Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 258 ... 405 406
Troma

Volgens Lefevre willen de managers van Vanmarcke zo snel mogelijk een contract tekenen bij Etixx. Ook laat hij blijken dat Vanmarcke goedkoper is dan Boonen, dus ik denk niet dat die laatste naar Lotto-Jumbo komt. http://m.sporza.be/#!/snippet/578e4a34c9976f04008f824d

Hakkie2

Ik heb het idee dat ze bij katusha de er onder hangende ploegen en de volgens mij gelieerde baanploeg hebben meegenomen. Al kan ik me ook voorstellen dat het gewoon moeilijk is in te schatten hoeveel geld zo'n Russische ploeg heeft, zo open zijn Russen daar niet over (eigenlijk geen enkele wielerploeg, gek genoeg. Voetbalploegen zijn de budgetten gewoon van bekend).

Lotto-Jumbo staat hier veel te hoog, budget van Lampre zou wel kunnen kloppen, al konden die wel Costa binnen hengelen.

Fanny

'@ LutsenkoFan
Het bedrag van TLJ is, denk ik, inclusief het budget van de complete schaatsploeg met management.
Als je dat bedrag eraf haalt dan zit TLJ wel in de onderste regionen van de wielerploegen wat budget betreft.
In het stukje worden bedragen genoemd maar zijn deze per jaar of per periode van sponsoring dus bv voor TLJ tot 2018 ?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Troma
Dat kan dus betekenen, dat Sep TLJ gaat verlaten en de overstap naar Etixx gaat maken. Maar of Sep met een contract van 1 jaar genoegen neemt, betwijfel ik.
Wat mij betreft, blijft Boonen lekker bij Etixx; dan kan ik nog langer van Sep genieten in de gele kleuren.
@Hakkie2
Waarom veel te hoog?
@Fanny
De derde sponsor heeft er toch voor gezorgd, dat Kruijswijk kon blijven en dat TLJ derhalve aan zijn eisen kon voldoen. Dus salarisverhoging + 2 extra klimgeiten. Dus is het gemelde bedrag helemaal niet zo vreemd.

Fanny

'@Kelderfan
Nogmaals het is misschien niet zo vreemd maar naar mening wel inclusief de complete schaatsploeg.
Ik denk dat TLJ cycling dan tussen een bedrag van 10-12 miljoen uitkomt maar ik kan het mis hebben als jij de precieze informatie ergens hebt gezien en gelezen.
Maar wat het eigenlijk uit.
TLJ moet gewoon slim scouten en inventief zijn om de goede renners te behouden en de juiste renners voor het budget aan te trekken.
Dat hebben ze bij TLJ nmm vorig jaar goed gedaan met het aantrekken van Battaglin, Roglic, Castelijns en de goed presterende jonkies Groenewegen, Vermeulen en Bouwman.
Lammertink kan ik nog niet goed inschatten of hij zijn contract waard is voor TJL buiten de ITT.

Yeez

Vanmarcke wss weg dus...

Rahim Vlasblom
admin

Dat dachten een paar ook van Steven, gewoon nog even afwachten

irriducibili

'@ Chrys, idd.. slordig, vrij essentieel voor de rest van het verhaal.

kelderfan

'@Fanny
Ik denk ook aan ca. 12 miljoen en ik heb geen precieze informatie, wat ook @rahimns meermaals heeft gezegd, dat de ploeg, daarover geen uitsluitsel geeft.
Wat betreft Lammertink heb ik ook mijn twijfels. Maar hij is nu echt aan 't trainen om terug te komen. Dus hij heeft nog een jaar om zich te laten zien.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Ik ga in deze helemaal met je mee, want ik heb naast Kelderman ook Sep Vanmarcke hoog zitten. Dus duim omhoog voor hem.
Maar het is lang wachten op de witte rook. Want ook Kelderman laat ruimte voor twijfelaars.

Yeez

'@rahimms feit is wel dat hier wel een betrouwbare bron is, lefevre nml.

Poeksel

Zeeman heeft het bij de avondetappe consequent over 'moeviestar'. Is dat een goede reden voor ontslag?

