Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 240 ... 405 406
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@vlek LOL... ach ja zo zie je maar als je het maar lang genoeg volhoudt ga je als krant ook in je eigen verhalen geloven ;)

mus van de maasstad

Yesssssssss.

Nu hopen dat ze Wilco ook nog kunnen verlengen.

Loek de Rooij

Hallelujah, dit keer inderdaad hopen dat de Telegraaf het bij het juiste eind heeft. Had al de hoop dat van der Wallen zich ermee zou bemoeien. Was de familie van Eerd ook maar zo betrokken, dan zouden ze van der Poel wellicht ook nog kunnen wegkapen van teams als Sky ;)

Lol @vlek, ik kan me herinneren dat Kerckhofs enorme praatjes had t.o.v. Richard Plugge op Twitter na de klassiekers over dit item. Hoop dat Sep ook blijft. En dan Wilco nog...

Gees

Die Wagner zou de beste leadout moeten zijn, maar die heeft nog geen deuk in een pakje boter gereden zeg.

Topnieuws van Kruijswijk zeg!

Loek de Rooij

https://twitter.com/s_kruijswijk/status/751335349209665536

S. Morgenstern

Zondag had hij Groenewegen wel richting het podium kunnen rijden wanneer zijn sprinter zich niet uit zijn wiel had laten rijden. Ik zou hem echter wel omdraaien met Vanmarcke, die afgelopen zondag toch de voornaamste oorzaak was van de perfecte positie waarin degene in het wiel van Wagner (Enger uiteindelijk volgens mij) aan de sprint kon beginnen. Wagner moet als voorlaatste man qua aansturing dezelfde rol kunnen blijven spelen lijkt me.

tendam

Volgens mij verwarren mensen de persoonlijke mening van Kerckhoffs (die altijd nogal anti-Rabo en aanverwanten is) met de feiten die hij brengt over die ploeg (die vaak wel kloppen). Als hij zegt dat Kruijswijk blijft, mag je daar wel vanuit gaan. En blijkbaar is het nu ook bevestigd.

robertowilco

Wow, mooi is dat, Kruijswijk blijft, toch wel een kleine verrassing, was er bang voor, maar hij kiest ondanks een salaris verhoging niet voor het geld. hij weet aar hij aan toe is bij TLJ en dat is altijd nog afwachten bij een andere buitenlandse ploeg, dus komt er toch versterking, ben benieuwd wie ze gaan halen. Zal dit betekenen dat Vanmarcke zal vertrekken en TLJ zich toch meer gaat richten op het ronde werk.

Gees

Eens, Vlek! Laat Vanmarcke maar de laatste in de leadout zijn

S. Morgenstern

die vaak wel kloppen

Zeker, maar toch zit hij er ook regelmatig naast. Dezelfde uitspraak deed je namelijk waarschijnlijk ook bij de berichtgeving in de telegraaf over het zekere vertrek van Vanmarcke. Of toen Boom voor Sky zou gaan rijden. Daarnaast is hij tegenwoordig volgens mij vooral afhankelijk van lijntjes bij enkele sponsoren en heeft hij niet meer de beste bronnen binnen de ploeg zelf.

Laatst gewijzigd
tendam

'@vlek
Heeft hij Boom naar Sky als zekerheid gemeld? Dat weet ik niet meer. Dat Vanmarcke en LottoNL uit elkaar gingen was volgens mij aanvankelijk wel de bedoeling, dat gaf Vanmarcke min of meer zelf ook al aan toen hij zei dat z'n nieuwe rol (in de sprinttrein) misschien een reden was om toch te blijven.

En het aanbod aan ploegen is natuurlijk sinds dit voorjaar ook alweer omgegooid: waar kan Vanmarcke heen? Bij LottoNL zit hij waarschijnlijk het beste.

Wat betreft de lijntjes van Kerckhoffs: Van Houwelingen lijkt inderdaad te zijn vervangen door Van der Wallen. En die manager van Boom/Kelderman/Gesink/Kruijswijk wil ook wel eens een geruchtje de wereld in helpen.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Hup Kruissie en Lotto. Heel tof dit.

Dat was niet de bedoeling. Lotto wilde nooit af van Sep. Heeft dat direct ontkend. Pertinent gelul. Ook die vage geruchten versprijders kunnen weer terug het gok in.

S. Morgenstern

Wat betreft de lijntjes van Kerckhoffs: Van Houwelingen lijkt inderdaad te zijn vervangen door Van der Wallen. En die manager van Boom/Kelderman/Gesink/Kruijswijk wil ook wel eens een geruchtje de wereld in helpen.

Yep, daar heeft het erg veel van weg inderdaad. Ik denk dat er wat het vertrek van Vanmarcke betreft daarin ook ergens ruis op de lijn zal zijn ontstaan.

Laatst gewijzigd
jerteg

Nu Vanmarcke nog. Dan heeft Lotto op bijna elk onderdeel een wereldtopper.

xistnc

Mensen, trap er niet in. Dat de Telegraaf het bevestigde feit over Kruijswijk meldt, wil nog niet zeggen dat de andere suggesties in hetzelfde artikel óók waar zijn.

