Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 344 ... 405 406
schlossborn1995

Maar daar heb je nu toch al Battaglin en ook misschien Lobato voor?

Hakkie2

En voor de Waalse Pijl en vooral LBL heb je ook nog de klassementsrenners. Met name Gesink, maar ook JVDB, hebben daar al goed gereden. En in de AGR kan Boom dan ook wel weer uit de voeten.

Hakkie2

'@Koel: maar hij heeft al wel bewezen dergelijke parkoersen en de afstand aan te kunnen. Nadeel is wel dat hij natuurlijk daar voor al de kasseikoersen rijdt, misschien is hij daarna wel opgebrand.

ti-raleigh

'@ koel
Haha, ik was ook feiten aan het opzoeken :-)
Gesink reed een keer 4e in WP
Jvdb komt niet voor in de top tien van die koersen

Hakkie2

'@ti-raleigh: ik herinner me een goede JVDB in dienst van Gilbert en Jelle Vanendert.

S. Morgenstern

Nadeel is wel dat hij natuurlijk daar voor al de kasseikoersen rijdt, misschien is hij daarna wel opgebrand.

Volgens mij is het vooral het verschil in gewicht tussen Roubaix-Boom en Eneco-Boom waardoor het weinig zin heeft om zijn rijden op dat soort terrein in het najaar aan te grijpen om hem als mogelijk speerpunt van de Amstel Gold Race te beschouwen.

ti-raleigh

'@ hakkie 2
Zou kunnen, ik niet. Hij heeft zelf iig niet bijzonder gepresteerd qua uitslag.

debarreman

'@Koel
Boom reed een uitstekend WK in Valkenburg.
Het argument dat het erg moeilijk is zo'n lange periode in grootse vorm te zijn, snijdt meer uit.

Komi

TLJ heeft uitgesproken de sprinttrein een speerpunt te maken, dan heb je wel afmakers nodig. En dat is alleen Groenewegen te karig.
Persoonlijk ben ik er niet rouwig om als dat plan laten varen, of minder prio geven. Ondanks dat het veel kans op winst geeft vind ik het minst boeiende wedstrijden.

kelderfan

TLJ heeft ook De Tier binnengehaald en in de AGR/Waalse klassiekers was hij niet verkeerd met Brabantse PIjl 12e; AGR 21e.; WP 23e. en LBL 40e. en de WT-koers Eschborn 39e. en voor een pro-continentale wielrenner is dat geen slechte score. Dat zal ook de reden zijn, dat hij gehaald is. In de 64th Circuit Cycliste Sarthe - Pays de la Loire stage 3 zien wij Lobato en De Tier op plekjes 5 en 6 net voor Maurits Lammertink op plaats 9.
Er is nog steeds geen info over Kelderman's vertrek. Hij is kennelijk nog steeds in onderhandeling met TLJ. #hoop

Klootje Kriekeljon

Ik denk dat je niet al te veel meer moet verwachten, maar als er wel nog een 'zwaargewicht' bij komt dan zal dat geen sprinter zijn.

Sowieso, als je zegt dat er nog een sprinter moet komen dan moet er eerder nog een man voor de heuvelklassiekers komen. Of net zo goed een man voor de kasseien, ipv de sprint.

Het lijkt me wel duidelijk wat de speerpunten zijn voor volgend jaar hoor.

Chrys

TLJ gaat met de sprinttrein naar GB:

Groenewegen
Leezer
Martens
Lindeman
Wagner
Wynants

De competitie is sterk, met o.a. Cavendish, Greipel, Viviani, Nizzolo, Ewan.

richi

Heb je als wielerteam naast de prestaties van een renner vooral ook niet te kijken of iemand in het team past? Teamgeest en spirit creëren!
Volgens mij kijken ze daar bij Lotto Jumbo helemaal niet naar.
Hoe valt het anders te rijmen dat ze naast de enthousiaste, sociale en inspirerende Stef Clement de saaie en chagrijnige Jurgen van den Broeck binnen halen?

Yeez

'@richi zo ken je hem van interviews, wie zegt dat hij daadwerkelijk ook zo is?

richi

'@jessevdalen
Daar heb je mogelijk een punt.
Je presentatie naar de pers is voor jezelf en voor de sponsors erg belangrijk.
Waarom zou hij in echt wel een positief en vrolijk mens zijn?
Maar jij ziet bij Lotto Jumbo wel een team renners wat op elkaar is afgestemd?

Laatst gewijzigd
defietser

Welke goede en betaalbare sprinter heeft volgens jullie nog geen contract voor 2017. Coquard is te duur, zoals ik hier lees. We zullen een goed alternatief moeten vinden.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Volgens mij hebben ze Van Asbroeck een nieuw contract aangeboden.

kelderfan

'@chrys
Is nog niet bevestigd door TLJ. Dus nog even wachten maar is 't devies.
@richi
Het is een vriendenclub. Af en toe valt er wel eens iemand af, zoals 't nu met Hofland gaat gebeuren.

tendam

'@richi
Gezien het feit dat niemand die bij die ploeg vertrekt echt beter gaat rijden, en er nu zelfs renners met hangende pootjes terugkeren, zou je kunnen concluderen dat de begeleiding en sfeer daar best goed zijn... Jurgen VDB is volgens mij een zeer gefocuste renner die meer met hard werken dan puur talent zo ver is gekomen, hij komt wat chagrijnig over in de media maar daar kun je met 'n beetje empathisch vermogen wel doorheen kijken.

Laatst gewijzigd
EricV

Is lotto nl eigenlijk het enigste wt team dat geen topper heeft?

Verweggistan

'@ericv: Als een toprenner een renner is die in de top25 van bijv CQ/PCS/UCI staan: nee, Cannondale en IAM ook niet.

David Walsh

Team LotteNL-Jumbo 2016 wordt weer de oude, vertrouwde degradatiekandidaat en uiteindelijk lazeren gewoon de Wouldtour uit.
Ze hebben hun beste spöllers laten gaan en halen er oale stront voor terug. Van wijs naar wanbeleid. De bobo's van Rabobank zien de recente ontwikkelingen met argusogen aan. Dat elftal zakt dadelijk wekelijks verder af, terwijl Steven komend seizoen weer in het roze verwacht wordt.
Steven beklom éénmalig de berg en flikkert nu achter mekaar het ravijn in. Boeiuh en next.

Laatste man

Ga maar gewoon weer weg.

David Walsh

Als interim part-time komiek van buurtcentrum de Beerput ben ik wel de laatste man die hier zal vertrekken.

achtpuntzes

'@ Laatste Man:
is het nou zo moeilijk om reacties die je niet aanstaan te negeren?

hey, er zijn er een paar die reacties geven die mij niet bevallen dus ik ga maar weg? als iedereen dat zou doen dan hou je niemand meer over hier.

1 2 ... 344 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.