Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 199 ... 405 406
Fanny

'@Hakkie 2
Quote Rahimns op twitter : @Cycling_Lars dan heb je nog het scenario dat Sep heeft gezegd de ploeg te verlaten.
Even goed lezen. Ik heb het niet geschreven en lijkt mij duidelijk wat er staat.

Wat betreft Lammertink die ik vorig jaar heb gezien bij de beloften.
Ik mag nl graag de beloften volgen in o.a. de topcompetitie en Europese Tour.
Hij is goed in tijdrijden als er over het algemeen maar geen bergje in zit.
Wat er nu aan de hand is weet ik niet. Het valt tenminste wel op.
Misschien heeft hij iets onder de leden of misschien nog trainingsachterstanden.
Misschien moet hij nog heel erg wennen aan het profleven en de profkoersen.
Ik denk dat hij het beste tot zijn recht komt in de wat vlakke koersen in de lage landen en liefst met een tijdrit erin.
Daarnaast kan hij als hardrijder ten dienste staan van de ploeg in vlakke koersen met wel of geen sprintetappe.
Ik had hem daarom ook niet meegenomen naar de voor hem zware Criterium Dauphiné.
We zullen het gaan zien dit jaar.

Hakkie2

'@Fanny: er staat in die tweet duidelijk dat het eventueel zou kunnen dat Vanmarcke weg gaat, dat het een optie is. Niet dat Vanmarcke weg gaat. Dat kun je er niet uit halen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Lammertink kwam in zijn laatste twee koersen (Romandie en Noorwegen) nog redelijk uit de verf. Hij heeft daar in ieder geval laten zien dat hij zeker niet enkel voor vlakke koersen geschikt is (wat volgens mij bij de belofte ook nooit het geval is geweest) en zich met de tijd aan het WT-niveau aan kan passen. Wanneer hij afgelopen week daadwerkelijk ziek is geweest, dan zou ik geen halszaak maken van het afstappen in de Dauphine. Wanneer het ziek worden een gevolg is van een matige belastbaarheid, dan zou ik dat daar wel op zijn plaats zijn. Ik heb alleen geen enkel idee of dat daadwerkelijk het geval is en het niet gewoon een 'reguliere ziekmelding' is geweest.

Laatst gewijzigd
Fanny

Quote TLJ site Merijn Zeeman van gisteren:
Woensdag liggen er kansen voor aanvallers in de derde etappe van het Criterium du Dauphiné. “Het zal een lang gevecht worden om de plaatsen in de kopgroep, maar daar willen wij ons graag in mengen”, gaf Zeeman aan. “We gaan er alles aan doen om mee te zijn.”

Nou de TLJ renners hebben in het begin van de etappe nog liggen slapen ondanks bovenstaand bericht van ploegleider Merijn Zeeman die ons alvast waarschuwde.
Na z'n 8 kilometer zijn er 3 renners w. o een Nederlander (Terpstra) en 2 Belgen (Claeys en De Gendt) weggereden en hadden in no time 6 minuten.
Het peloton deed niet moeilijk en liet ze begaan.
Gisteren zijn, op Bennet en Vermeulen na, de renners op meer dan een kwartier afstand van de winnaar al peddelend binnengekomen.
Dan zou je toch denken die gaan er vandaag, behalve Bennet en Vermeulen, vol invliegen om met een vlucht mee te zijn.
Dat had ik net als Merijn Zeeman ook verwacht.
Maar nee.
Hopelijk worden de 3 vluchters nog teruggepakt en kan men alsnog iets ondernemen in deze etappe die geschikt is voor een vluchtpoging.

S. Morgenstern

Het eerste uur was aan een gemiddelde van 46; ik denk dat deze selectie dan eerder niet genoeg kwaliteit heeft om mee te zitten, dan dat het met zitten slapen te maken heeft.

Fanny

'@Vlek
Zou kunnen.
Het peloton deed in ieder geval niet moeilijk en liet ze begaan.
We zullen vanavond de reden wel horen van Merijn Zeeman.

Fanny

'@Hakkie 2
Nogmaals en even goede forumvrienden.
Er staat in de tweet van Rahimns: '' dat Sep heeft gezegd de ploeg te verlaten, dat zou dan nog 1 reden kunnen zijn hem thuis te laten".
Meer wil ik er, niet meer, over zeggen.
Voor mij is het duidelijk, want er staat niet, in de tweet "dat het eventueel zou kunnen ".

Laatste man

Begrijpend lezen is ook een vak, allemachtig.

