Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 285 ... 405 406
diegodon

https://www.youtube.com/watch?v=s7fnWCId59E&feature=youtu.be&a

Moreno Hofland is nog in onderhandeling met TJL en met andere ploegen.

112522

Heel ander onderwerp maar zal Lotto nog stagairs halen voor het laatste seizoensdeel en zo ja, welke?

Borsje

Hoop al met al dat TLJ Hofland nog behoudt en hem laat opbloeien op meer klassiekerachtige trajecten.

robertowilco

Aan het interview te horen met Nico Verhoeven is het wel zeker dat Vanmarcke weggaat.

Verweggistan

'@112522
@rahimns:
Er is een Chinese stagiair geregistreerd op de UCI pagina van Lotto-Jumbo (http://www.uci.ch/road/teams/) . Heb jij meer info rahimns, over het hoe en waarom?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Voor de ondersteuning van Kruijswijk zijn Poljanski met Clement en Tolhoek {voor de toekomst} een prima aanvulling van de klimtrein.

Die jongens van Topsport Vlaanderen kunnen steeds minder op je steun rekenen. Ze worden nu zelfs aan de kant gezet voor een van de minder interessante renners uit een lijstje dat je gisteren voorbij hebt zien komen. Dat terwijl TLJ op 1 augustus naast Lobato nog een 'topsporter' is gaan volgen. Just saying....

Ik denk dat Kruijswijk met Battaglin, Bennett, Poljanski, Roglic en Bouwman een prima ondersteuning heeft voor de Giro 2017.

Vind je dat rijtje niet erg veel van hetzelfde? Ga je hem echt drie weken op pad sturen met een ploeg die voor de helft bestaat uit zulke kleine mannetjes? Denk je niet dat hij zelf een voorstander is van een uitgebalanceerde ploeg? Zoals hij nu meermaals heeft aangegeven..

Laatst gewijzigd
robertowilco

Vlek moet je gelijk geven hierin, dit zijn renners die goed mee kunnen, maar naar 5 km klimmen het moeten laten, trouwens hoe goed is Roglic eigenlijk bergop, heeft dat toch nog niet laten zien of vergis ik me.

Borsje

' Wielerwereld niet gebaat bij renners als Gesink en Kelderman.' Danny Nelissen op Sporza als hij het heeft over de uitstraling van Sagan. Had toch liever gehad dat ie paar Belgische voorbeelden had genomen.

Laatst gewijzigd
Chrys

'@vlek
Hehe. Grappig want van vorig jaar volgen ze ook nog steeds Craddock, de Van Poppels, Vanbilsen, Sprengers, De Vreese en Haas. Is toen ook tot in den treure over gesproken. Mooie tijden :)

tendam

'@borsje
Ach, de wielerwereld is ook niet gebaat bij Danny Nelissen ;)

@robertowilco
Roglic was in de Algarve heel goed bergop, daarna inderdaad niet zo bijzonder meer (mede door valpartijen).

112522

'@Verweggistan
Klopt ik zie idd dat deze Chinese renner afkomstig is uit de SEG Racing Academy dus dat zou zomaar een stagair van Lotto kunnen worden

S. Morgenstern

Ik vond Roglic ook in Catalunya een paar keer goed voor de dag komen, maar daarna heeft hij inderdaad niet meer zo veel laten zien.

Wat betreft het volgen en gevolgd worden op twitter zou ik daar zeker niet teveel gewicht aan hangen. Toch blijft het grappig om er af en toe een blik op te werpen (ook in andere sporten trouwens). Neem nou die JVDB, die doet het er gewoon om. ;)

Laatst gewijzigd
Troma

Roglic ziet zichzelf inmiddels ook meer als tijdrijder dan klimmer meen ik ergens gelezen te hebben. Hij was natuurlijk wel gehaald als klimmer, maar sinds hij goede tijdritten rijdt, is het er niet meer echt uit gekomen.
Geen idee wat die Chinese renner komt doen, heeft niet echt sprankelende resultaten behaald dit jaar.

Klootje Kriekeljon

Aan de hand van het filmpje met Hofland: die gaat weg bij TLJ. Ook omdat Lobato nu komt. Maar naar welke ploeg..

Vlek, joh.. Floris de Tier als ik het goed zie? Vorig jaar klopten de nieuwe twittervriendjes ook heel aardig met wie er uiteindelijk bijkwamen. Nou nou, dan lijken ze dit jaar gewoon echt heel goed op de transfermarkt te handelen hoor. Alles wat ik hoor is een duimpje omhoog.. Lobato ook als je even niet kijkt naar de noodzaak om hem te halen.

