Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 301 ... 405 406
achtpuntzes

'@ kelderfan:
ik teken zo voor die Giro-selectie!

verder wordt Vanmarcke ondersteund door Castelijns, Hofland, Teunissen, van Asbroeck en van Winden in het hoge Noorden. ze zijn daar altijd goed, en een succesje is inmiddels wel weer gewenst.

robertowilco

Artic Race of Norway, zeg maar Ronde van Noorwegen wordt uitgezonden op Eurosport.

achtpuntzes

'@ robertwilco:
neen, de ronde van Noorwegen is toch echt een andere koers, hoor. (ook bekend onder de naam Glava Tour of Norway)

Fanny

Ik vind dat TLJ altijd heel laat is met het doorgeven de startopstelling voor een koers (althans voor de TLJ-Fans).
Misschien een aandachtspuntje voor de Fanambassadeurs van TLJ waaronder Rahimns en Roelien om dit aan te kaarten.
Ook nu weer is 1 dag van te voren nog steeds niet definitief bekend wie er gaan starten in de Artic Race, althans vlgs de site (nieuws) van TLJ, Twitter TLJ of Facebook TLJ.
Het was ook gisteren pas bekend wie er definitief gaan starten in de Tour de L'Ain.
Fijner zou zijn dat het ongeveer 1 week van te voren bekend wordt gemaakt indien ze het toch al weten.
Veel WT ploegen doen dat ruim van te voren.
Natuurlijk kan er nog iets veranderen door bv. ziekte, blessure enz. en kan dat alsnog bekend worden gemaakt er wisseling van een renner plaatsvindt.
Dat biedt meer plaats voor ons om over de opstelling te discussiëren ipv maar te gokken wie er werkelijk meedoet.
Althans dat is mijn mening hierover.

Fanny

Giant haalt wéér een toptalent binnen tw Lennart Kämna (19).
Had heel erg gehoopt dat TLJ hem kon strikken want het is een hele goede tijdrijder (zie ITT 2015) en een man voor het AK.
Temeer daar zijn ploeg Stölting van PCT naar Continentaal gaat.
Reed ontzettend goed vorig jaar (11e AK voor de toen pas 18e jarige renner) in de een na zwaarste koers bij de beloften tw de Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc waar overigens Bouwman de koninginnenrit won, maar dit terzijde.
Kämna is een type renner die kunt vergelijken met ons NL toptalent Oomen die helaas ook naar Giant is gegaan.
Helaas een gemiste kans voor TLJ.

Kelderman Rules

'@Fanny +1

achtpuntzes

'@ Fanny:
is echt iedere renner die elders een contract tekent een gemiste kans? als ze al die kansen wel zouden verzilveren komt TLJ gemakkelijk boven de 100 renners uit, en dat kan toch niet?

kelderfan

'@Fanny
Met je bijdrage van 12:52 ben ik helemaal mee eens; maar ik heb dat al verschillende keren gevraagd aan @rahimns.
Op dat punt schiet de ploeg te kort.
Maar met je 2e. bijdrage van 13:07 geeft @6.6 gelijk, want bij RDT staan nu een groep renners op straat. Daar zitten ook talenten bij, die de overstap zouden kunnen maken. Roompot kan die jongens niet allemaal een plek geven.
Vanuit 't TLJ kamp hoor ik, daarover ook weinig. Maar misschien is de ploeg wel druk bezig met een oplossing.

Fanny

'@8.6
Natuurlijk niet elke renner. Onzin.
Als je mij volgt noem ik niet vaak renners.
Maar omdat ik de beloften vaak volg heb ik afgelopen tijd ongeveer 3 beloften renners genoemd die er volgens mij boven uitsteken tw Powless, Oomen en Kämna.
Daarnaast heb ik Stetina meermaals genoemd en om bekende redenen aangegeven dat hij weleens naar TLJ zou kunnen gaan als knecht voor Kruijswijk.
Waarschijnlijk moet ik jouw bericht maar als een grapje zien.

robertowilco

Fanny, ja heb je gelijk in veel te laat en wij zitten maar te gissen wie waar rijdt, heb op de website gekeken van die twee rondes daar staam alle gegevens op ook de renners

kelderfan

Wat anders. Tankink geeft in een tweet eigenlijk alles weer. Hij vraagt bij een bakker in de Ardennen {trainingsrit} om een broodje. Zegt een Nederlander duidelijk met overgewicht. "Tankink moet jij niet fietsen.";)

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

het niet communiceren van selecties vanuit TLJ is natuurlijk wel een punt. zoek het zelf maar uit lijkt het motto aldaar.

Roelien

'@fanny heb het doorgegeven aan onze contactpersoon. Moet er wel bijzeggen dat voor de Tour de l'ain Lotto Jumbo niet heel laat was met de opstelling op social media. Kijkend naar een aantal andere ploegen: Giant vandaag, Lotto Soudal vandaag en Movistar eergisteren. De meesten doen dit bij de kleinere koersen pas op het laatste moment...

