Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 273 ... 405 406
kelderfan

'@Lm
Bongiorno is een sterke ondersteunende renner en lijkt mij een prima versterking voor de Giro.
Zeker een sterke sprint van Hofland; helaas werd hij te vroeg op kop gezet. Maar TLJ heeft in ieder geval stappen gezet, wat betreft 't treintjesspel.
Dus 't kan nog goed komen in deze ronde van Denemarken.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Kelderfan
Quote: San Sebastian wordt volgens PCS gereden door Kruijswijk, Battaglin, Bennett, Bouwman, Lindeman, Martens en Vermeulen; waarschijnlijk is Kelderman de missing-link.

Je had het bijna goed.
Volgens PCS van nu gaat Kelderman mee naar San Sebastian. Start dus morgen.
Bouwman gaat niet mee naar San Sebastian want hij is geblesseerd geraakt in ronde van Polen en afgestapt vóór de ITT op de laatste dag.
Volgens zijn Strava heeft hij gisteren weer een klein stukje gefietst.
Zijn vervanger is nmm Steven Lammertink geworden.

kelderfan

'@Fanny
Dat Bouwman nog niet klaar is na zijn val, heb ik eigenlijk gemist. Maar dat Steven Lammertink zijn vervanger is, bevreemdt mij een beetje.
Had dan Campenaerts de kans gegeven om ervaring op te doen.

Tisyaboy

Sterke selectie voor San Sebastian. Heb er zin in.

ShutUp

Het is maar wat je sterk vindt. Beter dan de Tourploeg ja, maar lang niet genoeg om in de finale iets te betekenen.

kelderfan

Helaas heeft TLJ geen kopmannen voor dit werk. De enige renner die misschien kan meedoen is Battaglin, maar die is volgens mij nog niet sterk genoeg.

Fanny

'@ Kelderfan
Quote: Dat Bouwman nog niet klaar is na zijn val, heb ik eigenlijk gemist. Maar dat Steven Lammertink zijn vervanger is, bevreemdt mij een beetje.

Bouwman is volgens mij ook niet gevallen hoor, maar had volgens zijn Strava een blessure.
Wat hij heeft/heeft gehad weet ik ook niet.
Hij is in ieder geval niet meer gestart in de afsluitende ITT van de Ronde van Polen, normaal een van zijn specialiteiten naast klimmen.
Ook TLJ of de ploegleider van dienst in Polen hebben er niks over vermeldt.
Het is wel jammer dat hij deze WT koers Classica San Sebastian niet kan rijden vanwege deze blessure want hij is dit jaar verdienstelijk bezig als 1e jaars Neo-prof in de voornamelijk de zware WT koersen en had hem graag juist in deze koers aanvallend willen zien rijden met zijn klimmogelijkheden.

Vwb Lammertink.
Hij heeft volgens mij sinds NK tijdrijden géén wedstrijd meer gereden.
Dus moet je hem wel een keer opstellen om te kijken hoe het met hem als 1e jaars Neo-prof gaat/staat in deze WT koers San Sebastian.

Het gaat volgens mij wel een spannende koers worden met hopelijk een goede Kruijswijk en jouw favoriet Kelderman.

kelderfan

'@Fanny
Vwb Lammertink
Is het toch vreemd, dat een renner, die nog stappen moet maken in een WT-rondje San Sebastian op te stellen; dat is veel te zwaar en wordt weer DNF.
Die jongen kan veel beter worden opgesteld in de Tour de L'Ain en dat rondje in Noorwegen.
Voor wb Kruijswijk is San Sebastian een training en die moet weer wat wedstrijdhardheid opdoen. Kelderman kan misschien in de aanval gaan en zal deze ronde gebruiken voor Montreal/Quebec of Tour Utah;). Maar het kan ook nog gebeuren, dat hij de Vuelta gaat rijden.

S. Morgenstern

De achtste renner in de selectie van San Sebastian.... we zijn weer in topvorm.

StonedCamel

Denk dat Kelderman wel kans maakt op een goeie uitslag, met wat supercompensatie uit de Tour, de benen van de laatste dagen en geen last meer van lichamelijk ongemak moet hij een eind kunnen komen.

