Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 276 ... 405 406
S. Morgenstern

Je zou dezelfde onbeantwoorde vraag ook opnieuw kunnen stellen, ipv andere reacties te plaatsen….?

Volgens mij kunnen beide uitstekend samengaan in een gezonde discussie.

Gees

Vlek. Klopt. Maar ik heb ze helaas niet meer gezien

It's all good 8.6. Life is too beautiful to eeh to eeh...
Life is too beautiful.

Ja, het wordt weer eens tijd voor een overwinning. Moet toch kunnen met van Emden. Ik heb me regelmatig groen en geel geërgerd aan Hofland, maar krijg nu een beetje medelij met hem. Hopelijk morgen nog een sprintoverwinning voor hem.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Van Emden lijkt mij niet in vorm, gezien de rit van gisteren. Of hij heeft zich gespaard voor een ander doel. Volgens mij heeft hij ook nog geen contractverlenging.
Hopelijk kunnen Boom en Keizer er een leuke tijdrit van maken.

Mike Teunissen is niet meer gestart door problemen met de knie en wil de deelnamen aan de Tour de L'Ain niet in gevaar brengen.
TLJ is weer niet bezig met info over 't wel en wee van de ploeg; want ik lees dat de eigen site van Mike Teunissen. Hij staat volgens de TLJ site nog steeds op de startlijst.;)

Laatst gewijzigd
xistnc

Van Emden lijkt mij niet in vorm, gezien de rit van gisteren. Of hij heeft zich gespaard voor een ander doel. ... Hopelijk kunnen Boom en Keizer er een leuke tijdrit van maken.

Kom op, Kelderfan. Je kunt het, ik weet het zeker!

tendam

'@pingdo
Ik heb dat budget van 14,5 miljoen ook ergens anders gelezen. Dan vraag ik me af: waar halen ze dat vandaan? Met de budgetten die bekend zijn kom je op geen enkele manier aan 14,5 miljoen, zelfs gecombineerd met de schaatsploeg is dat veel te veel.

@xistnc
Je gaat op een sooike-achtige manier los op die arme Tankink. Ik denk dat de soep niet zo heet wordt gegeten, hij is een beetje over the hill en in de Giro was hij niet echt overtuigend, maar om aan hem nou direct het verlies van z'n kopmannen te wijten gaat nogal ver. Als tacticus en wegkapitein kan ik zijn waarde niet echt beoordelen, maar het gevaar bestaat dat je hem daarin niet echt serieus neemt omdat hij naast de fiets nogal een clown is.

Laatst gewijzigd
robertowilco

Wie van jullie weet of Robert Gesink nog een koers rijdt ter voorbereiding op de Vuelta?

Fanny

'@ Vlek
Quote:
Omdat gisteren Lindeman om een nog onbekende reden (ziekte waarschijnlijk of mogelijk net als bij Bouwman een blessure) is afgehaakt en iemand op het laatste moment invliegen om een selectie van acht renners op te kunnen stellen blijkbaar niet nodig werd geacht (of niet meer mogelijk was). Genoeg renners die in geval van nood wel beschikbaar zouden zijn (Roosen, Campenaerts en Castelijns bijvoorbeeld), maar wanneer ze met een plan ‘thuis’ zitten zal een late lege plek in San Sebastian niet gezien worden als een noodgeval (Campenaerts is momenteel bijvoorbeeld in de Vogezen aan een trainingsstage bezig richting andere doelen).

Dank je wel voor de uitleg !

Toch vind ik het vreemd dat TLJ op zijn site voor de fans geen uitleg geeft !!
Er zijn toch genoeg renners vrij (o.a. sommige TdF renners, Campenaerts en Castelijns).
Campenaerts zal wel aan het trainen zijn voor de ITT in Rio en wil daarvoor geen risico lopen.
Deze hadden nmm in kunnen vallen, tenzij Lindeman op het laatst iets heeft gekregen.
Met Bouwman had denk ik TLJ sowieso geen rekening gehouden gezien zijn blessure vermeldt op zijn Strava wat overigens wel jammer is want ik hem graag een keer aanvallend willen zien koersen ipv te knechten voor de kopmannen.
Overigens is nog steeds niet bekend welke blessure hij had/heeft opgelopen in de Ronde van Polen.
Ook daar heeft TLJ destijds niets over vermeldt.
Gezien het feit dat TLJ met slechts 7 renners aan de start staat maak ze toch als team minder sterk en misschien hecht TLJ er ook niet veel waarde aan om met een compleet team hier te starten met het oog op Rio (Kruijswijk).
Kruijswijk zal misschien deze wedstrijd zien als een goede trainingswedstrijd voor Rio en dus niet vol voor de overwinning gaan.
Wel een goede mogelijkheid voor Kelderman om zich te revancheren voor de mindere gereden TdF.

