Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 238 ... 405 406
tendam

'@tisyaboy
Ik vond dat Bennett er eigenlijk nog vrij lang aanhing. Langer dan de knechten van zijn concurrenten voor het wit (Barguil en Yates).

Lindeman en Martens losten veel eerder dan Bennett.

oscarito1908

Het lijkt me goed om die sprint trein dit jaar verder uit te bouwen, en er ook een goede lead-out man erbij te halen. Misschien Boy van Poppel? Die kan dat erg goed.

lotto-jumbo fan

'@oscarito Wagner is daar ook goed in maar heeft twee keer pech gehad dus dan heb je er niks aan.

oscarito1908

Nou dat is wel erg makkelijk om te zeggen. Waarom niet investeren in nog zo iemand om je sprint trein te optimaliseren? Met 2 van die mannen voor je heb je toch een hele grote kans dat je vooraan begint met sprinten op het goede moment. Het lijkt me een prima aanvulling.

S. Morgenstern

Boy van Poppel zou een renner kunnen zijn voor een ploeg als TLJ. Hij is echter niet de enige.

Laatst gewijzigd
oscarito1908

Zeker niet. Maar wel Nederlands en veel ervaring. Wil je echt een rol van betekenis spelen heb je 2 van dat soort renners nodig. Die eventueel mocht het nodig zijn kunnen wisselen van positie.

Wie zou jij graag zien Vlek?

oscarito1908

Zeker niet. Maar wel Nederlands en veel ervaring. Wil je echt een rol van betekenis spelen heb je 2 van dat soort renners nodig. Die eventueel mocht het nodig zijn kunnen wisselen van positie.

Wie zou jij graag zien Vlek? Misschien de Kort?

jerteg

De Kort lijkt me dan beter. Heeft gewerkt met topsprinters.

Yeez

De kort gaat (volgens de geruchten) mee met degenkolb naar trek.

Poeksel

Maar De Kort blijft vast bij Degenkolb.

S. Morgenstern

Ik heb wat dit soort renners betreft weinig inzicht in wie nu daadwerkelijk nog iets toe zou voegen. Van Poppel wellicht. Je komt dan misschien eerder bij iemand van Giant uit, maar dat zal dan geen lead-out zijn (Veelers tenslotte geblesseerd). Daarnaast zullen de Curversen van deze wereld wel meegaan met Degenkolb. Een jonge gast als Van Ginneken voor de trein? Wie had tenslotte een jaar geleden aan Roosen gedacht in deze rol? Of Vanmarcke? Misschien kan Teunissen zich nog ontwikkelen op dit vlak?

Laatst gewijzigd
tdola

Nog geen selectie voor polen bekend? Zie hem niet iig

tendam

Ideaal voor die rol zou natuurlijk zijn Tom Veelers, maar die zit momenteel nogal in de put, geloof ik. Overigens vond ik Tom Leezer daar ook altijd vrij goed in, eigenlijk een geboren leadout maar nu ze met een sprinttrein naar de Tour gaan nemen ze hem ineens niet mee.

Jotto-Lumbo

Het is inmiddels bijna een week geleden dat Kruijwijk zei dat hij over een week over zijn toekomst ging beslissen, spannend! Ook ben ik benieuwd naar de selectie voor de ronde van Polen.

Fanny

'@tdola
Inderdaad nog geen selectie (8 renners) voor de WT Tour de Pologne bekend.
De reeds opgegeven renners van TLJ tw Bouwman en Roglic door PCS kloppen vlgs mij wel.
Er is verder geen peil op te trekken wie er verder nog bijkomen, maar ik verwacht wel dat Hofland erbij zal zijn.
Ben benieuwd of ze met een kopman gaan rijden nu Gesink er niet naar toe gaat en dat Kruijswijk volgens mij op hoogtestage is (weet het niet zeker).
Indien Hofland meegaat zal er ook wel een soort van sprinttrein geformeerd worden.
De andere renners (o.a de klimmers) zullen denk ik, indien er geen kopman wordt aangewezen, naar hartenlust mogen aanvallen om een rit te winnen.

horsm

'@Fanny, Roglic zou toch kopman zijn in Polen? Hij kende dat immers nog van het schansspringen.

tdola

Kruiswijk rijdt voor de vuelta alleen san sebastian en rio heeft hij eerder zelf aangegeven.

arviidd

Goed ingevoerde bron: @s_kruijswijk heeft getekend voor Canyon-Alpecin, opvolger van Katusha. Later meer.

Yeez

Zullen wel een hoop knechten voor hem aangetrokken worden dan... Erg jammer maar was te verwachten (als het waar is)

Scotty

Money, money, money...

achtpuntzes

jammer dat Kruijswijk vertrekt. nu alles op het behouden van Vanmarcke lijkt me. als die ook nog weggaat dan wordt het wel erg matigjes, en ik zie niet echt wie er dan gehaald moet worden want geen Nederlanders die dit op kunnen vullen en ik zit niet echt te wachten op buitenlandse (sub)toppers.

ik heb nooit iets op gehad met Katusha. benieuwd of ik het voor elkaar kan krijgen om voor Steven te blijven supporteren. ja, altijd leuk om Nederlanders te zien presteren, maar mijn binding met bijvoorbeeld Boom en Westra werd ook minder toen ze naar Astana gingen.

Laatste man

Wat is de bron trouwens? Krijgen we dat nog te zien hier?

Hermannmg

Als je naar katusha gaat lijkt me dat alleen voor de centen, toch iet wat schimmige ploeg die ook zo niet 1 2 3 een blik bergknechten heeft om open te trekken.

Hakkie2

Geen idee of het de bron is, maar hier gaat het over Katusha en Kruijswijk, de hier genoemde bedragen kan TLJ nooit bieden.

Hier zegt Ekimov trouwens dat concurreren met Sky voor Kruijswijk niet haalbaar is.

Laatst gewijzigd
Uil

'@Hakkie, mijn taalkennis is iets gedaald.... Zelfs google translate maakt er niks van.
Welke bedragen worden hier genoemd?
Ty.

Ps. Wel lekker rustig hierzo om mee te lezen nu Kelderfan (op vakantie?) weg is :)

1 2 ... 238 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.