Edit: maar toch ook een paar die uiteindelijk wel kwamen op twitter?

Laatst gewijzigd
xistnc

Roglic komt volgend jaar in de situatie, dat zijn contract afloopt. En met wat hij dit jaar heeft laten zien in met name tijdritten, zal hij allicht op de radar voorkomen bij de Sky's, Astana's etc. Het is voor hem belangrijk, dat hij de gelegenheid krijgt om zichzelf te tonen. Als hij die gelegenheid niet krijgt op de momenten die hem uitkomen, zou het zo maar kunnen, dat een dienende rol in de Giro niet in dat plaatje past.

Yeez

Nog even boom tov vanmarcke. Boom is misschien een iets betere tijdrijder/hardrijder en op kasseien doen ze niet veel voor elkaar onder. Vanmarcke verteerd daarnaast alleen heuvels wat beter.

kelderfan

"Die jongens van Topsport Vlaanderen kunnen steeds minder op je steun rekenen. Ze worden nu zelfs aan de kant gezet voor een van de minder interessante renners uit een lijstje dat je gisteren voorbij hebt zien komen. Dat terwijl TLJ op 1 augustus naast Lobato nog een ‘topsporter’ is gaan volgen. Just saying…."
Goh wat een leuke reactie. TLJ was toch op zoek naar ondersteuning van Kruijswijk; m.n. renners die ook bergop mee kunnen komen; dus niet Van Winden.
Dan kom je niet bij renners van RDT terecht of al wat sterkere talenten van TSV zoals nu Floris De Tier {wat mij betreft een kandidaat.}
Nee het is beter een chinees, die in de Kreiz Breizh Elites er niet aan te pas kwam. Maar ja een renner van SEG is altijd goed. Ik denk dan neem de winnaar van de Kreiz Breizh voor een stage.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat zeg ik; een beetje het pushen van De Tier naast je neer leggen en hem dumpen voor Poljanski. Jammer..

Gelukkig krijg je het op de een of andere manier toch voor elkaar nog even Van Winden te noemen. Zo ken ik je gelukkig weer.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Ik denk, jij bent fan van dus push V.W.;) Poljanski komt toch van het Wielerflis verhaal 10 kleine ..... 7. Pawel Poljanski/ Robert Kišerlovski (beiden Tinkoff);
Dan lijkt mij Poljanski jonger en beter.

Troma

SEG bevestigt de komst van de Chinese stagiair.

Dutch Cycling Fan

Met alle respect maar wat heeft die Chinees (ben z'n naam even kwijt) als stagiair te zoeken bij TLJ of welke WT ploeg dan ook. Heeft nog helemaal niets laten zien. Mag toch hopen dag deze renner geen contract gaat krijgen. Wordt er helemaal niet vrolijk van in ieder geval...

xistnc

Dat van die Chinees, dat is een grap mag ik toch hopen?

Sowieso een bijzonder TLJ-dagje vandaag. Boom terug, okee, prima. Maar verder? Nee.

Teunissen weg, begrijpelijk, maar een fikse kras voor TLJ. Vanmarcke weg, ook begrijpelijk en ook jammer, maar niets aan te doen. Een Chinees als stagiair, schei toch uit. En dan ook nog een lullige nieuwsbrief in de mailbox met een nietszeggend interview met Keizer, een poll waarbij je kunt kiezen uit vier renners voor een interview (waaronder Keizer) en een lijstje met aantal bidons dat tijdens de Tour is gebruikt. Niks over de voorbije Tour, niks over de naderende OS (Kruijswijk) of Vuelta (Kruijswijk, Gesink), niks over de turbulente transfermarkt (Vanmarcke, Kelderman, Hofland, ... ). Nee, slechte PR-beurt vandaag. Ze mogen blij zijn dat Kerckhoffs in Rio zit.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Hij zal commercieel (Bianchi) dan wel onderhandelingstechnisch (SEG) vast zijn waarde hebben. Mijn verwachting dat ze in de wedstrijdselecties waarschijnlijk geen plek hebben voor een stagiair wordt verder hopelijk niet door deze jongen onderuitgehaald...

Chrys

Wat die nieuwsbrief betreft eens met @xistnc. Erg teleurstellend en nauwelijks de naam nieuwsbrief waardig. Verder weinig aan toe te voegen. Misschien is dit ook wel één van de dingen voor de fan-ambassadors om door te geven aan de ploeg. Hier kan veel meer op gewonnen worden.

jvh93

Het nieuws over de Chinese stagiair is al bevestigd door seg zelf dus het is geen grap xd

1 2 ... 285 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.