Ben benieuwd hoe het vandaag voor TLJ gaat aflopen. Wordt denk ik in ieder geval een spannende wedstrijd.

Gees

Ik denk de Tour de L'ain RobertoWilco.

kelderfan

'@xistnc
Ha, ha, zelfs in die tijdrit. Maar je hebt een beetje gelijk met Tankink. Ik hoop wel, dat hij net als Tjallingii op mooie manier afscheid kan nemen.
Verona is per direct overgestapt naar Orica; misschien kan TLJ Trentin overnemen per direct. Dan heeft 't team een winnaar in huis en een 2e. Italiaan.

assen

Over Tankink...
Ergens 1 of misschien al 2 jaar terug zag ik een documentaire over Tankink. De cameraploeg werd toegelaten tot zijn huis. Ik schrok ervan; wat een kast van een huis!
Kijk, Tankink is best een aardige renner. Zeker voor het niveau van TLJ, waar hij ruim bij de beste helft zit. Bij Etix zou hij niet worden opgesteld natuurlijk.
Wat ik maar wil zeggen, Tankink is een redelijke renner, maar niet een waarvoor ik een riant salaris zou betalen, dat is ie echt niet waard, ook al heeft ie nog zo'n vlotte babbel. Het kan natuurlijk zijn dat Bram een flinke erfenis heeft gehad waardoor hij zo'n groot huis heeft, in dat geval bied ik mijn excuses aan.

gardeyn

Maakt toch geen fuck uit of ze met 6, 7 of 8 man starten in een wedstrijd die een dagje duurt en voor die nummer 7 en 8 waarschijnlijk maar 2,5 uur, omdat ze dan lossen. Ze hebben geen favoriet, dus hoeven de koers niet te dragen. Alles wat binnengeharkt wordt is bonus.

xistnc

Je gaat op een sooike-achtige manier los op die arme Tankink.

True, my bad. Ik had gehoopt dat de pogingen van anderen om Tankink te verdedigen wat sportiefinhoudelijke tegenargumenten zouden opleveren, maar dit is eigenlijk helemaal niet het geval. Dat geeft een vertekend beeld. Tankink is een prima kerel. Maar, zoals jij ook aangeeft, in sportieve zin 'over the hill'.

Wie van jullie weet of Robert Gesink nog een koers rijdt ter voorbereiding op de Vuelta?

Ik hoop van wel, qua wedstrijdritme. Dan komen er twee in aanmerking: de Tour de l'Ain en de Arctic Race. Die eerste komt misschien wat vroeg, gezien zijn huidige trainingen in de VS. Die tweede is dan misschien weer riskant, gezien de gevoeligheid van Gesink voor weersomstandigheden.

Laatst gewijzigd
stijnlah

'@xistnc geen sportiefinhoudelijke argumenten? Kijk eens grondig naar zijn uitslagen en als je dan nog niet overtuigd ben kijk je er toch niet echt objectief naar. En over die andere dingen zoals het zeggen dat de giro al binnen was hij zei hij er wel bij als Kruiswijk heel blijft, wat niet gebeurde. En over het geval van de waaierrit, kun je onmogelijk als outsider zo een situatie juist inschatten, wie zegt dat hij zelf de beslissing nam om te wachten, en mocht de ploegleiding gezegt hebben om te wachten op Gesink dan had hij dit ook gewoon gedaan.

Laatst gewijzigd
Yeez

Nog even over San Sebastian. aanvankelijk zou kelderman hier rijden, maar die is geblesseerd en wordt vervangen door lammertink. Bouwman start niet door ziekte/blessure dus vandaar 7 man.

kelderfan

'@jessevdalen
Voor de goede orde. Kelderman rijdt gewoon de San Sebastian. Degene, die ontbreekt en niet wordt vervangen is Lindeman. Helaas neemt TLJ niet de moeite om op zijn eigen te reageren.

S. Morgenstern

Hoe hebben Etixx, Giant en AG2R eigenlijk gecommuniceerd over hun onvolledige selectie?

xistnc

'@Stijnlah
Ja, een paar pagina's terug postte je een lijstje met uitslagen. Maar de sportieve prestaties van Tankink worden niet bepaald door zijn eigen uitslagen. Los daarvan toont jouw lijstje precies het tegenovergestelde aan van wat jij ermee beoogt.

Kijk is naar zijn uitslagen in de ronde van Zwitserland en de giro, in die twee rondes is hij slechts 3 keer niet in de top 100.

Waarom is het een prestatie om in de top-100 te finishen en waarom zou het geen prestatie zijn om daarbuiten te finishen, in de rol die Tankink heeft?

