Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 303 ... 405 406
jerteg

Pirazzi die Kruijswijk moet helpen is wel grappig, nadat hij op kop ging rijden voor Nibali toen Kruijswijk was gevallen. Ach, hij zat tenminste wel van voren ;)

tendam

'@spruch
Dat was het Cannondale wat nog moest fuseren met Garmin, waardoor er dus veel renners overbodig werden. Cardoso en met name Formolo zal Vaughters wel willen houden.

kelderfan

'@Spruch
Om 't breed te houden: Boaro en Visconti kunnen van 't lijstje af.

kelderfan

De lang verwachte versterking voor de toekomst is Antwan Tolhoek geworden; geen verrassing dus.
Met Vermeulen en Bouwman toch weer een paar renners waar TLJ verder mee kan komen.

Gees

Wat is dat voor een geouwehoer mbt Qatar btw? WT teams willen WK tijdrit niet rijden omdat ze zelf de reis en verblijfskosten moeten betalen, a 60.000 euro? Maar ethisch gezien vinden ze Qatar wel prima? Idem voor de nieuwe WT koers daar vanaf volgend jaar. Tzelfde voor Turkije, ook zo'n achterlijk land waarvan je eigenlijk zou moeten zeggen - daar rijden we niet!

Fanny

'@Roelien
Ik waardeer dat je het late vermelden op de sociale media van TLJ van de definitieve startlijst van de LTJ renners hebt aangekaart in de andere koersen dan de grote rondes.
Volgens mij had je aangegeven dat de definitieve startlijst van de Artic Norway koers door TLJ uiterlijk gisteren op de sociale media zou worden gezet.
Het is misschien nog even wennen voor TLJ maar ze hebben net voor de start de definitieve startlijst van de TLJ renners die starten in Artic Norway op alleen maar TLJ twitter gezet.
Ik denk dat TLJ het in de toekomst nog steeds pas vlak voor de start gaat doen en er dus hierin niets noemenswaardig veranderd.
Jammer!
Maar je hebt je best gedaan en dat waardeer ik als fan van TLJ !

@Roelien
Even terugkomend op je ouder bericht.

Quote: @Fanny Maar wat scherp van je dat je gezien hebt dat ik rond ‘s Heerenberg heb gefietst! Nu ben ik wel nieuwsgierig wie je bent op strava… 😉 Maar erg mooi! Veel kleine heuveltjes, dus gaat een heel andere koers worden dan afgelopen jaar!

Volgens mij had ik het gelezen op jouw Twitter en daarna pas op je Strava.
Ja, ik ken de omgeving een beetje vanwege bezoek vrienden en bekenden.
Zal een dus mooi NK wegwielrennen 2017 in de gemeente Montferland worden met misschien ook nog een klein stukje DLD (Eltenerberg).
Ik heb zojuist op internet gelezen dat eind september 2016 de ITT van de Olympia's International Tour 2016 (met focus op -23) ook in omgeving s-Heerenberg-Elten (DLD) verreden wordt en elk jaar is er de Henk Lubberdink Classic (eind augustus-begin september) voor amateurs.
Volgens mij is hier een heel mooi NK weg- en ITT parcours te maken door die vele kleine heuveltjes en daarnaast evt. een waaieretappe langs de Rijn bij Lobith richting Elten.
Ook de Posbank (Hoge Veleuwe), bekend van de Giro, is niet ver uit de buurt.
Ik hoop alleen dat ze er weer een ongeveer 250km koers van maken waardoor de kansen voor WT renners van TLJ voor een overwinning stijgen.
Het gebied is ook bekend bij de TLJ renners Gesink en Bouwman die er woonde/woont en vaak hier trainde/traint.
In dit gebied tw de streek Montferland en aangrenzend plaatsje Elten (DLD) wordt er volgens mij veel gefietst.
Er zijn zowel prachtige routes per racefiets als met de MTB (veel MTB routes door de bossen en heuveltjes) te rijden.
In 2006 was er zelfs een WK veldrijden in Zeddam die voor het eerst door Marianne Vos (toen nog Rabobank) werd gewonnen.

Kortom een goede keuze van jouw fietsweekend met de verkenning van het NK wegwielrennen 2017 !!
Daar zal TLJ misschien wat aan hebben. HaHa.

@Kelderfan
Een goede keuze zowel van Tolhoek als TlJ gericht op de toekomst.
Maar Tolhoek moet nog veel leren in WT koersen wat hij ook aangeeft.
Tolhoek kan misschien het tijdrijden nog het beste bijspijkeren bij TLJ want die is tot nu toe niet zo goed.
Daartegenover staat dat het klimmen hem goed afgaat gezien het aanvallen op de bergtrui en daarna de winst van die trui in Zwitserland.
Een goed AK van een WT rondes van 1 week zal de eerste jaren moeilijk zijn gezien zijn tot nu toe verreden tijdritten.

