Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 206 ... 405 406
Laatste man

Groenewegen voor Greipel!

jerteg

Groenewegen zou toch ook Nederlands kampioen moeten worden

Rahim Vlasblom
admin

Robert is op zijn hoofd gevallen, de ploegarts is bij hem

ghostwriter

Groenewegen is in deze vorm zeker één van de favorieten voor het NK en persoonlijk lijkt het mij prachtig om Groenewegen met de kampioenstrui aan in de Tour de France te zien sprinten. LottoNL heeft nu in ieder geval al meer overwinningen dan vorig jaar en daar zullen er vast nog wel een redelijk aantal bijkomen.

Als Groenewegen zich zo blijft ontwikkelen en Kruijswijk zijn contract niet verlengt zou het mij niet verbazen als LottoNL volgend jaar als sprintploeg naar de Giro en mogelijk ook Vuelta gaat. Gesink en Kelderman kunnen zich dan op de Tour blijven richten en in de Giro en Vuelta kan LottoNL dan een zo sterk mogelijke sprinttrein opstellen.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Budget volgens Traksel is €8.5 miljoen ongeveer.

Rahim Vlasblom
admin

Dat lijkt me echt te laag ingeschat, nee dat ligt wel iets hoger.

jvh93

Groenewegen won ook niet met een klein verschil van greipel, en greipel is toch een man die grote sprints heeft gewonnen. Ben heel benieuwd wat groenewegen zou kunnen in de tour. Geel in de eerste etappe?😜

Jotto-Lumbo

Traksel had het over het aandeel van Lotto en Jumbo in het budget. Niet over andere sponser zoals Brand Loyalty en Bianche.

Rahim Vlasblom
admin

De laatste 3 man in het treintje voor Dylan waren Wagner, Roosen en Vanmarcke, het zou mij niet verbazen dat als de ploeg besluit Dylan mee te nemen naar de tour deze 3 er ook bij zijn. Dan zou Wynants misschien toch de kind van de rekening te worden.

S. Morgenstern

Mocht Martens meegenomen worden, dan zou dat niet gek zijn inderdaad. De ontwikkelingen rond Gesink afwachtend kan ik me voorstellen dat het uiteindelijk op vier renners voor lastiger terrein en vijf renners voor het vlakke en Wynants zou ik op basis van dit seizoen in dat geval altijd verkiezen boven Leezer als vijfde man.

Laatst gewijzigd
Yeez

Lijkt mij dat van die 3 alleen vanmarcke meegaat. Het gaat voornamelijk om de klassementsrenners, niet om Dylan.

Gesink (mits hij herstelt)
Kelderman
Bennett
Lindeman
Groenewegen
Vanmarcke
Wynants
Leezer
Martens

Lijkt mij dat dit het wordt.

jerteg

Gesink, Bennett, Kelderman, Lindeman, Groenewegen, Roosen, Wagner, Vanmarcke, Leezer denk ik. Met Roosen in de sprinttrein doen ze het goed.

Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen ik vind op dit moment Roosen meer brengen dan Wynants, maar we gaan het zien.

Mooie_Mario

Greipel zegt dat hij flink gehinderd is bij zijn sprint, misschien verklaart het daarom dat Groenewegen met zo'n afstand wint. Desalniettemin is het een goede sprint geweest.

Rahim Vlasblom
admin

Dat is op de beelden lastig te zien, was verder wel een mooie lange, rechte aanloop naar de finish. Misschien dat we later nog beelden te zien krijgen, maar vrees het ergste.

jerteg

'@mm, misschien is het dan maar beter dat we geen beelden te zien krijgen

Rahim Vlasblom
admin

Aan de andere kant kan je dus ook concluderen dat de trein van TLJ beter werk heeft afgeleverd dan die van Lotto-Soudal. Ook op de juiste plaats zitten en de goede lijn kiezen hoort bij het sprinten. Gewoon tevreden zijn over het werk, Dylan was in ieder geval heel tevreden over zijn ploeggenoten.

Troma

Greipel werd gehinderd door Renshaw, niet door Groenewegen.

Gees

Hoe zou t met Gesink zijn...

Rahim Vlasblom
admin

'@Gees wat denk jezelf ...

Gees

Ik vraag me af hoe het met Gesink zou zijn. Dus wanneer iemand relevante info heeft (hersenschudding of niet, wanneer hersteld etc.) hoor ik het graag.

Gees

Een heel relevant evraag, gezien TLJ recente update: De medische staf geeft aan dat hij een hoofdtrauma heeft zonder complicaties en diverse schaafwonden. Het herstel wordt per dag geëvalueerd richting de Tour de France. Na een redelijke nachtrust vliegt Robert vandaag terug naar huis om te herstellen.

Jotto-Lumbo

Hoofdtrauma zonder complicaties en schaafwonden. Het herstel wordt per dag geëvalueerd richting de TDF. Verder heeft hij een redelijke nacht gehad en vliegt hij vandaag naar huis. (Bron TLJ site)

Ik denk dat het nog alleszins meevalt. Het vervelende is alleen dat dit alles zijn rol in de TDF helemaal zal veranderen. En of het dan verstandig is om hem te gaan rijden.

Gees

Nou, hopelijk rust hij een paar dagen en wellicht daarna nog een trainingsweek organiseren. Zo erg is het allemaal toch niet, 3 weken voor de Tour?

gardeyn

vliegen met een hersenschudding wordt niet echt aanbevolen dacht ik. Dan zal het wel het met z'n hoofd wel meevallen.

1 2 ... 206 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.