'@xistnc
Je bedoelt 't is te zwaar voor Hofland en Van Asbroeck. Leg jij eens uit waarom je dat denkt.
Stage 4 is waarschijnlijk te lastig; maar Groenewegen heeft de TdF ook uitgereden; wel is waar met de hulp van Sep Vanmarcke toch.
Maar bij RDT rijdt Cees Bol ook mee en die kun je moeilijk als berggeit aanmerken.
Haha, jullie hebben gelijk. Klinkt niet helemaal lekker. Ik doe 4 dingen tegelijk vandaar...
@timo Ook daar heb je gelijk in. Wij geven vaak genoeg adviezen. Soms wordt er wat mee gedaan en soms niet. Maar dit keer is hij het met ons eens en gaat hij proberen om opstellingen eerder door te geven dan een avond van te voren ook al is het rondje wat minder belangrijk...
Ja borsje dat is wel zo, want overwinningen in deze niet hoog aangeslagen etappekoersen kunnen wel goed zijn voor het zelfvertrouwen van sommige renners, als Hofland hier een etappe wint is dat net hetgene wat hij broodnodig nodig heeft, een overwinning. En de Tour de L'ain is belangrijk voor TLJ want dat kunnen ze zien hoe het gesteld is met Gesink, krijgt hij nog last van die hersenschudding rijdt hij geen Vuelta.
Valerio Conti of Jan Polanc van Lampre? Lijken me ook geen verkeerde klimknechten. Zijn wel jonge renners, maar daarom misschien wel extra geschikt om te knechten, zeker in de Giro. Lampre wordt toch pro-conti? Dacht dat ik dat ergens las. Misschien ook een reden voor Meintjes om eens om zich heen te gaan kijken?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.