26 jaar is nog helemaal niks voor een wielrenner en al helemaal niet voor het type renner dat Lindeman is, zijn beste jaren zijn nog niet in zicht en hij heeft al een vuelta-etappe te pakken, die moet blijven jagen en niet teveel knechten, als je zo'n renner heb gebruik hem dan ook.
Ik gok dat Lindeman ook wel zijn dagen mag uitzoeken en zich misschien zelfs wel de dagen voor de meest interessante etappes kan sparen. Maar verder kan hij toch gewoon knechten als hij niet in een kopgroep zit? Visconti knecht toch ook gewoon voor Valverde/Quintana en wint daarnaast vanalles vanuit kopgroepen?
'@Jesse waarom zouden ze daarover liegen tegen mij. Ik krijg ook wel eens dingen te horen en dan wordt er heel expliciet bij gezegd dat ik dit voor me moet houden. In dit geval kon de ploeg deze jongens binnenhalen en was het een gebaar richting Bianchi. Die het zeer kon waarderen maar het niet had geëist.
'@Kelderfan
De kopgroep met daarin nog aanvallen van Martens, Wagner, Roosen en van Asbroeck redde het net niet tot de finish.
In het peloton werd door overige TLJ renners voor het heuveltje nog even de sprintrein voor Groenewegen opgezet voor het geval de kopgroep het niet ging halen wat dus ook gebeurde.
Schijnbaar had Groenewegen nog goede benen voor en na die korte steile heuvel.
Hij maakte het daarna in stijl af met een machtige sprint.
'@jessevdalen
Dat begrijp je toch ook wel. De ploegleiding vertelt @rahimns of collega's echt niet alles. Die jongens zijn echt wel gekomen in overleg met Bianchi.
Zelfs heeft dhr. Plugge gezegd, via twitter, dat hij voor volgend seizoen 2017 nog 1 of 2 Amerikanen erbij wil halen. Dat heeft hij tot nu toe niet tegengesproken.
Dus die 1 of 2 Amerikanen komen echt wel vanwege sponsorbelangen. Volgens mij heeft er een hobby bij en wel een raceauto.;)
'@Fanny
Dat heb ik ook wel eens tegen @rahimns gezegd, dat de info van TLJ op hun site niet goed werkt. Martens zat niet in de kopgroep van 16/17 renners, die op de laatste klim werden bijgehaald. In die groep zaten namens TLJ Van Asbroeck, Wagner en Roosen. En ja de ploeg onmiddellijk geschakeld naar een treintje voor Groenewegen, die het 't ook prima heeft afgerond. Chapeau#. Maar Groenewegen met een lekke band versloeg wel Wippert, die in 't groepje met Roosen zat en wel een jasje heeft uitgedaan.
Ik vind 't wel vreemd, dat Timo Roosen niet mee gaat naar de TdS, die nu ook weer een goede indruk achter liet. En over Marc Goos zal ik maar zwijgen.
'@Kelderfan hoe bedoel je.. die info heeft fanny toch niet van de site van de ploeg. Er staat daar nog niet eens een verslag op.
Edit: ik denk dat je bedoelde de twitter van TLJ, dat kwam door een fout die de twitter van Napeleon Games maakte, die had Martens in eerste instantie erbij gezet.
'@Kelderfan
Sorry, mbt Martens.
Dan heb ik het niet goed gezien op de livestream de VTM.
Maakt niet uit.
Was even bang dat de TLJ renners het in de kopgroep niet gingen doen in de sprint met al die aanvallen.
Ook was ik benieuwd of Groenewegen dat steile heuveltje aankon.
De ploeg die in het peloton zat heeft een goed treintje voor hem gevormd.
En ja, de sprint van Groenewegen was daarna klasse met ook nog een lekke achterband.
Hij had het gemerkt in de laatste bochten voor de finish omdat hij daardoor wat weggleed.
Gelukkig was de finish niet ver meer.
Overigens gaf Kenny Dehaes van Wanty (4e en zat in kopgroep) in een interview na de finish de profploegen waaronder TLJ die in de kopgroep zaten een veeg uit de pan.
Hij vond dat de kopgroep met TLJ renners door had moeten rijden (samenwerken) na z'n 20km voor de finish zodat ze voorop zouden blijven.