Maar goed, ze zaten met 4 in het wiel van Terpstra bij de start. Verder gaat de vluchtersgroep het met 3 niet halen.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

'@Fanny: zoek eens het woord scenario op....

kelderfan

'@vlek
Dat is een goeie. Helaas te weinig kwaliteit voor dit werk; maar ja, dat heeft @rahimns toch uitgelegd. De klimmers waren op hoogtestage en konden dus niet worden ingezet in de Dauphine. Het wachten is op de TdS.
@Fanny
Zeeman heeft 't wel vaker mis wat betreft de kwaliteiten van zijn team. Het begon allemaal met het vormen van treinen. Soms werkt 't goed in bijv. Heistse Pijl, maar toen kwam 't door snel reageren van Timo Roosen en Tom Van Asbroeck. Ik denk altijd nog, dat Dylan Groenewegen keihard riep trein.

Yeez

Ik zei het net ook al in de livechat, maar erg leuk om te zien hoe de jonge vermeulen op kop vh peleton draait. Hij en bouwman zijn toch wel talentjes die zowel in de tt als in de bergen uit de voeten kunnen!

kelderfan

Bennett gelukkig in 't peloton en Teunissen op 5:43 zijn binnen. Op de overige TLJ-renners is het nog even wachten. Dit was toch een etappe voor de sprinters. Olivier Naesen en Stef Clement zijn wel binnengekomen met 't peloton.

Janjanssen98765

Zal wel feest zijn dan bij IAM vanavond...

S. Morgenstern

Ik denk het wel. IAM-topic staat ook op zijn kop momenteel.

Hermannmg

Aan de hand van de uitspraken van Kruijswijks manager moet lotto jumbo een zeer verbeterd contractaanbod doen en een paar bergknechten erbij halen, anders zie ik hem niet blijven... Dan zal Vanmarcke wegmoeten + een aantal renners (Wagner, Martens en Hofland die ook aardig zal verdienen) om ruimte te maken voor bergknechten.

WCEendT

'@Vlek
Was het alweer kansloos of gaat dat te ver? Heb helaas niet kunnen kijken, maar aan de uitslag te zien was TLJ weer onzichtbaar.

Overigens kan Goos van de renners lijst @rahimns...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik denk, dat IAM het goed heeft gedaan, maar ja dat doet bij sommige volgers een beetje pijn.
Bij TLJ zal ook Zeeman niet blij zijn, dus is er ook geen reden om te feesten of de boel op z'n kop te zetten.
Hofland was niet op de afspraak.

ghostwriter

EDIT: Nevermind

Laatst gewijzigd
Janjanssen98765

'@kelderfan

Het is totaal irrelevant dat je 2 willekeurige namen opnoemt die wel in het peloton zijn geëindigd.

Daarnaast zijn rit 1 en 4 voor de sprinters, dus morgen mag je Hofland verwachten.
Sowieso zou het wel eens handig zijn als je gewoon de wedstrijden daadwerkelijk kijkt en niet alleen scorebordjournalistiek toepast.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny Ik geef het op....je quote bijna de hele zin, maar het woordje scenario laat je weg.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Het gaat helaas niet alleen om Vanmarcke, maar ook Kruijswijk wordt een moeilijk verhaal voor TLJ. Als direct Kelderman ook nog mee gaat doen in de TdF, dan wordt 't leuk met alleen maar Gesink als kopman.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan we zullen her gewoon moeten afwachten en hopelijk is Richard een goed onderhandelaar ;)

Fanny

'@ Rahimns
Ik ook, maar dat had ik al in mijn vorig bericht aangegeven want voor mij is het duidelijk.

3e etappe Criterium Dauphiné
Ben benieuwd wat ploegleider Merijn Zeeman nu te vertellen heeft over de vandaag gereden etappe
na zijn aanvallende uitspraak van gisteren op TLJ site tw
"Woensdag liggen er kansen voor aanvallers in de derde etappe van het Criterium du Dauphiné. “Het zal een lang gevecht worden om de plaatsen in de kopgroep, maar daar willen wij ons graag in mengen”, gaf Zeeman aan. “We gaan er alles aan doen om mee te zijn.”
Nou ze (TLJ-renners )waren er dus niet bij toen het peloton de 3 aanvallers na ongeveer 8km gewoon lieten begaan (Sporza).
Waarom zaten zij er niet bij ? Gebrek aan kwaliteit, niet attent, kwam het door uitvallen Lammertink enz. ?

Op naar morgen dan maar voor hopelijk een mooie sprint van Hofland.

Laatst gewijzigd
jerteg

'@fanny, je begint me behoorlijk te irriteren. Het is geen computerspelletje en er zijn nog meer teams die wellicht wilden aanvallen, die er niet bijzaten.

janne6

Ben benieuwd naar TLJ in Tour, maar eerst Dauphine.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 199 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.