Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 234 ... 405 406
kelderfan

'@Wielerfan1987
Dat nog net niet, want 't is zoals jij ook wel weet een oude bekende van RDT toch. Maar Martijn Budding en Jeroen Meijers hebben geacteerd in de Wieler Trofee Jong Maar Moedig en volgens het verslag hebben die 2 zich goed getoond door aan te vallen en bij Jeroen Meijers door in z'n uppie de oversteek naar de kopgroep te maken. Een sterk staaltje ook volgens zijn ploegleiding. Die jongens van SEG deden ook mee, maar speelden helaas geen rol.
Jij was toch van mening, dat Jeroen Meijers maar beter naar Roompot kan gaan. Voor je info: "ik denk nog steeds, dat hij net als Timo Roosen een aanwinst voor TLJ zou zijn.";)

Maar een sterk staaltje van Oscar Riesenbeek toch.

Fanny

'@Wielerfan en Kelderfan
En ja, Riesebeek (Metec) is maar 14 sec langzamer dan winnaar Twan Castelijns vorig jaar, maar wel een stuk jonger nl 23.
De pas 20 jarige renner Adriaan Jansen (Jo Piels) reed naar een knappe 2e plaats.
De renners van RDT (Kelderfan) kwamen er totaal niet aan te pas voor een podiumplaats en er deden toch wat namen van RDT mee zoals bv Lennart Hofstede.
De eerste van het RDT was Jan Maas op een 10e plaats.

horsm

ik zou misschien toch Hofland ook meenemen naar de Vuelta.

Dutch Cycling Fan

Volgens twitter van Raymond Kerckhofs gaat de rol van Brandloyalty groter worden. Nog geen idee wat dit wordt maar ben benieuwd. Hopelijk (behoorlijk) meer budget wat het behouden van de sterke renners mogelijk maakt....

kelderfan

'@DCF
Dat zou ik toejuichen, want dan kunnen de toppers blijven. Als er uit de hoge hoed van Brandloyalty een sponsor komt, dan lijkt mij dat niet verkeerd. Hopelijk is 't geen dooie mus.
Maar dat zou wel verklaren, waarom Gesink de oversteek naar de U.S.A. maakt voor een Belkini.;)

Dutch Cycling Fan

Telegraaf:

Tijdens de presentatie van de Tour-ploeg maakt Lotto-Jumbo bekend hoe het de komende twee jaar verder gaat. Vlak voor de Giro d’Italia bereikten De Lotto en Jumbo reeds een akkoord om met elkaar verder te gaan. Daardoor kwam er echter een gat in het budget van 800.000 euro omdat De Lotto het jaarlijkse sponsorbedrag terug brengt van 5,3 naar circa 4,5 miljoen euro.

BrandLoytalty neemt een deel van het tekort over en krijgt daar extra exposure in de wieler- en schaatsploeg voor terug.

Robert van der Wallen van BrandLoyalty, de grote man achter dit sponsorproject, garandeerde eind vorig jaar al het budget tot en met 2018.

Hopen dat Jumbo en / of Bianchi ook haar bijdrage vergroot

Tisyaboy

Goed om te horen dat BrandLoyalty het bedrag voor zijn rekening neemt. Er was toch laatst ook een bericht verschenen dat reisorganisatie TUI met de ploeg gaat samen werken. Zij zouden transport en hospitality gaan regelen voor TLJ. Wat zijn de financiële meevallers hiervan voor de ploeg?

kelderfan

Goed om te horen, dat Robert Wagner langer aan 't team blijft verbonden, als lead-out van Groenewegen; bron Radsport News.

Yeez

even wat transfernieuws. Oliver Naesen heeft al een contract voor volgend seizoen getekend. Waar mag hij uiteraard niet zeggen, dit zei hij tegen sporza.

gardeyn

http://www.telegraaf.nl/telesport/wielersport/26124476/__Sky_aast_op_Steven_Kruijswijk__.html

Dat vind ik toch verrassend.

elrio

'@gardeyn laat het alsjeblieft niet waar zijn... dan mag ie of voor Froome of voor Landa gaan rijden...

Poeksel

Andersom lijkt me.