G Verhagen

Als dit klopt, zal Gesink eindelijk eens in een wedstrijd gaan rijden. Heeft wel opvallend vaak pech, of er is iets anders aan de hand. Ben benieuwd wat er is Spanje gaat gebeuren.

Fanny

'@Kelderfan
Ik denk dat Plugge inderdaad nog bezig om voor het RDT budget vrij te maken of speciaal voor het RDT een sponsor te zoeken die gelieerd is aan TLJ.
Net als veel andere WT teams wil TLJ volgend jaar naast het hoofdteam een belofte team erbij hebben waardoor ze deze renners goed kunnen opleiden
(trainingsfilisofie) voor het hoofteam van TLJ.
Is daardoor nmm ook goedkoper indien men de eerste keus heeft (vastleggen in beloftecontract tegen een bepaald instapsalaris).
RDT heeft nu veel talenten waarvan de meesten denk ik over gaan naar Roompot als RDT wordt opgegeven.
Roompot heeft bv voor 2017 maar 5 renners w.o 3 continentale renners.
De 2 niet continentale renners zijn Tolhoek en Budding.
Er zullen dus waarschijnlijk veel renners wegmoeten bij Roompot in 2016.

Fanny

'@ Roelien
Fijn dat je dat even hebt doorgegeven aan de contactpersoon. We zullen zien of men er iets aan doet.
Je hebt in ieder geval je best ervoor gedaan.

De startopstelling van Tour de L'Ain heeft men gisteren 9 augustus op twitter weergeven (feitelijke tijd 8 augustus omstreeks 23.30 uur).
Dus als jij dat op tijd vind. Oké
Maar ik ben dus een andere mening toegedaan.

Iets heel anders.
Heb jij dit weekend het NK wielrennen voor 2017 verkend ?
Zoja, is het wat, qua geaccidenteerd terrein, naar wat men zegt en daardoor misschien een meer interessante koers als dit jaar op de Brouwersdam op Goerree Overflakkee (ZH)?

kelderfan

'@Fanny
Ik denk niet, dat Roompoot wel een contractverlenging zal geven aan veel van 't huidige wielrennersbestand. De Maar, Tolhoek en Lammers staan wel op de rol voor een overstap of andere weg inslaan. Het zal een probleem worden voor de meeste renners uit de stal RDT.
Ik hoop ook, dat je gelijk hebt met de insteek van Plugge.

Rahim Vlasblom
admin

Mensen ik ben in Parijs voor een paar dagen, ben niet heel actief op Internet. Goed dat Roelien het heeft opgepakt.

achtpuntzes

'@ rahimns:
de Tour is al afgelopen hoor! :p

Kelderman Rules

'@8.6 Misschien dat Rahims daar succesvoller is ;-)

Fanny

Inmiddels definitieve startlijst op PCS voor Artic Race Norway tw
Vanmarcke, Castelijns, Hofland, Teunissen, van Asbroeck en van Winden.

TLJ geeft echter via zijn sociale media nog steeds niets weer over de startopstelling van morgen.
Zal wel vanavond laat, of pas morgen gebeuren.
Hopelijk gaan ze dat in de toekomst, via het doorgeven Roelien aan de contactpersoon, dit aanpassen.
Benieuwd wat de heren gaan klaarmaken in deze 2.HC koers.
Opvallend is, dat er slecht 1 renner bij is die ook zeker volgend jaar bij TLJ rijdt.

kelderfan

'@Fanny
Dit zestal in de Artic Race of Norway zal misschien wel beter scoren, dan het zestal uit de Tour de L'Ain. Etixx alweer aan 't feesten.
Roglic is met een 10e. plek Olympics ITT niet verkeerd bezig. Dit rondje was ook voor de sterke motoren in 't wielerpeloton.

Roelien

'@fanny Onze contactpersoon vond het zelf ook vreemd. Het zou er in ieder geval vanavond opkomen.

Maar wat scherp van je dat je gezien hebt dat ik rond 's Heerenberg heb gefietst! Nu ben ik wel nieuwsgierig wie je bent op strava... 😉 Maar erg mooi! Veel kleine heuveltjes, dus gaat een heel andere koers worden dan afgelopen jaar!

kelderfan

'@Roelien
Quote: Verhoeven;"We hebben niet echt een sprinter bij ons, maar Enrico Battaglin krijgt de kans in de massasprints”, zei ploegleider Nico Verhoeven. “De aankomst was vandaag volledig vlak, snel en hectisch. In zo’n sprint moet je wat geluk hebben en vandaag zat er gewoon niet meer in dan zijn 11e plaats.”
Waarom is er dan geen sprinter mee genomen? Van Asbroeck en Hofland rijden in de Artic Race.

xistnc

Als jij op jouw favoriete site de profielen van de volgende etappes bekijkt, dan weet je het antwoord op je eigen vraag.

1 2 ... 301 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.