Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 236 ... 405 406
jerteg

Is Bennett hier niet om in de bergetappes aan te vallen? Verwacht toch wel wat bergritten dat én Kelderman én Bennett én Lindeman meezitten.

ghostwriter

Welke Nederlandse wielrenners denken jullie dat in aanmerkingen komen voor een stageplaats bij LottoNL? Hofstede lijkt mij de meest voor de hand liggende naam maar het gerucht gaat dat die met Giant contact heeft. Godrie (als LottoNL van plan is om Boom te contracteren mocht Vanmarcke vertrekken dan zou Godrie als knecht voor het veldrijden een optie zijn), Meijers en Tusveld zouden ook opties zijn maar lijken mij onwaarschijnlijk. De jongere Bol en Budding lijken mij dan betere opties om als stagaires even bij de ploeg te betrekken.

mus van de maasstad

Gesink voelt zich steeds beter:

A nice last day of #Training for a while in the area around #Girona. 2hours out with @stevenkruijswijk and 2hours back home made it a solid ride. I'm getting better and the head isn't as tired anymore after training rides as it was a week ago! Tomorrow I'll take my family to Colorado, USA for a month. Building up to whatever goals we can set for the rest of the season, staying in close contact with my trainer and planning training day by day. In the past, training in the USA has been a good way for us to get in a great shape with some fine results in Quebec and Montreal, Tour of California, and last years Tour de France. So let's give it another try! #Crossroads #Cycling #Catalunya #Pioneer

AndriesW

'@mus van de maasstad
Dat is een goed bericht op zijn Instagram.
Wel verstandig om nog niet voluit over de Vuelta te spreken. Dat is wel het meest logische doel als het vanaf nu verder de goede kant op blijft gaan. Ik zit al te hopen dat geen van de toppers in de Tour vroegtijdig uitvallen. Want dan kan er voor Gesink een unieke kans ontstaan op groot succes in de Vuelta.

Laatst gewijzigd
tdola

Gesink zal dan geen san sebastian of denemarken rijden als voorbereiding op vuelta (ervan uitgasnde dat hij die idd rijdt).

Dan zal hij wel de tour de l'ain als voorbereiding rijden verwacht ik!?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien zou dan kunnen overwogen worden om Utah er bij te nemen. Mooie koers, niet al te lange etappes en veel klimwerk.

Wielerfan1987

'@Rahimns

Zou dat niet een logistiek probleem opleveren voor de ploeg?

Dan zouden ze speciaal voor Utah zowel renners als ondersteuning en materieel die kant op moeten sturen...

Ik vind het trouwens wel een prachtige wedstrijd, heb er heel erg van genoten dat jaar dat Wilco er zo goed reed.

Wielerfan1987

'@Ghostwriter,

Beloften mogen slechts 1 keer een stage lopen bij een ploeg (althans, als zij wedstrijden voor de ploeg starten)

Tusveld heeft al in 2014 een stage gelopen bij de ploeg waarbij hij helaas door ziekte niet veel in actie is gekomen, maar omdat hij wel al minstens 1 dag gestart is namens de ploeg mag hij niet nogmaals op stage.
Vorig jaar mocht hij wel een trainingsstage meedoen bij Tinkoff omdat daar geen wedstrijden mee gemoeid zijn.

Als de ploeg op zoek wil naar mogelijke stagiairs zou ik ze wel Jan Maas en/of Martijn Budding kunnen aanraden.
Twee renners met de nodige potentie.

Ik hoop alleen dat daarmee een mogelijke start in de L'Avenir niet in het geding komt want daar zou ik die beide jongens ook graag zien starten namens de nationale selectie

Verweggistan

'@wielerfan: Er zijn genoeg stagiairs die meerdere keren stage hebben gelopen. Volgens mij is het zo dat alleen renners die prof geweest zijn geen stage meer mogen lopen, maar stagiairs mogen wel terugkomen. (Of het is recent gewijzigd). Fabrice Jeandesboz is kampioen stagelopen: http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=3120 en ook Nauleau liep twee maal stage.
Recent voorbeeld is Muhlberger: http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=21128

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@verweggistan,

Kan zijn, ik baseer me op nieuwsberichten op de site van rabo development van vorig jaar zomer.
Ik ga het even voor je opzoeken...

Gees

Dus Gesink gaat een maand op hoogte? En stopt op hoogte zo'n 3 weken voor de Vuelta?

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@verweggistan,

Hier de link, let vooral op de onderste passage waarin Tusveld zelf aan het woord is:

http://www.rabodevteam.nl/tol-en-tus-lyrisch-trainingskamp-tinkoff-saxo/

Skedel

Kampioen stageplaatsen is nogsteeds Servais Knaven gok ik.