Hij is steeds de derde, vierde renner van tlj.

Wat wil dat zeggen?

En in het nk was hij ook een grote hulp voor dylan door een lange kopbeurt zodat dylan perfect gelanceerd kon worden.

Nee, Tankink zette een ontsnapping op touw in volle finale terwijl de ploeg met één speerpunt en voor één doel aan het rijden was: Dylan Groenewegen en diens sprint.

En ook vandaag is hij gewoon 24 in een lastige rit.

So what? Kijk eens wie er allemaal voor hem finisht. En hoeveel WT-ploegen zijn hier aanwezig? Drie. Dit is een pro-continentaal peloton in Denemarken.

In Yorkshire eindigt hij ook 14 in een heel lastige rit in een groep met onder andere hermans en pauwels

Ook een grotendeels pro-continentaal peloton. Kijk maar eens wie er verder in die groep zaten.

en in de tour of britain van vorig jaar reed hij ook heel constant de hele ronde in de top 40

20 ploegen van 6 renners met veel (pro-)conti ploegen en bovendien veel uitvallers.

Als je naar de uitslagen van Tankink kijkt, dan zouden die voor een pro-continentale renner geen CV opleveren om bij een WT-team te solliciteren.

Laatst gewijzigd
stijnlah

'@xistnc ik ga geen moeite meer doen om op al die dingen te reageren, je hebt duidelijk iets persoonlijk tegen Tankink en wat er ook gezegt word je gaat toch niet van mening veranderen ( misschien wel als hij de tijdrit wint vandaag 😉)

achtpuntzes

'@ xistnc:
ah, ik zie dat je een nieuwe uitlaatklep hebt gevonden in de persoon van Tankink. nu nog een tuinhuisje in Frankrijk en de gelijkenis is compleet. ;)

Timocycling

Tankink is wel degelijk over the hill hoor, als wegkapitein nuttig, meer niet.

Fanny

'@vlek
Quote: Hoe hebben Etixx, Giant en AG2R eigenlijk gecommuniceerd over hun onvolledige selectie?

Géén idee maar dat interesseert mij niet, het gaat mij om TLJ die nmm TLJ fans over het e.e.a. mbt bovenstaande kan informeren via hun eigen site voor de TLJ fans.
Blijkbaar hebben ze daar de behoefte niet aan.
Dat vind ik jammer voor mij als fan, maar misschien zouden andere fans dat ook wel graag willen weten.
Hoe dan ook, hier moeten we het maar mee moeten doen (geen info dus). Het is hun keus en dat moeten we maar respecteren.
Maar misschien kunnen de Fan Ambassadeurs zich hier hard voor maken om dat in de toekomst wel te doen, nl het wel en wee van de renners (waarom niet starten) tw ziek, (aard) blessure enz.

Nog een paar minuten en we kunnen gaan kijken naar het live verslag van de WT koers Classica San Sebastian.
Ik hoop op een groots vuurwerk in de finale met TLJ renners.

achtpuntzes

eerst Gesink-bashen, toen Kelderman-bashen, nu Tankink-bashen. jullie zijn een fraai stelletje 'fans' ;)

Brammetje hoeft toch helemaal geen uitslagen te rijden? vreemd dat hij daar nu juist op wordt afgerekend. en aangezien ook hij een oortje heeft lijken me dat de fouten te wijten zijn aan de ploegleiding.

wie is de volgende die we neer gaan sabelen? geef uw voorkeur aan in een reactie.

stijnlah

'@achtpuntzes eindelijk een medestander 😃

S. Morgenstern

Maar misschien kunnen de Fan Ambassadeurs zich hier hard voor maken om dat in de toekomst wel te doen, nl het wel en wee van de renners (waarom niet starten) tw ziek, (aard) blessure enz.

Wanneer dat breed leeft, dan is dat misschien een goed idee inderdaad.

Ik kan me echter ook wel voorstellen dat ze voor de Lindemannen en Bouwmannen van de selectie niet bij ieder wissewasje (ziekte dan wel blessure) een bericht de wereld in willen sturen. Zeker wanneer het geen probleem is dat langdurige effecten heeft op de inzetbaarheid. Ik kan bij die andere ploegen ook geen informatie vinden over de afvallers voor San Sebastian, dus waarschijnlijk wordt er bij meerdere ploegen weinig belang gezien in het communiceren over de ziek, zwak en misselijke van de dag.

xistnc

Stijnlah: "Kijk is naar zijn uitslagen"
Achtpuntzes: "Brammetje hoeft toch helemaal geen uitslagen te rijden?"
Stijnlah: "eindelijk een medestander"

Aldus een discussie op Wielerflits.

1 2 ... 276 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.