Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 205 ... 405 406
ti-raleigh

'@vlek
Mét overtuiging bereik je het in ieder geval eerder dan zonder. En ik vond al dat hij gebrek had aan lef en brutaliteit in de sprints. Als hij idd niet overtuigd is van zijn kunnen, verklaart dat veel wat mij betreft.

S. Morgenstern

Ik denk dat het eerder andersom werkt; zijn gebrekken in chaotische sprints maken dat hij niet weet of hij er uiteindelijk wel geschikt voor blijkt om met trein serieus mee te spelen. Dat hij er desondanks voor is gegaan en hij in dat soort sprints progressie laat zien, maakt het voor mij na enkele maanden wat vroeg om over knopen doorhakken te spreken.

ti-raleigh

'@vlek
Hofland fietst nu voor het vierde jaar tussen de grote meneren. Hij zou toch nu wel een keer moeten weten wat hij wil. Zover ik heb begrepen beschikt hij over de fysieke eigenschappen om een goeie sprinter te worden. Dat alleen al lijkt me genoeg reden om er all the way voor te gaan. De angst en twijfel die hij heeft is ballast en moet hij zo snel mogelijk van zien af te komen, op welke manier dan ook. Voor hem zelf maar ook voor de ploeg, want twijfel en angst zijn ernstig besmettelijk, dus ja hij moet zo snel mogelijk de knoop doorhakken. En ik zie die progressie nog niet helaas bij hem.

S. Morgenstern

De sprints die hij de laatste maanden heeft gereden zat hij veel constanter bij de eerste zes/zeven dan hij ooit eerder heeft laten zien. Uiteraard ontbreekt een echt goede uitslag, maar op zijn zwakke punt heeft hij dus duidelijk een verbetering getoond. Sinds zijn val in Californie in 2014 kwam hij door zijn matige positionering namelijk vaker niet dan wel aan het sprinten.

kelderfan

Clement weer erg goed in de Dauphine. Na Wout Poels de 2e. NL. 'er.
Bennett een plaatsje opschoven en Vermeulen ook niet verkeerd in deze laatste rit.

Laatst gewijzigd
Borsje

Vermeulen heeft wederom prima en - gezien zijn taken - uiteindelijk zeer redelijk klassement gereden. Heeft vandaag lang Bennett kunnen helpen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Hebben de mannen van Topsport ook nog ergens gekoerst vandaag? RaboCT in een kansrijke kopgroep? En wat deed Naesen vandaag?

jerteg

Gaat Vermeulen de Vuelta rijden? Lijkt me hier wel te solliciteren voor een plek in de Vuelta.

Bennett wordt de man die moet worden vooruitgestuurd in de Tour voor leider in het klassement Gesink ;)

kelderfan

'@vlek
Rondom Keulen is nu bezig met 2 Rabo's CT in de kopgroep o.a. Peter Lenderink een talent maar jong. TSV mag jezelf invullen. Maar heb je moeite met Clement, die bij TLJ niet zou misstaan.
@jerteg
Lijkt mij wel dat Vermeulen de Vuelta met Bouman gaat rijden. Deze laatste dag in de Dauphine heeft hij goed verteerd.

Hermannmg

Gesink gevallen en uit ronde v Zwitserland gestapt.... Kelderman kopman Tour?!

Rahim Vlasblom
admin

Hoeveel pech kan deze jongen hebben, hopelijk niet al te veel erg voor hem ... wat balen dit

S. Morgenstern

Ik heb absoluut geen moeite met Clement. Ik heb daar genoeg over gepost in de relevante nieuwsberichten. Je initiële post was gewoon nogal merkwaardig op deze plek.

nasibal

Is het heel cru dat het uitvallen van Gesink na een valpartij me niet eens meer verbaasd?

Wel weer ontzettend vervelend voor die jongen ..

S. Morgenstern

Volgens mij is hij jaren niet gevallen, maar zijn verleden blijft in sommige gevallen inderdaad wat hardnekkiger hangen. Hopelijk niet iets waardoor hij de Tour moet missen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat is zeker balen met Gesink; hopelijk niet al te erg, maar hij is afgestapt en uit de race.

nasibal

Ja zou goed kunnen hoor, dat hij alweer een tijdje op z'n fiets is blijven zitten. Toch krijg je automatisch zo'n "repost!"-gevoel als je het nieuwsbericht ziet komen.

Heb van hem genoten in de tour vorig jaar. Hoop dat hij fysiek in staat gaat zijn in Frankrijk op z'n minst z'n gram te gaan halen voor het 'missen' van de OS.

StonedCamel

'@nasibal:
Dat is een vreemde associatie want zijn laatste DNF was het NK 2014, en dat was iig niet door een valpartij.

Het zat er ook wel aan te komen, want hoewel de resultaten nog niet denderend waren had Gesink nog geen pech gehad dit seizoen. En Gesink en een jaar zonder pech dat kan al sinds hij prof is niet meer volgens mij... :(

nietram

Groenewegen wint Rund um Köln!

Rahim Vlasblom
admin

Ook goed nieuws... Groenewegen wint weer, verslaat Greipel.... yes

kelderfan

Toch nog goed bericht Groenewegen heeft wederom gewonnen in de sprint. Chapeau.

Hermannmg

Groenewegen wint rond um köln voor greipel!

S. Morgenstern

Aan de andere kant, mocht de Tour nu haalbaar zijn na de valpartij.... Mannetje extra mee voor Groenewegen en Gesink na een week de meubels tegen de muur gooien alles op de (mager bezette) Vuelta. #Iedernadeelhebzevoordeel

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Groenewegen heeft zeker weer 'trein' geroepen? Ik denk dat je het vraagteken achter zijn Tour selectie wel kunt weghalen nu. Greipel verslaan in een thuiswedstrijd, een paar weken voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar, mag als een belangrijke overwinning de boeken in.

Hermannmg

Ik vrees voor een sleutelbeen ofz voor Gesink. Hoeveel weken staan daar voor?

Mooie_Mario

http://i.imgur.com/Z9Grio6.png

Eerste 2 afgevinkt, nu die andere 2 nog.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 205 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.