nog naar 1 vd 2 @rahims?

Timocycling

Heel raar dat Kelderman en Gesink samen gaan naar Zwitserland, waarom niet een naar Dauphiné, dan heb je meerdere ijzers in het vuur.

Gees

Bouwman en Lammertink gaan ook naar de DL. Hofland lijkt me ook geschikt daarvoor.

Groenewegen kan beter ZLM toer rijden wanneer hij mee naar de TDF gaat.

Gees

Wie weet van wanneer tot wanneer de hoogtestage liep van Gesink en Kelderman?

En wie o wie kan me eens vertellen wat nu precies de strengere voorwaarden van Lotto zijn geweest om te verlengen?

kelderfan

'@xistnc
Oh sorry, maar dank je wel hoor.:)
@Mus
Voor de duidelijkheid. Met 1 superknecht kom je er niet.

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

'@kelderfan

Leg het mij eens allemaal uit dan.

kelderfan

Hakkie2
Vanmarcke is een van de smaakmakers en kopman van deze ploeg en rijdt in 't voorjaar Omloop; Strade; Milaan-SanRemo; E3; GW; RvV; en rijdt in 't naseizoen Quebec; Montreal en de Eneco. Dat lijkt mij toch niet misselijk en als hij naar een andere ploeg gaat, dan gaat hij een stuk meer verdien toch.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Timocycling omdat de Dauphine gewoon te dicht op hun hoogtestage zit, dus past de RvZ gewoon beter in hun programma.

@Gees volgens mij was gisteren hun laatste dag. En niemand is naar buiten gekomen met de details van het nieuwe sponsorcontract, volgens Plugge waren ze nog met de laatste details bezig, dus kan niemand daar een zinnig woord over zeggen.. als ze er al zijn.

Laatst gewijzigd
gardeyn

'@kelderfan: dit jaar Omloop en Strade Bianchi niet gereden, vorig jaar ENECO niet gereden, 29e in Quebec, DNF in Montreal (denk even aan je eigen logica)
In 4 jaar 2x gewonnen (etappe RvNoorwegen en GP Impanis), podium in P-R en RVV (2x?) Inderdaad een smaakmaker/puntenpakker, maar buiten die vijf wedstrijden in België heb je niet extreem veel aan Vanmarcke. Ik hoop dat hij blijft, maar als ik moest kiezen tussen Vanmarcke of Kruijswijk wist ik het wel.

Laatst gewijzigd
Pingdo

Ook al is het voorjaar maar 5 dagen, er zijn daar heeeeel veel punten te verdienen. Kruijswijk heeft nu nog maar de helft van Sep gehaald. Maar het feit dat de broer van Sep al weg is, zie ik hem niets houden bij TLJ. En uiteindelijk gaat het om de prijzen en ik snap goed dat hij keer verder wil kijken dan Jumbo,waar hij ongetwijfeld meer hulp gaat krijgen.

Timocycling

Boom samen met Teunissen (op termijn) zou de best mogelijke vervanger zijn denk ik. Boom kan trouwens als het een beetje meezit top 5 rijden in elke klassieker, vind dat jullie hem wat onderschatten. Tuurlijk is Sep een klasse beter, maar zo slecht is Boom niet. tevens kun je Boom uitspelen in koersen als Eneco Tour.

Wielerfan1987

Ik snap niet waarom men maar blijft refereren aan het 'vertrek' van Ken Vanmarcke.

Ken had voor zijn opleiding een stage-adres nodig, TLJ heeft hem aangeboden zijn stage bij hun ploeg te voldoen, aldus geschiede.
Stage (en opleiding?) Afgerond krijgt Ken een aanbieding van SEG wat ook zijn broer vertegenwoordigd als management. Daar gaat Ken vervolgens op in. PUNT!

Er is GEEN onenigheid tussen Ken en de ploeg of Sep en de ploeg en er is ook nooit officieel sprake geweest van een langdurig dienstverband van Ken als trainer ondanks dat de ploeg wellicht wel heeft overwogen hem in dienst te nemen na afloop van zijn stage.

Verder traint Ken nog altijd zijn eigen broer en is er niets of niemand in de ploeg die dit in de weg staat, het wordt zelfs mede door de ploeg gefaciliteerd.

End of story.

Laatst gewijzigd
Gees

Rahimns. Dank. Toch klinkt het me negatief in de oren die strengere voorwaarden.

Een maand voor de TDF stoppen met je hoogtestage, ik blijf het gek vinden. Waarom niet de maand juni hiervoor gebruiken? Net als Kruijswijk dat deed in mei. Enfin, ik zal er over ophouden.

Hakkie2

'@Pingdo: zolang er jaarlijks meer WT teams omvallen dan er bij komen, doen punten er helemaal niet toe. Punten zijn totaal oninteressant.

En Vanmarcke is die 5 dagen dan wel een smaakmaker, maar daar aanvallend rijden met een stel jonkies zou denk ik ook wel smaakmakend zijn voor het Nederlandse publiek. Buiten die 5 dagen is Vanmarcke gewoon een heel duur betaalde knecht. Wel een goede, maar goede knechten zijn ook wel goedkoper te vinden.

@gees: als er iemand ondertussen zijn eigen lichaam goed kent is het Gesink wel, die weet echt wel tot op de dag af wanneer hij op hoogtestage moet.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 181 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.