Hé @Rahimns
Klopt het dat je zojuist een berichtje hebt verwijderd/bewerkt ?
Toch maar bedacht ?
Is beter zo. Niet altijd teveel van aantrekken.
Iedereen heeft een mening en je kunt er mee eens zijn of niet.
En, als Fan Ambassadeur kun je nou eenmaal niet alles hier melden.
Blijft wel staan dat je hier een soort communicator bent tussen TLJ en TLJ-Fans als Fan-Ambassadeur.
Want ik ga ervan uit dat degene die hier reageert op deze TLJ-topic in eerste instantie TLJ-Fan is waaronder mijzelf.
Dus als je nieuws hebt van TLJ en het mag verteld worden dan graag hier in deze topic berichten.
Op het moment dat ik vermoed dat men bij TLJ spelletjes met me aan het spelen zijn, dan kap ik meteen. Als ze mij iets niet willen vertellen dan zeggen ze dat ook gewoon tegen mij. Tot nu toe heb ik geen aanleiding om aan te nemen dat ze tegen mij liegen of iets achter houden. Ze zijn zeer open tegen ons. Maar jullie mogen gewoon zelf je eigen conclusies trekken natuurlijk.
@Kelderfan ik weet niet of de ploeg alle wedstrijden kan rijden van de Napeleon games cycling cup. Halle Ingooigem is 3 dagen na de ZLM-tour, dan 3 dagen erna is er het NK op de weg. Als hij dan ook eventueel naar de tour gaat lijkt me dat misschien iets te veel van het goede.
'@rahimns
Ok ik denk ook niet, dat TLJ-leiding een spelletje gaat spelen of speelt met jou en je collega's. Maar net zoals zij tegen jou soms zeggen, dat moet je voor je houden; zullen ook de sponsoren in sommige gevallen de TLJ-leiding 't zwijgplicht op te leggen.
Dat is altijd 't probleem met wat wel te rijden en wat in 't programma past. Maar dat mag je de ploeg meegeven, dat in dit soort rondjes de mannen sterker maken. Timo Roosen was echt een van de motoren van de kopgroep en ook Wagner heeft veel vuil werk opgeknapt. Tom van Asbroeck zat klaar om 't af te maken, maar ja Wynants, Martens en Vanmarcke dachten daar anders over. Hopelijk kan Plugge er toch nog wat uitslepen {wat budget betreft} om de contracten van Kruijswijk en Vanmarcke te verlengen.
Het was voor mij een eye-opener, dat Groenewegen net als Danny Van Poppel een klimmetje goed kan verteren. Dan heeft de ToC toch zijn effect gehad.
Maar 't lijkt mij nog veel te vroeg om hem nu al toe te voegen aan de TdF ploeg. Ik zou, wat betreft de TdF, er een klimtrein van maken.
'@Sephiroth
Maar in de ToC had Dylan het toch aardig lastig met al die klimmen en hij moest er als eerste vanaf in de kopgroep. Dus ik dacht en heb al aangegeven, dat hij nog wat sterker moest worden. Nu laat Groenewegen zien, dat hij snel bijleert. Dus in 't rondje om Keulen en de ZLM kan hij heel belangrijk zijn.
Hofland reed sterk in 2014, maar hij mocht toen ook niet meteen mee naar de TdF.
Juist in de TdF kan de ploeg door valpartijen mensen kwijt raken en zijn Gesink en Kelderman blij met alle ondersteuning, die zij kunnen krijgen. Dus bouw de ploeg om die 2 mannen.
Rahimns. Ik heb in mn hoofd zitten dat iemand van de ploeg begin dit jaar heeft aangegeven dat er na dit seizoen 1, mss wel 2 Amerikanen, bijkomen, ivm BL. Ik krijg dit ook bijna bij niemand tussen de oren. Ik voel dus met je mee :)
edit: Nou ja, wat Kelderfan dus aangeeft: 'Zelfs heeft dhr. Plugge gezegd, via twitter, dat hij voor volgend seizoen 2017 nog 1 of 2 Amerikanen erbij wil halen. Dat heeft hij tot nu toe niet tegengesproken'
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.