Nu maar hopen dat Maurits Lammertink ook gaat tekenen voor TLJ.
Eventuele ruil met zijn broer Steven zou ook nog kunnen.
En ik zit nog steeds te wachten op Stetina van Trek naar TLJ.
Maar misschien gaat TLJ toch voor Kelderman als bv superknecht voor Kruijswijk in o.a. de Giro.

Spruch

Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat Fanny en Kelderfan 1 en dezelfde persoon zijn...

S. Morgenstern

Ik denk dat TLJ het in de toekomst nog steeds pas vlak voor de start gaat doen en er dus hierin niets noemenswaardig veranderd.

Ik denk het ook en ik denk ook dat als ze consistent de dag voor of de dag van dit soort koersen de selectie op twitter zouden vermelden, daar zelfs voor de ongeduldige onder ons uitstekend aan valt te wennen. Want laten we eerlijk zijn; zo'n bekendmaking van dit soort selecties is toch hoofdzakelijk een kwestie van 'voor kennis aannemen' en geen startschot van een levendige discussie. Zo'n koers gaat niet eerder of meer leven doordat de selectie wordt bekendgemaakt.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Spruch
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat Fanny en Kelderfan 1 en dezelfde persoon zijn…

Echt niet !!!
En volgens mij ook geen familie of bekende maar ja, je weet het niet.
Kan ook niet want je kunt volgens mij maar 1 keer aanmelden bij WF.
Wil overigens niet zeggen dat ik het wel regelmatig eens met hem ben maar ook regelmatig niet.
En Kelderfan kan dit ook beamen.
Daarnaast vind ik ook de nog jonge Wilco Kelderman een leuke renner om te volgen.
Maar ik ben geen grote fan van Kelderman zoals Kelderfan.
Maar volgens mij hebben we nog een grote fan van Wilco Kelderman tw Kelderman Rules.
Maar is misschien familie van Kelderfan Haha.

Scotty

'@spruch, ik kan er soms ook geen touw meer aan vast knopen.

Eerder vond ik dit nog wel een leuk topic, maar als je maar 1 keer per dag kijkt, moet je je door zoveel onsamenhangende teksten, rare zinnen en vage quotes (dat mensen nu nog steeds die tags niet kennen....) heen werken dat voor mij de lol er een beetje af is.

kelderfan

'@spruch
Volgens mij roep jij maar wat. Kijken of 't land. Eerst wil je 't breed houden en dan ga je met allerlei namen strooien.

Spruch

'@kelderfan
😂 En dat zeg jij? Jij bent al twee jaar de ene na de andere naam aan het roepen, zonder al te veel logica, in de hoop dat er wel eens een goede tussen zou kunnen zitten. En als je zoveel namen noemt als jij, dan kan het niet anders dan dat er wel eens een toevaltreffer tussen zit...

Ik heb gewoon gekeken welke ploegen een vergelijkbaar budget met TLJ hebben, welke renners daarvan volgend jaar vrij zijn en welke goed bergop kunnen. En dan ook nog gekeken of ze bijv dit jaar een redelijke Giro hebben gereden, want Kruijswijk heeft zijn lijstje ingeleverd na de Giro en zal vast hebben gezien wie er nog lang bij hem zaten. Bij mij zit er dus op zich wel een gedachte achter. Of het de juiste gedachte is, weet ik niet. Maar het is in ieder geval niet lukraak maar wat uitkramen.

@Scotty dat onsamenhangende maakt inderdaad dat ik wel een overeenkomst zag tussen de verschillende posts... Jammer dat er inderdaad veel van dat soort posts tussen zitten, maakt het lezen van dit topic voor mij ook wat minder leuk.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

ik kom hier regelmatig, en vaak lach ik me suf om een aantal niet al te bijster slimme flitsers die maar domme vragen blijven stellen aan @rahimns, die trouwens over ongelooflijk veel geduld beschikt, en daarnaast blijven speculeren over opstellingen in koersen die pas maanden later plaatsvinden alsmede een karrevracht aan mogelijke nieuwe renners de revue laten passeren. :)

Spruch

'@8.6
Dat is de andere kant van de medaille. Als je in een vrolijk humeur bent, dan is dit topic inderdaad af en toe lachwekkend. Overigens alle respect voor rahimns, al vraag ik me af of hij af en toe ook een beetje voor de gek wordt gehouden door de anderen, wat ik hem absoluut niet gun.

kelderfan

'@spruch
Ja je bent echt serieus bezig met Pirazzi.;)
Als je bijv. Bongiorno had genoemd, dan had ik je serieuzer genomen.

Scotty

Toch wel benieuwd waar Fanny, dan zo'n Fanny van is.

Waaruit moet eigenlijk blijken dat kelderfan, zo'n groot fan is van Kelderman?
Ik zie hem vrijwel nooit iets posten over Kelderman, in topics over Kelderman zie je hem niet reageren.

Ik vind t maar raar.

