Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 302 ... 405 406
S. Morgenstern

Heb je zelf geen suggestie? Doe eens een poging..

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@xistnc
Je bedoelt 't is te zwaar voor Hofland en Van Asbroeck. Leg jij eens uit waarom je dat denkt.
Stage 4 is waarschijnlijk te lastig; maar Groenewegen heeft de TdF ook uitgereden; wel is waar met de hulp van Sep Vanmarcke toch.
Maar bij RDT rijdt Cees Bol ook mee en die kun je moeilijk als berggeit aanmerken.

Roelien

Moet ik hier echt op reageren @kelderfan? Ik reageer dus niet altijd en vooral bij dit soort dingen doe ik dat dus ook niet...

achtpuntzes

'@ Roelien:
Rahimns reageert overal op en ik denk dat Kelderfan jou als zijn vervanger ziet, lol :)

S. Morgenstern

Dus mag je ook alvast een antwoord gaan bedenken op de soortgelijke vraag na de zwaarste rit in Noorwegen..

kelderfan

'@Roelien
Sorry hoor. Ik zie je niet als vervanger @rahimns hoor.
Maar ik zie nog steeds niets over de Artic Race bij TLJ.

Timocycling

Wat een gezeur hier, who cares als LTJ niks over Arctic race zegt. Is toch een nietszeggend rondje. En hier vragen aan Roelien heeft ook geen zin, daardoor gaat LTJ echt niet ineens wat posten. Maak je ergens anders druk om zeg...

Klootje Kriekeljon

Is Roelien ook ambassadeur?

Roelien

Haha, dat kan hij wel vergeten @achtpuntzes. Ik heb dat ook wel eens tegen Rahim gezegd. Ik reageer niet overal op.

Het antwoord daarop Vlek zal dan ook niet komen... 😉

Verweggistan

Volgens de voorlopige startlijst van Veenendaal-Veenendaal staat Tom van Asbroeck daar aan de start, dus waarschijnlijk geen Vuelta voor hem.

Roelien

Ja @klootje, ik ben ook ambassadeur... @timo Onze contactpersoon doet er echt wel wat mee als wij wat aangeven, maar je hebt inderdaad gelijk: het is natuurlijk niet een worldtour wedstrijd.

Spruch

'@Roelien
Het klinkt als de Oost-Europese maffia:
"Onze contactpersoon doet er echt wel wat mee als wij wat aangeven"
Lekker vaag ;)...

Timocycling

'@roelien: Hopelijk doen ze wat met jullie adviezen uiteraard, maar ik vind dit totaal niet belangrijk en ik denk dat ze wel belangrijkere dingen aan hun hoofd hebben dan de Arctic Race of Norway...

Borsje

Ben zo vrij het daar niet mee eens te zijn. Wie het kleine (beter: de supporters) niet eert,.......

Laatst gewijzigd
Roelien

Haha, jullie hebben gelijk. Klinkt niet helemaal lekker. Ik doe 4 dingen tegelijk vandaar...

@timo Ook daar heb je gelijk in. Wij geven vaak genoeg adviezen. Soms wordt er wat mee gedaan en soms niet. Maar dit keer is hij het met ons eens en gaat hij proberen om opstellingen eerder door te geven dan een avond van te voren ook al is het rondje wat minder belangrijk...

Klootje Kriekeljon

Leuk hoor Roelien. En mag je je auto dan ook overal gratis parkeren als diplomaat? ;)

Roelien

Dat is een idee wat ik zeker zal aandragen... 😁

achtpuntzes

'@ Roelien:
als dat er door komt, kan ik me dan ook aanmelden als ambassadeur? :)

edit; laat trouwens maar, want anders heb ik meteen Kelderfan op mijn dak. dan maar geen gratis parkeren. ;)

Laatst gewijzigd
robertowilco

Ja borsje dat is wel zo, want overwinningen in deze niet hoog aangeslagen etappekoersen kunnen wel goed zijn voor het zelfvertrouwen van sommige renners, als Hofland hier een etappe wint is dat net hetgene wat hij broodnodig nodig heeft, een overwinning. En de Tour de L'ain is belangrijk voor TLJ want dat kunnen ze zien hoe het gesteld is met Gesink, krijgt hij nog last van die hersenschudding rijdt hij geen Vuelta.

Spruch

Is al bekend wat André Cardoso en Davide Formolo gaan doen? Dat lijken me nou wel twee klimknechten waar Kruijswijk wat mee kan. En Bennett hebben ze toch ook opgepikt bij Cannnondale.

oscarito1908

Is een ambassadeur een beetje hetzelfde als propaganda medewerker?

Spruch

Valerio Conti of Jan Polanc van Lampre? Lijken me ook geen verkeerde klimknechten. Zijn wel jonge renners, maar daarom misschien wel extra geschikt om te knechten, zeker in de Giro. Lampre wordt toch pro-conti? Dacht dat ik dat ergens las. Misschien ook een reden voor Meintjes om eens om zich heen te gaan kijken?

robertowilco

Cardoso eindigde als 14 de in de Giro, en al eens 16 de en 18de in de Vuelta, niet slecht lijkt me zo, wordt wel binnenkort 32 jaar, Formolo is tien jaar jonger en won een etappe in de Giro dit jaar.

Spruch

Ook bij de pro-continentale ploegen zitten nog genoeg klimknechten. Marco Minnaard? Of Pirazzi in navolging van Battaglin?

oscarito1908

Een Italiaan erbij lijkt me niet verkeerd. Dan heb je toch een aantal Italiaans sprekende renners erbij. Formolo?

1 2 ... 302 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.