Gees

Ja, ze lopen te rotzooien met Lammertink. Na een voor hem zware koers in California gaat hij door naar de Dauphine en ligt er dodelijk vermoeid na 2 etappes uit. Vervolgens alleen een NK, en nu een maand later CSS. Hij wordt gewoon misbruikt ter opvulling

Gees

Kelderman de Vuelta? Gaarne! Zo diep is hij niet gegaan in de TDF. Ik zie het al voor me

Kruijswijk, Gesink, Kelderman, Battaglin, Bouwman, Campenaerts, Keizer, Van Emden, Teunissen.

S. Morgenstern

Na een voor hem zware koers in California

??

achtpuntzes

'@ Gees:
ik dacht even dat je het over Maurits lammertink had maar ook die reed niet in Californie.

Gees

Sorry 8.6 Hij reed in Noorwegen. Wat verder niets afdoet aan m'n insteek. Terwijl ze bij TLJ zelf aangeven dat hij niet zo veel koersen per jaar gewend is. Stel hem dan ook op in lichtere koersen, ipv Dauphiné en nu weer CSS

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Kruijswijk als kopman, Gesink in een vrije rol en Kelderman als meesterknecht lijkt mij geweldig voor de Vuelta. Voeg daar Bouwman nog aan toe als extra knecht voor het midden- en hooggebergte en LottoNL heeft daar één van de sterkere klimploegen. Ik zou Battaglin in dat geval als kopman naar de Canadese GPs sturen en Roglic als extra knecht voor het heuvel- en middengebergte in de Vuelta selectie opnemen.

Yeez

Roglic in zijn eerste profjaar 2 grote rondes laten rijden?

S. Morgenstern

Hij reed in Noorwegen. Wat verder niets afdoet aan m’n insteek.

Doet het echt niets af aan je opmerking? Noorwegen is in tegenstelling tot Californië (plus jetlag) toch geen koers waar een Lammertink na twee weken nog niet van hersteld zal zijn? Volgens mij kwam hij er zelfs eindelijk behoorlijk goed doorheen in die koers, waardoor een test in een zware meerdaagse koers misschien ook wel op zijn plaats was? Aangezien ze zelf aangeven dat de belastbaarheid van Lammertink een aandachtspunt is, lijkt het me logisch dat daar niet omheen wordt gekeken. Waar heb je uit afgeleid dat daar hier wel sprake van is geweest?

Gees

Vlek. Nee hoor. Wmb had die jongen ZLM en Denemarken gereden. Gelijk 2 tijdritten erbij

S. Morgenstern

Ja, dat zijn ook koersen die hij zou kunnen rijden. Maar maakt dat dat ze maar wat doen met Lammertink? Dat er niets valt te zeggen voor een test in een zware koers?

Gees

Beetje rotzooien, zoals ik t noemde. Als je slechts licht belastbaar bent ga je niet hem op zware WT koersen zetten. Hij viel niet voor iets na 2 dagen al uit. En nu op een parcours die totaal de zijne niet is

S. Morgenstern

Hij was daar toch ziek uitgevallen? Dat kan je in de ZLM of in Denemarken niet gebeuren?

San Sebastian is verder een belasting die zo zwaar is als ze hem zelf willen maken. Vermeulen reed bijvoorbeeld Luik met de opdracht er na een bepaald aantal kilometer uit te stappen. Misschien wordt er stiekem toch gewoon gekeken naar de belastbaarheid van die renners?

robertowilco

Jammer , ze komen gewoon tekort en dan bij dit deelnemersveld geen renner van TLJ bij de eerste twintig, wat moet je daar nou over zeggen, wel een gretige Lars Boom. Het gaat over de Ronde van Denemarken natuurlijk.

S. Morgenstern

Dat ze een selectie hebben opgesteld waarmee ze voor de sprintritten en de tijdrit komen?

Fanny

Géén succes voor TLJ in Denemarken in de koninginnenrit.
Keizer en Campenaerts probeerden het nog voor het ingaan van de op sommige stukken steile plaatselijke ronden.
Volgens mij zat Tankink nog wel met een andere TLJ renner in de 1e groep.
Echter toen er gefinisht moest worden waren beiden niet meer in beeld.
Verder was het een grote puinhoop in de plaatselijke ronden daar een groot deel van het peloton 1 of meerdere keren werd gedubbeld en enkele renners onderweg weer aansloten bij het overgebleven peloton.
Zal moeilijk zijn voor de organisatie om de einduitslag voor het hele peloton te bepalen.
Tenzij de eerste aankomst als tijd wordt genomen.

1 2 ... 273 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.