Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 345 ... 405 406
Chrys

'@David Walsh
Ook welkom op het forum. Wat hoop je met je bijdrage te bereiken?

Fanny

'@defietser
Een betaalbare goede sprinter is Timothy Dupont van Veranda Willems Cycling Team (CT).
Heeft dit jaar al veel top 3 in sprints gereden. Zie PCS.
Zo won hij o.a. in de Nokere Koers (1 HC) van Groenewegen.
Het is echter geen jonge sprinter en heeft een contract t/m 2016.

Hakkie2

Dupont is echt een veel mindere versie van Van Asbroeck, daar schiet een WT team echt niks mee op. Leuk voor kleine Belgische koersen, maar die rijdt TLJ niet.

Timocycling

Ik verwacht in ieder geval geen grote naam meer en geen grote sprinter, denk dat Per komt en hopelijk ook Henderson die belangrijk zou kunnen zijn in de sprints.

Laatste man

'@8,6
Met zo'n eerste reactie weet je toch al direct waar dit heengaat. Vol met fouten en zinloze opmerkingen die nergens op slaan. Voorlopig is er geen degradatie WT, Rabobank heeft er niks mee te maken, nieuwkomers zijn stront en en het boeit hem allemaal niks. Fantastisch!

Ik wil best alles negeren hoor. Kijk er dan straks niet raar van op als een aantal topics niet meer terugkomen, nieuws niet meer wordt gedeeld en dit een gezellig forum wordt met reaguurders. Het zou me niet eens verbazen als dit een oud typetje is.

EricV

Maar Vanmarcke moet toch wel wat gekost hebben en daar halen ze alleen pannenkoeken voor terug.

S. Morgenstern

Kruijswijk zal misschien wat duurder zijn geworden de afgelopen twee seizoenen...

Yeez

Nog even iets over bouwman, wat opvalt is dat hij vaak achterin koerst en makkelijk laat lopen. Wordt hier nu op eurosport ook aangekaart, wat vinden jullie hiervan?

David Walsh

8,7 spreekt U mee !
Hier is ik, roept u maar.

Tja, de analist in de laatste man moet zoveel mogelijk zijn toetsenbord onaangetast laten. Zoals hij hier gelukkig heel vaak deed, zijn tengels op z'n bureau houden. Steek wat vingers op, dat is net genoeg, mien jong. Verwar het wielren-tactische vernuft niet met het schoffelkundige, grasmaaiend vakmanschap, jij de ongelukkige. Ik ken hem niet, ik ken slechts zijn stoffer en blik, zou die Bellug van Katusha zeggen.

Als persoon is vd Broek natuurlijk niet veel soeps. Doet me denken aan die apotheek van den Broucke. Als hij zwijgt verbloemt hij zijn domheid nog het best. Zoals in de docu van Sporza, waar hij bijna niks zei en toch nog een domme indruk achterliet vanwege het weinige dat hij wél mompelde.

Dat Wilco er net als Frank in z'n gloriejaren geen zin meer aan had, ach, ergens valt dat misschien wel te duiden na alle shit met die túúúúbes. Maar hoe...hoe...naíef moet je wezen om dit in een interview ook echt tegen die doffers van de NOS te zeggen. Dit komt niet goed over bij de directie van Sunweb, daar kun je van op aan. Deze ongeletterde jongen verdiend nu al een spreekverbod.

Aan zijn faalkwaliteiten zal ik nooit twijfelen, aan zijn gebrek aan sociale vaardigheden zullen we nog veel plezier gaan beleven nu hij voor die gaat stacaravanclub fietsen.

Lang heb ik gehoopt van hem bij LottoNL-Jumbo te kunnen blijven genieten, na vandaag hoop ik hem bij dat team te zien falen en de boel daar lekker te splijtzwammen.

Misschien stapt hij volgende week al naar Tom en zegt; ' Die Ten Dam moet eruit. Als je hem blijft opstellen, dan ga ik geen ene meter meer terug om een paar bidons van Kemna aan te pakken. '

Hoe heerlijk zou dat zijn.

Jammer dat zoveel talent door zoveel domheid wordt overtroffen, tragisch eigenlijk. WEG.

ghostwriter

'@jessevdalen
Hij had geen ideale voorbereiding op deze Vuelta en rijdt hier sinds het uitvallen van Kruijswijk vooral rond met het doel de ronde uit te rijden. In de TTT was Bouwman één van de sterkste aan de kant van LottoNL maar het lijkt er inderdaad op dat hij daarna niet optimaal in vorm is.

