Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 268 ... 405 406
kelderfan

'@xistnc
Dat wordt de broekriem aantrekken voor Kelderman en hij is al zo dun. Eerst Kruijswijk verlengen en Kelderman 20-30% procent minder nu Clement inlijven en dan moet Kelderman nog eens 20-30% inleveren. Het wordt steeds leuker bij TLJ. Voor alle renners die nu in picture zijn. Let op 't wordt 20-30% inleveren om @xistnc blij te maken. Die wil ook nog wat overhouden voor vrouw en kinderen natuurlijk.;)

kelderfan

De TdF heeft helaas niet gebracht, wat ik er van verwacht had met de speerpunten Kelderman en Groenewegen. Gelukkig dat Sep Vanmarcke de boel bij elkaar heeft kunnen houden. Hij zal wel een beetje balen om na alle moeite om Groenewegen in Parijs te krijgen, dat klapbanden de droom uit elkaar laat spatten. Ook Timo Roosen deelde mee in de misère met een klapband. Het materiaal lijkt toch weer 't probleem bij TLJ. Een band die eraf loopt in een afdaling en nog een band die ging zwabberen in de afdaling bij Kelderman. Nu weer klapbanden bij Groenewegen en Tim Roosen, die een sprint in de weg staan. Hopelijk is deze malheur verholpen in de Vuelta

TeamNL

Even volledig off topic:

Vanmarcke gaat sowieso niet naar EQS. Die hadden slechts een contract voor 1 jaar klaar liggen.

Bron: Vive le Velo

robertowilco

Sep Vanmarcke gaat niet naar Etix, was net op Vive le Velo, ze wilden hem een contract voor maar 1 jaar aanbieden en daar is het gestrand

freire93

Vanmarcke rijdt volgend jaar in ieder geval niet voor Etixx. Iemand suggestie waar hij wel gaat rijden volgend jaar?

robertowilco

Team NL je was net wat sneller

Yeez

Ik gok gewoon tlj

Dutch Cycling Fan

Ik hoop dan TLJ maar Lotto Soudal zou mij ook niet verbazen...

Netraam

Eigenlijk zou elke bestemming van Vanmarcke me op dit moment verbazen. Astana heeft Boom en De Vreese en zelfs als Boom weggaat weet ik niet of ze iemand als Vanmarcke binnen kunnen halen (zeker gezien de ondersteuning die hij wel/niet krijgts), BMC heeft Van Avermaet, Cannondale heeft Van Baarle nog, DD heeft Boasson Hagen (en zal wel tegen de limieten van zijn budget aanlopen), Etixx kan maar 1 jaar bieden, IAM kapt, Lampre is een groot vraagteken, Soudal heeft andere kopmannen (en budgettair zal dat ook afwachten zijn, ze konden Gilbert ook niet betalen en die was volgens Lefevre goedkoper), Movistar zit niet te wachten op een Belg, Orica??, Giant-Alpecin zal afhangen van wat Degenkolb doet, Katusha heeft Kristoff, Sky heeft Stannard, Rowe, Moscon etc., Tinkoff kapt en Trek heeft net Contador aangetrokken.

Dan zijn er nog over: "De Fransen", Bora-Argon 18 (Sagan), Topsport Vlaanderen en Wanty.

Dus laten we eerlijk zijn: Waar Sep ook heen gaat, het gaat me altijd verbazen.
Kelderman daarentegen: Giant, Sky of Cannondale zou me totaal niet verbazen. Een verlenging wel, maar nog steeds minder dan Vanmarcke.

Mooie_Mario

Persoonlijk heb ik liever dat VanMarcke blijft en Kelderman vertrekt. Die jongen heeft andere begeleiding nodig, zodat het in zijn koppie wat beter gaat zitten. En hoe meer Nederlanders bij andere teams, hoe meer kans we hebben. Speltip 9.

jerteg

Ik hoop dat Kelderman naar Sky gaat als knecht voor Froome.

ghostwriter

Ik denk dat het voor Kelderman vooral goed zal zijn als hij de komende twee jaar in dienst van een kopman gaat rijden. Dan kan hij zich in de schaduw van zijn kopman verder ontwikkelen en zelf af en toe dagen uitzoeken om voor een etappeoverwinning te gaan. Volgens mij maakt het weinig uit of Kelderman bij LottoNL gaan knechten voor Kruijswijk of bij Sky voor Froome. Bij Sky is de begeleiding misschien iets beter maar bij LottoNL werkt hij in een vertrouwde omgeving met mensen die hij goed kent en visa versa. Voor LottoNL zou het geweldig zijn als Kelderman zijn contract verlengt aangezien hij als meesterknecht van Kruijswijk een zeer belangrijke schakel kan worden.