Laatst gewijzigd
Spruch

'@kelderfan
Alle andere opties die ik noem, hoor ik je niet over. Daarbij Pirazzi wil wellicht ook weleens WorldTour rijden, waarom niet?

Bongiorno heb ik met opzet niet genoemd, leek mij niet echt een logische keuze. Die heeft niet echt indrukwekkende dingen laten zien dit jaar.

Ciccone lijkt mij dan een betere optie, die kan toch aardig klimmen, lijkt mij.

En je hoeft mij niet serieus te nemen, het is toch allemaal gespeculeer, dus feitelijk zijn alle namen die hier worden genoemd als mogelijkheid, niet echt serieus te nemen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@scotty
Ben je op zoek of zo. En waaruit blijkt, dat jij een fan van TLJ bent?
@spruch
TLJ zoekt voor de trein Kruijswijk toch ervaren ondersteunende renners. Dus Ciccone is zeker een talent, maar in die catagorie hebben zij Tolhoek genomen.

Spruch

'@kelderfan
Juist, en daarom kwam ik dus ook op Pirazzi uit.

Fanny

'@8.6
Quote: en daarnaast blijven speculeren over opstellingen in koersen die pas maanden later plaatsvinden

Wat dacht je dan van je eigen bericht van gisteren 10 augustus.
Quote: iemand al een idee voor de opstelling van TLJ voor de Giro 2017?

@8.6
Quote: ik kom hier regelmatig, en vaak lach ik me suf om een aantal niet al te bijster slimme flitsers
Wie ben jij dan wel niet om dat te bepalen.

Kijk dan zelf maar eens welke bijdragen aan berichten jij hebt geleverd de laatste dagen. Humor.

Verder vind ik dat ieder zijn bijdrage op dit forum mag en kunnen zetten zonder kwetsend te zijn.
Ik ga niet bepalen of iemand een dom bericht of niet bijster slim bericht op dit forum zet.
Ieder zijn eigen mening en als je het bericht niet wilt zien of lezen dan doe je dat toch niet en dan hoef je ook niet te reageren.

Spruch

'@fanny

Wat dacht je dan van je eigen bericht van gisteren 10 augustus.
Quote: iemand al een idee voor de opstelling van TLJ voor de Giro 2017?

Kijk, met dit soort opmerkingen, zie ik toch echt hele grote paralellen tussen jou en kelderfan. Dat je dit serieus als voorbeeld neemt. Ik begrijp de lol van 8.6 😂. Nog afgezien van de opvallende overeenkomst tussen jullie nicknames, kelderFAN, FANny en de onsamenhangende posts die in stijl verdacht veel op elkaar lijken. En jij weet net zo goed als ieder ander dat je best een extra account aan kunt maken als je dat wilt.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ fanny:

iemand al een idee voor de opstelling van TLJ voor de Giro 2017?

heb je dan echt niet in de gaten dat ik jullie een beetje loop te voeren en me kapot lach als er serieus op wordt ingegaan? lol!

het spijt me als ik je op je teentjes getrapt heb. maar goed, ik zeg gewoon eerlijk hoe ik er tegenaan kijk.

verder is dit topic uiterst nuttig voor mij als halve fan door @rahimns en @Roelien, die vaak info uit de eerste hand hebben. maar voor de rest vind ik de gang van zaken hier soms best merkwaardig, vreemd en lachwekkend. sorry, daar kan ik ook niks aan doen. :p

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Scotty
Quote: Toch wel benieuwd waar Fanny, dan zo’n Fanny van is.
Ik ben fan van TLJ en daarom zit ik op dit forum en heb mijn voorkeur voor de jongere renners hoe zich die tot een volwaardig goede prof
bij een WT team zoals TLJ ontwikkelen (als sprinter, klimmer, tijdrijder en AK man).

kelderfan

'@8.6
Jij bent niet voor niets gedegradeerd tot 6.6; Je mag wel oppassen, dat je direct een PB met degradatie naar 4.4.
Maar dacht jij, dat ik serieus was met de Giro 2017.;)

Fanny

'@Spruch
Jij probeert de zaak een beetje te voeren.
Vorig jaar was hier dezelfde discussie over dat Kelderfan en ik dezelfde personen zouden zijn.
Rahimns heeft dat destijds via WF onderzocht en wat bleek wij waren duidelijk 2 verschillende personen.
Misschien dat Kelderfan zich dat ook nog weet te herinneren.
Kijk dat onze opmerkingen misschien vaak parallel lopen of dat we soms misschien soms dezelfde meningen hebben SO WHAT.
Je kunt er mee eens zijn of niet.
Ik zeg toch ook niet dat 8.6 of scotty en jij waarschijnlijk dezelfde mensen zijn.

Iets anders dan waar het hier over gaat tw TLJ
Hofland 4e in Artic race Norway !
Heel apart : Van Asbroeck in bergtrui !

1 2 ... 303 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.