S. Morgenstern

Schipperaar heeft blijkbaar niet alleen zijn slaapzak uitgeleend aan die Alpenmeisjes.

achtpuntzes

'@ David Walsh:
ik kan niet zo heel veel met jouw laatste reactie, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.

zelf ben ik niet zo'n fan van JVDB, maar hem dan maar helemaal gaan afkraken? neuh. en toch denk ik dat hij als knecht best wel zijn nut zal hebben voor de ploeg. en voor het opvolgen van ploegorders hoef je geen IQ van 160 te hebben, he.

verder heb ik geen interview gezien van Kelderman die een natrap geeft aan TLJ, dus kan ik daar niet over oordelen. maar op zich wel een goed idee van hem om het eens elders te gaan proberen. ik denk dat hij bij TLJ te veel onder het vergrootglas lag en daar niet zo goed tegen kon. dat Wilco voor ruzie en onenigheid zou zorgen geloof ik trouwens niks van.

Laatst gewijzigd
Yeez

Al zie je tankink nog zo rijden en bennet zo naar voren rijden moet je hem toch altijd een contract geven, bennett nu in 8ste positie.

kelderfan

Met het aantrekken van Clement en van den Broeck heeft 't team 2 ervaren manner erbij en dat is volgens mij goed en positief.
Het enige wat er nu nog moet gebeuren, is om Kelderman toch over de streep te trekken. Voor Groenewegen zou er nog een lead-out bij moeten komen. Dan heb je een prima ploegske, die op alle terreinen mee kunnen komen. Alleen als Kelderman het toch verkiest om naar een andere ploeg te vertrekken, dan heb je dat niet even snel opgelost. Er zijn niet zo veel renners meer beschikbaar, die Kelderman zouden kunnen vervangen en ook niet door intern wat te schuiven.
Nu 25 renners en met Kelderman, Van Asbroeck, Daan Olivier en Tankink t/ 30 juni 2017 erbij, lijkt mij de klus geklaard.

Klootje Kriekeljon

Gert Jakobs nu zo ver afgegleden dat ie komt trollen? :D

kelderfan

Ja waarom niet Tankink een leuk afscheid te geven. In deze Vuelta doet hij 't toch behoorlijk.

S. Morgenstern

Hem een leuk afscheid gunnen, maar een post eerder wel voorstellen hem slechts een half contract te geven? Oké.

achtpuntzes

'@ Kelderfan:
ja zeg mij maar wat er leuk is aan een contract tot 30 juni en dan oprotten. maak dan gewoon het seizoen af. ik denk dat je met Tjallingii in je kop zit, maar zijn leuke afscheid heeft op zich niks te maken met de datum van zijn afscheid. dat Tjallingi juist dan stopte om een opleiding te gaan doen heeft helemaal niks te maken met de situatie rond Tankink.

kelderfan

Ik vond de afspraak met Tjallingii niet verkeerd en dan heb je in 't Vlaamse seizoen toch 1 man extra. Maar wat mij betreft gaat hij nog een jaar door. Hij is niet meer de oude Tank, maar zoals nu in de Vuelta zeker niet de minste. Die Keizer valt mij erg tegen moet ik zeggen. Van Emden en Campenaerts sparen zich voor de tijdrit; dus dat die 't laten lopen is te begrijpen. Gesink is er nog niet , maar hij vecht ervoor en dat is goed om te zien. Dat neemt hij mij voor 't na-seizoen.

Hakkie2

De afspraak met Tjallingii kwam bij Tjallingii vandaan. Alleen als Tankink ook wil gaan studeren zou hij ook zoiets willen, maar dan moet die vraag van hem komen en niet het aanbod van de ploeg.

Skedel

Kan toch evengoed van de ploeg zelf komen??
Het voorjaar is toch een stuk drukker met grote wedstrijden en vooral de 30Juni tot de stage periode is het vrij rustig.

Ik zie Tankink ook liever de kans krijgen om nog een half seizoen te doen als ze een jaarcontract niet meer zouden aandurven(waar ik niet vanuit ga)

Laatst gewijzigd
Hakkie2

'@Skedel: maar dat is dan gewoon onbeschoft. Wie zegt dat Tankink na volgend jaar wil stoppen?

kelderfan

'@Hakkie2
Wat bedoel je met onbeschoft. Hij staat nu in de wachtrij bij TLJ of heb je dat gemist. Het voorjaar is gewoon de drukste tijd en dan een mannetje meer is toch niet verkeerd.

Skedel

Het gaat toch altijd in samenspraak?? Maar ik zie een half jaar ook niet als iets onbeschofts als het zijn laatste seizoen is.
Het kan ook een mooie oplossing zijn voor klassieker-renners bijv, die hebben in hun laatste jaar meestal vooral nog uitzwaai wedstrijden en knechtenwerk.

Skedel

Misschien zorgt het er zelfs voor dat vertrekkende renners er toch eerder nog een half jaartje aan vast plakken.

1 2 ... 345 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.