Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 202 ... 405 406
kelderfan

Hakkie2
Heb je 't gevolgd? Bij de 1e. rotonde ca. 4/5 km voor de finish zat TLJ nog goed, maar na de rotonde waren zij al kansloos. Gelukkig kon je met de online beelden van Kenneth van Bilsen goed volgen waar de heren van TLJ zaten; achterin 't veld dus. Het leuke was, dat Kenneth wel van voren zat na die rotonde. Hofland heeft wel geprobeerd op te schuiven. Zeeman heeft dit keer goed uitgelegd.

Hakkie2

Ja, ik heb het gevolgd. Maar op de TLJ site staat dat hij last had van de valpartij, dus dat zal dan ook wel kloppen. Ik zei toch al dat hij daar voor te ver zat. Dat zal gecombineerd veel kracht hebben gekost.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Gelukkig kon je met de online beelden van Kenneth van Bilsen goed volgen waar de heren van TLJ zaten; achterin ’t veld dus.

Ze zaten constant in de buurt van Bouhanni inderdaad, dat was goed te zien op die beelden.

kelderfan

'@vlek
Leuk dat je Bouhanni vermeldt, die was mooi in beeld, toen hij sprintzege aan B-H moest laten. Die opnames met Bouhanni waren wel van voor de 1e rotonde.;)

S. Morgenstern

Ja, en de beelden van achter in het peloton waren nadat Van Bilsen zijn werk had gedaan en daar renners trof die hetzelfde hadden gedaan: totaal irrelevant voor de positie waar Hofland op dat moment zat.

jerteg

Heeft Roglic grote kans om te winnen? Doet Brajkovic mee? Spilak sws niet toch?

Gees

Hofland weer matig. Hij reed op 1km nog rond de 20ste plek en daarna niet meer gezien. Begint beetje treurig verhaal te worden onderhand

Mooie_Mario

'@Jerteg
Roglic moet het opnemen tegen onder andere Matej Mohoric en Brajkovic. Livestream vanaf 16:00 en Roglic start als laatste om 19:45. Ook David Per staat aan de start, samen met zijn broertje Gorazd Per zijn het leuke talenten die voor het voormalige team van Roglic fietsen.

Loek de Rooij

'@mm, waar kunnen we die livestreams straks vinden?

StonedCamel

'@Gees:
Hij mag dan niet winnen hij sprint toch 4x top 10 uit 4 sprints in de Giro. Dat is helemaal niet gek voor een niet-topsprinter die het bovendien niet van zijn topsnelheid moet hebben maar van een goede machtsprint.

Dat zijn positionering niet je van het is dat zal hij zelf ook wel weten, maar treurig is het zeker niet.

ghostwriter

Hopelijk wordt de positionering van Hofland beter namate hij steeds meer ervaring krijgt.

tendam

Z'n team is nou ook niet bepaald geweldig in het helpen van een sprinter... Hofland moet vaak al 10 sprints doen voordat de echte sprint begint. Het project-sprinttrein zie ik in elk geval nog niet echt terug.

janne6

IK BEN ZIEK

S. Morgenstern

Sinds de Tirreno worden er rond Hofland ook nog weinig van die renners ingezet.

janne6

Dit was mijn broertje die mij even wou trollen...

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Drie man was toch te weinig om Hoffie goed af te zetten. Maar Teunissen gaf aan, dat zij door de val {hij zat met Hofland in zijn wiel} de aansluiting hebben gemist. Maar ja waar zat die snelle Van Winden toch. En de tourleiding gaf aan, dat na de val het peloton weer aansloot; derhalve geen 3km regel.

S. Morgenstern

Dat was inderdaad mijn mening. Wat jou betreft hadden ze dan weer zelfs beter een van die twee sprintvoorbereiders ingewisseld voor een heuvelrenner die stand kan houden in een peloton van een man of negentig. #IAMheuvelrenner

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Wat denk jij dan. Het is toch altijd beter een man mee te hebben, dan de sprintvoorbereider in 't laatste wiel in een etappe waar 't op een sprint gaat uitlopen. Als Van Winden nog Marco Minnaar voor zich moet dulden, dan zeg ik net als met Bulgac, hij heeft geen WT-niveau.

S. Morgenstern

Het is toch altijd beter een man mee te hebben, dan de sprintvoorbereider in ’t laatste wiel in een etappe waar ’t op een sprint gaat uitlopen.

Ja, nogal wiedes, maar wat heeft dit met de werkelijkheid van gisteren te maken??

kelderfan

'@vlek
Hoe bedoel je nu weer met je werkelijkheid van gisteren?
Gisteren waren het alleen Teunissen en Hofland, die de meubelen wilde redden. Maar waar zaten de overige TLJ renners. Je hebt 't gisteren toch wel gevolgd?

S. Morgenstern

Teunissen zat gisteren na die splitsing waar het peloton twee kanten koos in zijn eentje bij de eerste twintig, vervolgens moet Hofland terug gebracht worden door Van Winden, voor wie het werk daarna gedaan was. Dat jij Van Winden in de uitslag op PCS terug vindt na Minnaard interesseert verder helemaal niemand.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat begrijp ik wel, dat jij Van Winden probeert te verdedigen, maar goed jij was erbij kennelijk.
En die jongens van IAM deden het toch goed zou ik zeggen. Clement de 2e. NL'er op 18 en Naesen kwam met Campenaerts en Van Avermaet over de streep.
Die Campenaerts komt ook weer in zijn ritme denk ik zo. Hij was in deze zware klim toch de 2e. renner van TLJ. Het lichtpuntje is George Bennett en ook Keizer is gelukkig binnen. Nu is het wachten op de rest.

S. Morgenstern

Ik vertel je enkel wat je zelf blijkbaar niet hebt gezien. Mocht ik daarmee iets verdedigen, dan zal dat de werkelijkheid zijn..

Pieterboy

'@Kelderfan je bent wel erg fan van iam he

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

de rest van TLJ zitten allemaal in de bus die op 20min binnenkwam.

edit: Teunissen en Van Winden zaten nog achter de bus, maar iedereen is wel binnen

Verder ben ik tevreden over George Bennett, in deze vorm kan hij gewoon prima als knecht in de bergen zijn werk doen voor Gesink en Kelderman.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 202 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.