Hermannmg

Wauw mijn dag is super, klasse van lotto jumbo en tof dat steven ze trouw blijft! FORZA STEVIE!

Gees

Trap er niet in? We zitten toch niet op de pagina van DENK?

jvh93

Kijkend naar de huidigde selectie is het denk ik de vraag of TLJ verder gaat met van Asbroek, van Winden en Wagner. neem daarbij het stoppen van Tjallingi, het wegvallen van Goos en de twijfel over vanmarcke. Denk dat er nog wel 4 of 5 nieuwe renners aangetrokken worden. Hoop dat de contractverlengingen met de andere jongens zo snel mogelijk geregeld worden.

elrio

Op cyclingquotes zegt Kruijswijk:
"The team has an ambitious plan towards 2018 with the sprint train and the support for the classification riders in the team."
Dat klinkt alsof de klassiekers niet bij het plan horen en als dat zo is dan gaat Vanmarcke denk ik weg, maar misschien lees ik er ook teveel in.

veld

Heel goed nieuws. Het allerbelangrijkste nu nog is het contract van Kelderman verlengen tot 2018.Wat mij betreft mag dat desnoods ten koste gaan van het behouden van Vanmarcke . Voor de ca 5 wedstrijden per jaar waarin hij uitblinken kan is die wellicht te duur. Ik zou dan dat geld liever besteden aan Kelderman en een paar extra klimknechten en dan volgend jaar maar behelpen in Vlaanderen en Roubaix. Voor daarna zou je voor die koersen, en voor de sprinttrein en voor de ploegentijdrit proberen Van Baarle te halen en niet nu al Boom( tenzij natuurlijk er voot al die contraacten voldoende budget is).

jvh93

'@veld denk je niet de vlaamse koersen te belangrijk zijn voor de sponsoren om zonder echte topper te gaan starten?

Maar ik zie een van baarle en/of sinkeldam best graag komen hoor, lieten afgelopen jaar al zien veel in hun mars te hebben.
Daarnaast de ontwikkeling van groenewegen, teunissen en roosen en misschien ook hofland, moet toch te doen zijn.

Laatst gewijzigd
mollemarijden

Waarom zou Sep van Marcke weggaan laat nu 2 jaar achtereen zien op zijn plek te zijn bij TLJ en de absolute kopman te zijn!
Heeft daarnaast enorm goede ondersteuning in de klassiekers met: Wynants, Tankink, Van asbroeck, Teunissen en Roossen. Waarbij de jonge jongens toch jaarlijks beter worden als we er vanuit mogen gaan.
En zoals verschillende mensen al zeggen Goos die zeker weggaat een renner als van Winden?? Tjallingi die zeker stopt en toch zeker een redelijk salaris gehad zal hebben!
Dus kom qua budget ruim een paar ton vrij komt in het budget.
Maar ja 3 renners kan je niet opvangen met de komst van 1 sterke knecht. Verwacht daarom zoals in het artikel vertelt is dat het salaris van Kruijswijk volledig op conto komt van de miljardair.
Dan heb je opeens een budget van ruim 1 miljoen euro voor versterkingen voor Kruijswijk en wie weet voor Sep!
3-topversterkingen en denk qua salaris zeker niet onbetaalbaar voor TLJ alleen Kiserlovski zou best wel eens flink willen beuren maar wie weet.
Renners: M. Frank, Kiserlovski, Marcato,

Yeez

'@jvh93 wagner heeft al verlengt, heeft hij zelf bevestigt. En @xistnc plugge heeft bij radio 1 ook gezegd dat het plan was om meer klimknechten voor kruijswijk aan te trekken. Een plan waar steven zelf bij betrokken is/was.

tendam

'@elrio
Cyclingquotes kopieert alleen maar uit persberichten. Dit zegt Kruijswijk gewoon op de site van LottoNL zelf.

Plugge heeft het ook weer over de klassementstrein en de sprinttrein, en dat het voordeel van de sprinttrein is dat je er ook klassiekers mee kunt rijden... of zoiets. Maar goed, als ze een of twee fatsoenlijke klimmers halen is Kruijswijk waarschijnlijk al tevreden, wat voor verhaal Plugge er ook omheen bouwt.

mollemarijden

'@Tendam

Klopt 2 knechten erbij voor Kruijswijk en die al tevreden.
Kopmannen: Kelderman, Kruijswijk en Gesink
Al goede knechten: Battaglin, Roglic, Bennett
Talenten: Bouwman en Vermeulen
Dus er zitten al 5 redelijke klimmers in Team Lotto Jumbo waarbij de 2 jonkies enorme potentie hebben en zich kunnen ontwikkelen tot toprenners.
Battaglin/Bennett/Roglic allemaal goede renners bij etappes met 2,3,4 e categorie klimmen maar als de slopende lange cols komen haken ze af.
Daar heeft Team Lotto Jumbo nog versterking nodig als je zet op een sterk klassement in zowel de Tour als Giro zoals afgesproken nu.
Dan heb je 2 sterke klimmers nodig die normaliter rond top-20 rijden in een grote ronde.

1 2 ... 240 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.