Wielerfan1987

Als ze met hem twee jaar voor de Giro willen gaan dan geef ik ze nog een goede kans dat hij toehapt ook....
De vraag is echter, krijgt hij de garantie?? Want ook Landa zal inderdaad kopman willen zijn in ofwel Giro ofwel Tour vermoed ik.
Verder denk ik dat het niet heel slecht zou zijn voor zijn ontwikkeling... kijken in een andere keuken enzo, even twee jaar scoren voor groot geld en dan terugkeren op aarde.

Maar toch hoop ik dat hij gewoon bij ons ploegje blijft!

Milanos Kateros

Lekker signaal is dat naar jongens als Thomas, Henao, Poels etc.
Beul je je helemaal af voor Froome (& Landa) in de hoop een keer zelf kopman te worden/zijn in een grote ronde, gaat Sky ineens voor Kruijswijk als nieuwe kopman. Want ik mag toch aannemen dat hij niet als knecht wordt gehaald? ;)

Chrys

De bron van @kelderfan (nog niet bevestigd door de ploeg):
http://www.radsport-news.com/sport/sportnews_99362.htm

kelderfan

Auch abseits der Straße hat der Wahl-Belgier von seinem langjährigen Team positive Signale empfangen. Nicht zuletzt aufgrund seiner starken Klassiker-Saison im Frühjahr wird sein am Saisonende auslaufender Vertrag verlängert

Fanny

Het zou heel erg jammer zijn als onze Steven Kruijswijk weggaat bij TLJ en naar SKY of een andere ploeg vertrekt.
Hij was daar in mijn ogen de absolute kopman voor de komende Giro en had ongetwijfeld komend jaar meer knechten voor bergop met zich meegekregen.
Bij Sky is het maar afwachten of hij geen meesterknecht wordt van een van de andere kopmannen bij SKY zoals bv Poels die knecht voor o.a. Froome.
Maar ja, het verschil in geld kan hij misschien niet laten liggen. Dat is nou eenmaal de realiteit.
Dan zal, indien Kruijswijk vertrekt, TLJ op zoek moeten naar een andere kopman voor de grote rondes of deze wederom zelf moeten opleiden.

Gees

Hmmms. Ik wil niet nadenken over 'Kuifje in de Sky'

Dat Groenewegen zich een beetje minnetjes voelde zal toch niet doorwerken naar morgen?

Laatst gewijzigd
horsm

Al nieuws over Groenewegen? Ik neem aan dat de afwezigheid van nieuws betekent dat hij start morgen. Het team had toch tot vanochtend 10:00 de tijd om een vervanger op te stellen?? Ik hoop dat het gaat.

Fanny

Volgend jaar het NK van 17 t/m 25 juni 2017 in de achtertuin van Gesink en Bouwman tw de gemeente Montferland.

http://www.gelderlander.nl/algemeen/sport/nk-wielrennen-2017-in-montferland-1.6156889

Voor beiden zijn er kansen om op dit NK om Nederlands kampioen te worden in deze heuvelachtige omgeving maar of ze dan ook beiden starten is natuurlijk de vraag.
Ben vooral benieuwd of Robert Gesink hier dan wel zal starten.
Van Bouwman verwacht ik dit wel.
Zou mooi zijn als Robert Gesink (of anders Bouwman) dan de NL driekleur kan veroveren bij zijn eigen supporters.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@horsm
Volgens tweet zojuist van TLJ met filmpje zag ik hem met de hele groep gaan trainen.
Dus lijkt mij er niks aan de hand. Start morgen zou ik zeggen.

achtpuntzes

'@ Fanny:
euh, heuvels? licht golvend landschap zal je bedoelen. als dat heuvels zijn, dan ga ik op wintersport naar de bergen van Limburg.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@8.6
Voor jou licht golfend landschap.
Altijd beter dan 2 vlakke NK parcoursjaren.
Dit wordt in ieder geval nmm selectiever dan Emmen en Goeree Overflakkee met de finish op de Brouwersdam.

jvh93

telegraaf weet te melden dat kruijswijk volgende week beslist over zijn toekomst. Denk dat het wel fijn is voor de ploeg om te weten waar zij aan toe zijn dus dit vindt ik een positieve ontwikkeling ongeacht of hij blijft of niet.

Gees

Tsja, als Vanmarcke én Kruijswijk verkassen... :(

1 2 ... 234 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.