Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 261 ... 405 406
S. Morgenstern

Tegelijk met het huis staan dan de benen van de overige renners ook in brand, dat is de voornaamste reden waarom je steeds dezelfde namen in de kopgroep ziet. Ik vind De Gendt en Pauwels wat dat betreft goede voorbeelden; de eerste zat in het begin van de Tour steeds mee in de zwaarbevochten kopgroepen, de ander lukte het na moeizame eerste pogingen sinds vorige week donderdag bijna iedere keer. Hebben ze hun neus voor het goede moment op de Ventoux omgeruild of vertonen de benen van beide renners in deze ronde een tegengestelde curve en moet je daar de oorzaak van het verschil zoeken?

Laatst gewijzigd
UrbanSteel

'@Hakkie2

Dus ze rijden als peloton opvulling en dat is een goede prestatie ?

S. Morgenstern

Volgens mij is het niet zo moeilijk om meer onderscheidingen te maken binnen een prestaties dan enkel die tussen goed en slecht..

Laatst gewijzigd
UrbanSteel

Had ik maar een goede vlekkenoplosser.

F4L

'@ vlek, op deze website is dat heel erg moeilijk. Ik vind dat je een prima analyse hebt gemaakt van de prestaties van TLJ.

Hakkie2

'@UrbanSteel: ga jij hier dan beweren dat Groenewegen, Roosen, Bennett, Vanmarcke en Lindeman een slechte tour rijden? Martens, Wagner en Wynants zijn wat minder zichtbaar, maar die rijden dan ook vooral als knecht in de sprinttrein. Een Bak, Eisel, Curvers, Geschke, e.d. zie je ook de hele Tour nauwelijks.

Al die renners rijden niet supergoed, omdat er geen uitschieter is. Maar ze rijden ook zeker niet slecht.

Laatst gewijzigd
xistnc

Moet dit echt?

UrbanSteel

'@xistnc

Moet dit echt?

Ja . Als je tussen de regels door mensen aanspreekt en niet het fatsoen op kunt brengen om in een soort van quote te melden over wie het gaat , het zij en moet zo.
Wij zijn het heel dikwijls niet eens met elkaar , maar we spreken elkaar met naam aan en dat is het grote euvel van vlek , die spreekt zowat niemand persoonlijk aan , strooit quotes rond als of het zijn lieve lust is. Heb al heel wat stukken hier gelezen dat mensen over dat gedrag vallen.

UrbanSteel

'@Hakkie2

Ik had het over Lotto-Jumbo en niet over een andere ploeg , er zijn er meer die niet presteren ja.

xistnc

'@UrbanSteel
Wat vervelend voor je. En voor die heel wat mensen. Maar misschien kun je dan het goede voorbeeld geven, of iig het voorbeeld zoals jij vindt dat het zou moeten zijn.

achtpuntzes

hey, een gezellig theekransje van TLJ fans onder elkaar. :)

mag ik er een koekje bij? ;)

Marakus

'@UrbanSteel,

Je hebt de vraag van Hakkie2 nog niet beantwoord ben ik wel benieuwd naar. Ben jij van mening dat Groenewegen, Roosen, Bennett en Vanmarcke een slechte Tour rijden?

UrbanSteel

'@xistnc

Omdat je het zo vriendelijk vraagt. Zoals het netjes zou kunnen zijn .
********************************************************************************************************************************************************

@xistnc

Quote:
Moet dit echt?

Ja . Als je tussen de regels door mensen aanspreekt en niet het fatsoen op kunt brengen om in een soort van quote te melden over wie het gaat , het zij en moet zo.
Wij zijn het heel dikwijls niet eens met elkaar , maar we spreken elkaar met naam aan en dat is het grote euvel van vlek , die spreekt zowat niemand persoonlijk aan , strooit quotes rond als of het zijn lieve lust is. Heb al heel wat stukken hier gelezen dat mensen over dat gedrag vallen.

********************************************************************************************************************************************************

Zoals het niet zou moeten zijn en deze is van mezelf ;

Maar jij weet donders goed dat ik altijd quote met naam , dus niet bijdehand doen.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

'@UrbanSteel: volgens mij heb ik in mijn post helemaal niemand genoemd die niet presteert.

Je kunt vooral van renners als Wagner, Wynants en ook Vanmarcke, die niet bij de best klimmende helft van het peloton horen, niet verwachten dat ze in de Tour scoren. Die rijden dienend. Waar ze goed in zijn is op het vlakke rijden, maar daar kun je je niet onderscheiden in de Tour de France (Vanmarcke was wel de enige in het peloton die wat probeerde in Bern). En Lindeman komt er bij zijn debuut achter dat de Tour geen Vuelta is.