oscarito1908

Dat gaf ik al aan, maar dat wordt weer weggezet als niet van toepassing.
Gelukkig werk ik bij een bedrijf waar die input wel gewaardeerd wordt.

ti-raleigh

'@ ghostwriter
Kelderman als meesterknecht voor Steven ? Die jongen moet eerst zichzelf helpen, voordat hij in staat is om anderen te helpen. Hij lijkt me in ieder geval geen kandidaat om de beoogde superknecht voor Steven in de Giro te zijn. Dat moet echt iemand zijn met ervaring, inzicht en eelt op de wielrenziel.

oscarito1908

Zeker ti-raleigh

Daarom zou Clement de ideale meesterknecht kunnen zijn. Overigens denk ik niet dat TLJ op een renner als Clement zit te wachten. Die is veel te verstandig, te mondig en durft de waarheid te spreken en heeft meer verstand van koersen dan de hele leiding van TLJ.

Nee, die gaat niet komen. Giant zou een mooie ploeg voor hem zijn. Dan kan LTD lekker pro-conti in Amerika gaan rijden.

Yeez

Als vanmarcke naar een andere ploeg gaat dan zegt mijn gevoel lotto soudal of orica. We zullen het zien...

ti-raleigh

'@oscarito
In de avondetappe zei Clement dat hij wel wou blijven fietsen, maar alleen als superknecht voor een type als Kruiswijk. Maar Steven zoekt iemand die er op de laatste col nog bij zit en dat is Stef niet. Daarnaast hoop ik toch dat TLJ achter de schermen zo'n type al gevonden heeft, want als ze nu nog op zoek moeten zijn ze te laat. En Stef gaf de indruk dat er nog geen contact was geweest, dus...

Troma

'@oscarito1908
Clement heeft toch jaren bij deze ploeg gereden en kon nog langer blijven, dus waarom zou TLJ niet op hem zitten te wachten? Als dat nu zo zou zijn, dan is dat vanwege kwaliteiten, echt niet vanwege welbespraaktheid.

Laatste man

Oscarito blijft een punt herhalen wat nu al meerdere malen ontkracht is.

StonedCamel

'@ghostwriter:
Maar het is de vraag of de sterkte van de LottoNL ploeg Kelderman toestaat om echt als meesterknecht te functioneren. Bij Sky is hij daadwerkelijk 1 van de velen, en dat lijkt me wat hij nu even nodig heeft. Dan komt hij vanzelf weer bovendrijven met een paar mooie etappezeges, want klasse heeft hij zeker.

robertowilco

Maar wat Oscarito zegt heb ik ook al eens aangegeven, waar ligt het dan aan , het heft wel met de leiding van TLJ te maken, vergeet niet dat Clement en Kruijswijk ik wil niet zeggen vrienden zijn , maar het heel goed met elkaar kunnen vinden, dus benieuwd of Kruijswijk op zijn lijsje de naam Clement heeft ingevuld of na deze tour heeft toegevoegd.

S. Morgenstern

Waar zou het dan eventueel wel aan liggen? Dat is nu een goede vraag. Denken dat je het antwoord hebt gevonden door te verwijzen naar zijn intelligente en kritische karakter, kon je daarbij echter als antwoord afschrijven op basis van het verleden. Het zal ook niet aan twijfel over zijn kwaliteiten liggen. Mogelijk zoeken ze een ander soort renner. Eventueel is echter wel het codewoord van je zoektocht naar een antwoord.

rvb

De Nederlandse ploeg LottoNL-Jumbo beleefde in sportief opzicht een teleurstellende Tour en dat resulteerde dan ook in slechts 21.750 euro aan prijzengeld. Alleen Fortuneo - Vital Concept (20.120 euro) en Cannondale (14.100) verdienden minder.

achtpuntzes

een Tour om snel te vergeten voor TLJ. volgend jaar beter hoop ik.

UrbanSteel

Ik schiet maar even een losse flodder , mogelijk hebben de problemen met Clement ( niet goed liggen ) te maken met de hier al bijna vergeten briljant door "de heer" Plugge verstopte Belkin clausule ( contract kunnen opblazen in het tweede jaar ).Het hoofd van Lars Boom was roder als na een flinke veldrit nadat hij dat vernam , mogelijk heeft Clement ook een boompje opgezet bij de heer Plugge. Nogmaals dit is een losse flodder. ;)

1 2 ... 268 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.