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

Sprekenbrink zei ook moeviestar, haha. Viel me ook op.

Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen hij mag alles zeggen, hij heeft blijkbaar nog geen keus gemaakt en de vraag is zeker of Sep die al gemaakt heeft. Dus laten we gewoon even nog afwachten.

Chrys

Eens.

http://www.ad.nl/sport/brief-aan-wilco-kelderman~a71e9041/

Komi

Denk dat Stetina gewoon bijtekent, lees dat Mollema erg tevreden over hem is. En denk dat de mening van Mollema sinds kort erg in waarde gestegen is binnen Trek.
Ik zou graag Guillaume van Keirsbulck bij TLJ willen zien als ondersteuning van Sep. Leeft volgens mij in onmin met de ploegleiding en is echt een sterke renner die een mooi programma kan doen bij TJL.
En qua klimmers uit de inboedel van Tinkoff, Kiserlovski. Is het knechten wel gewend, ervaren en kan een zeker een stukje bergop.

Laatst gewijzigd
raleigh

'@Komi:
Zou inderdaad van Keirsbulck graag bij TLJ zien, samen met Boom en Vanmarcke heb je een gedegen kern voor de Vlaamse wedstrijden. Lees net dat Gilbert mss naar Etixx gaat, denk dan dat Vanmarcke bij TLJ blijft. Voor de bergen (Kruijswijk) zou ik graa een type als Bart de Clercq zien bij TLJ, heb het gevoel dat hij zich niet Lotto Soudal niet echt kan ontplooien met renners als Benoot en Gallopin om zich heen.

StonedCamel

'@raleigh:
De Clercq vind ik een interessante naam, dat lijkt me precies een renner in de categorie waarvan Kruijswijk er een bij zou willen. Net niet goed genoeg om zelf goed voor een klassement in een grote ronde te gaan, maar wel goed genoeg om, mits hij zich wat kan sparen, in de derde week van een grote ronde bij de beste 15/20 klimmers te zitten.

tendam

'@poeksel
Ach, zolang de wielerexpert van de NOS het consequent heeft over Dennis Rohan...

jvh93

De Clercq is inderdaad een interessante naam. Ik dacht zelf aan een type Serge Pauwels. Heeft een aflopend contract bij Dimension Data en doet t ook deze tour weer prima.

gardeyn

'@raleigh: Doe dan gelijk Sagan en Degenkolb erbij! dan heb je pas een uitstekende kern voor de Vlaamse wedstrijden.

Volgens mij heb je de informatie over "Boom naar TLJ, als Vanmarcke weggaat" gemist.

Gees

Laatste man. Ik reageer heel normaal. Ipv dat je er je voordeel mee doet ga je domme dingen roepen. En om een bericht vragen heb je nog steeds niet gedaan.

jvh93

'@sepiroth daar heb je inderdaad gelijk in. Niemand had mannen als battaglin en roglic verwacht dus ik laat me ook graag verassen.
Zie wel heel graag maurits lammertink overkomen van Roompot. Toch een jongen die in de heuvelklassier mee kan doen.

Laatste man

'@Gees,
Je schiet direct in de verdediging, met je ik verzin niks. Nogal overbodig. Ik roep geen domme dingen, maar ik vind het prima. Ik voorzie niet 2-3 goede klimknechten als aankoop, dat voorkomt een teleurstelling.

Maar in welke context heeft Plugge dat dan gezegd? Ik lees het graag.

raleigh

via mijn vlaamse contacten weet ik dat er in het kamp De Clercq over gesproken wordt; maar hij ligt volgens zeggen nog een jaar onder contract bij Lotto Soudal; maar ik denk dat dit soort renners echt een aanwinst zijn voor TLJ! Uit de info uit het kamp De Clercq begrijp ik ook dat hij te veel in dienst moet rijden, zonder de echte grote wedstrijd (de Tour) te mogen rijden. Het meeste staat in dienst van Greipel.
@jvh93: Deze Lammertink is ook zeker interessant, maar dan idd voor het heuvelterrein en minder voor het midden en hooggebergte!!

1 2 ... 258 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.