Nogmaals: het team rijdt geen gelukkige Tour, maar de individuele renners halen gewoon hun niveau en rijden een prima Tour. Op de gevallen Kelderman na.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Martens vind ik een vraagteken. Ik heb niet het idee dat hij echt zijn niveau haalt.

Hakkie2

Martens is inderdaad lastig, maar die vind ik al lange tijd een vraagteken. Het niveau wat hij ooit haalde in de heuvels waarbij hij een goede voor de klassiekers leek haalt hij al lange tijd niet meer. Omdat ze Martens toch in grote koersen blijven opstellen, denk ik dat hij een andere rol heeft.

UrbanSteel

'@Markus

Je hebt de vraag van Hakkie2 nog niet beantwoord ben ik wel benieuwd naar. Ben jij van mening dat Groenewegen, Roosen, Bennett en Vanmarcke een slechte Tour rijden?

Ik ga geen verantwoording afleggen omdat ik een mening geef en of waarom ik die geef , mijn antwoord kun je in een van de bovenstaande replys lezen en die ga ik niet herhalen en ik ga ook niet in op vispogingen.
Vermoedelijk ben ik al langer "fan" maar dan wel kritisch van deze ploeg als de meeste van jullie, al vanaf 1984 de Kwantum ploeg van Jan Raas. Vermoedelijk moesten er toen nog een aantal van jullie geboren worden .

achtpuntzes

maar dat Kelderman niet goed is en Groenewegen te kort komt in de sprint, daar zijn we het toch over eens? en dan kunnen de ondersteunende mannen nog zo goed rijden maar veel heb je er dan niet meer aan.
@ US:
het kan aan mij liggen, maar ik vind je een tikkeltje uit de hoogte doen.

Laatst gewijzigd
xistnc

Martens fungeert in deze Tour - en overigens sowieso steeds vaker - als wegkapitein. Het is dan moeilijk om zijn individuele prestaties te beoordelen.

Laatste man

Waarom beantwoord je die vraag niet gewoon? Dat is toch de essentie van deze discussie..

Hakkie2

'@8.6: ja, dat Kelderman niet goed is, wellicht mede door zijn val, is iedereen het over eens. Die noem ik dan ook niet. Maar ik vind niet dat je de andere 8 dat kunt verwijten. Die andere acht rijden voor hun kwaliteiten prima. Ook Groenewegen, ik hoop toch niet dat iemand hier dacht dat hij wel even Cavendish, Greipel en Kittel zou verslaan? Hij komt tekort, maar doet wel prima mee in de sprints.

UrbanSteel

'@Hakkie2

volgens mij heb ik in mijn post helemaal niemand genoemd die niet presteert.

Hakkie2 , ik ook niet , ik schreef in mijn reply "Deze ploeg heeft zelden zo’n slechte resultaten behaald als dit jaar" is geen speld tussen te krijgen.

Hakkie2

'@US: jij zegt dat ik recht praat wat krom is door van 8 van de 9 renners te zeggen dat ze geen slechte tour rijden. Kortom: jij zegt dat die wel een slechte tour rijden. Ik vind het prima als je daar nu van terug komt, hoor.

Laatst gewijzigd
UrbanSteel

'@Hakkie2

Qua prestaties rijden ze allemaal een slechte tour , één vierde plaats in een massasprint is niet genoeg er rijden zoveel renners een vierde plaats in een etappe, dan is daar het verhaal van we komen hier oefenen met onze sprinttrein wat absurd is , voor mij persoonlijk is het een slechte Lotto Jumbo Tour maar ik moet ook respect voor jouw opvatting hebben , sorry dus van die opmerking van mij ten opzichte van jou.

kelderfan

Om als team goed te presteren heb je een kopman nodig, die goed bezig is. Zie Clement met Pantano.
Groenewegen doet 't met zijn 1e. TdF redelijk goed en heeft nog een kans om het team gelukkig te maken. Hij heeft een prima Roosen en een hele sterke Vanmarcke als coach en begeleider mee. Alleen de rol van Wagner komt er niet uit. Hij is er te vaak niet in de sprint om Groenewegen een lead-out te geven.
De kritiek op Martens is niet helemaal terecht, omdat hij geen kopman heeft om voor te rijden. {dan rijdt je doelloos rond!}

1 2 ... 261 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.