2000 Farm Frites (TT1) (Trainee as from 01/01)
1999 TVM - Farm Frites (TT1) (Trainee as from 01/01)
1998 TVM - Farm Frites (TT1) (Trainee as from 01/01)
1997 TVM - Farm Frites (TT1) (Trainee as from 01/01)
1996 TVM - Farm Frites (TT1) (Trainee as from 01/01)
1995 TVM (TT1) (Trainee as from 01/01)
1994 TVM - Bison Kit (TT1)
1994 TVM - Bison Kit (TT1) (Trainee as from 01/01)
1993 TVM - Bison Kit (TT1) (Trainee as from 01/09)

Zal wel een foutje zijn van pcs mag ik hopen.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

'@wielerfan: De UCI regels:
2.15.110 In addition, in the period between 1 August and the end of the year, each UCI
bis WorldTeam may admit into the team three elite or under 23 riders on the following
conditions:
1. In the case of an elite rider, he shall not previously have belonged to any UCI
WorldTeam or professional continental team;
2. The UCI WorldTeam must notify the UCI of these riders’ identity before 1 August;
3. The UCI WorldTeam shall obtain the authorisation of the national federation of the
rider and if applicable, the authorisation of the national federation of the continental
team in which he is registered;
4. During that period, these riders may join only a single UCI WorldTeam;
5. These riders may only participate in races of the UCI continental circuits.
6. The riders in question may continue to take part in events in their club team or, if
appropriate, in their UCI continental team.

Daarin zie ik geen belemmering om meerdere keren stage te lopen.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@Verweggistan,

dat zou kunnen... daarom zeg ik er ook expliciet bij dat ik mij enkel heb gebaseerd op het betreffende bericht op de site van Rabo development.
En ik neem aan dat Tusveld zelf ook zal hebben uitgezocht wat wel en niet is toegestaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Gees klopt...

Gees

Rahimns. Nice!

arviidd

Parijs is nog ver en dus wil Lotto-Jumbo het toeval tijdens de Tour de France zoveel mogelijk uitsluiten. De renners van de ploeg zullen geen handen meer schudden met journaliste

Kunnen ze beter ook niks winnen of gaan ze de kussen van de rondemissen ook afwijzen?

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ arviid:
meen je dat nou? smetvrees bij de TLJ ploegleiding, lol :)
naast de bidonhouder komt nog een extra houder voor de bacteriedodende zalf, en het hotel wordt vantevoren vakkundig ontsmet. en geheel TLJ gaat gebruik maken van mondkapjes, ook tijdens de wedstrijd. en de renners mogen zich niet meer in het peloton bevinden, maar moeten alleen voorop, in een chasse patat of samen een kilometer achter het peloton rijden. ;)

Wielerfan1987

'@Rahimns
en @verweggistan

Als het een serieuze optie is om Utah te rijden en de ploeg wil nog steeds een Amerikaanse versterking halen zou ik voorstellen om Powless een stage aan te bieden, dan kan hij namens de ploeg Utah rijden en daar wellicht samen starten en rijden met Gesink en Vermeulen?

Hermannmg

Had de indruk na interview van NOS dat Groenewegen sprinten in de Tour wellicht wel iets onderschat had. Efin ploeg deed berenwerk. Met name Vanmarcke heel veel gezien in finale, toch uiteindelijk 10e achter mannen als mclay, Enger, Theuns en Laporte is wel enigszins teleurstellend te noemen.

robertowilco

Ja Vanmarcke was beresterk, ik denk dat hij in een moeilijke aankomst ver kan komen, hij bleef achterom kijken waar Groenewegen was, als hij het wiel van Vanmarcke had kunnen houden was hij ver gekomen. Maar sprinten in de tour heeft hij toch wat onderschat, de laatste kilometers kosten hem teveel kracht en zit hij op de limiet, maar hij is nog jong, dit is een leerproces voor hem en elke sprint leert hij weer van.

Mooie_Mario

'@robertowilco.
Laatste km kosten hem teveel kracht? Hij rijdt ongeveer de sterkste sprint van iedereen, met beetje meer geluk en 10cm wordt hij hier nog 6de. (nr. 6tm10 eindigen op 1 lijn waarvan Groenewegen nog de meeste kracht over had in de laatste meters)
Als hij nog bij VanMarcke en Wagner had gezeten, was dit een hele mooie dag geworden.

robertowilco

Mooie Mario

Ik zei de laatste kilometers niet de laatste kilometer, ik weet ook wel dat Groenewegen een geweldige punch heeft, maar het gehele voorspel in deze etappes is hij niet gewend, je ziet het uit de helikopter beelden terug dat hij echt moeite daarmee heeft, maar deze jongen is nog zo jong hij leert hier alleen maar van, misschien dat Vanmarcke iets te sterk voor hem is en dat hij het iel niet kan houden, als hij een meter achter ligt is het voorbij en kost het teveel kracht om erbij te komen. Ben benieuwd wat er uit de analyse komt en daar kan men weer iets van opsteken.

Zadelpen

Knip

Verkeerde topic, excuses.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 236 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.