Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 379 ... 405 406
TheArt

'@Wielerfan: En de meeste renners die op latere leeftijd weggingen, zijn vaak (niet allemaal) juist absoluut niet beter geworden: zie Slagter, zie Boom, Hivert, Markus en ga zo maar door.

Ik ben inderdaad ook allergisch, net als tendam zegt, voor ongefundeerd gewauwel en vooral voor het kristisch zijn om het kristisch zijn. Voor dat vervelende houdinkje van 'zie mij nou hier eens de enige zijn die de waarheid durft te zeggen en de enige die niet zijn kop in het zand steekt'. Echt zum kotzen is dat.

Laatst gewijzigd
jerteg

Is Rahimns weg hier? Dankjewel Kelderfan en Fanny daarvoor.

Ontopic: Goede Enecotour gehad. Vooral Van Emden heeft mij verbaasd.

Netraam

Wat ik graag zou zien op fora (in het algemeen, niet alleen of per definitie hier) is dat mensen wat beleefder naar elkaar zouden zijn. Op die manier hou je het ook voor mensen met een iets minder uitgesproken mening leuk, terwijl je toch je verhaal kwijt kan. This town can be big enough for the both of us.

Even weer OT: Ik heb een leuke Eneco Tour gezien met, ondanks de afwezigheid van een ardennenrit, toch een hoop 'klimmers' in de top 20. Ik vind het geweldig dat Van Emden hier 5e wordt, die zal niet vaak nog zo mee kunnen doen in een WT ronde. Toch ook een beetje jammer dat in de laatste etappe de echte kracht ontbrak om nog naar een podium te rijden, maar zoals iemand eerder al opmerkte: er reden er meer alleen voor een eigen overwinning, anders had Sagan hem misschien toch nog gepakt.

Gees

Altijd makkelijk om mensen in 2 soorten te verdelen. Zwart of wit, geen grijstinten. De wereld is toch iets gecompliceerder. 8.6

@Kelderfan. Ik denk dat Groenewegen en Dupont prima te combineren zijn. Welke ploeg heeft er slechts 1 sprinter? Dupont voor de 1.1 en HC koersen, Groenewegen over het algemeen de zwaardere en WT koersen. Mbt Van Winden, ik vroeg niet voor niets of hij in Girona woont. Dat noem je een retorische vraag. De woonplaats van een renner lijkt me geen argument z'n contract te verlengen. Al vond ik Van Winden enkele jaren geleden, ik meen in de Vuelta, indrukwekkend rijden.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Groenewegen en Dupont passen inderdaad uitstekend samen binnen een ploeg. Het punt is echter dat Dupont zelf zich misschien wel helemaal niet neer wil leggen bij het zijn van de tweede/derde sprinter van een ploeg en de voorkeur geeft aan een kleinere ploeg waar hij zeker weet dat hij de eerste sprinter is die in aanmerking komt voor bijvoorbeeld Kuurne, Wevelgem en de Scheldeprijs.

Laatst gewijzigd
Gees

'@Vlek. Zou kunnen. Wat ik van hem gelezen heb is dat hij net als dit seizoen wil sprinten in 1.1. en HC koersen. Ik ben met je eens, en dat is helaas onvermijdelijk met Groenewegen, dat in koersen zoals jij benoemt Dupont geen kopman zal zijn.

Timocycling

'@Netraam: mooie reference naar the Sparks :). +1

Fanny

'@jerteg
Quote: Is Rahimns weg hier? Dankjewel Kelderfan en Fanny daarvoor.

Niks te danken Jerteg !?!?!?!?

Kop op man, wat is dat voor vreemde insinuatie.
Dit slaat werkelijk nergens op.
Kijk naar jezelf en beschuldig niet een ander.
Rahimns wilde zelf stoppen en dat is jammer maar zijn goed recht.

Hier het laatste bericht van Rahimns.
@urbansteel misschien ook even de rest van de discussie lezen. Ook mijn reactie op de vorige pagina misschien.
@kelderfan Kom eens van je paard af ???
Ik ben hier wel een beetje klaar mee. Mannen ik wens jullie hier heel veel plezier, ik heb er niet zo heel veel lol meer in zo. Voorlopig hou ik het hier voor gezien op Wielerflits.

On topic: Goede Eneco Tour gereden door TLJ.
Inmiddels gestegen naar 11e plaats op de WT ranking.
Hopelijk a.s. zaterdag een uitstekende in vorm verkerende Gesink waardoor er misschien een podiumplaats inzit in de hele mooie klassieke Italiaanse WT koers Il Lombardia (110e).
Het zal een hele zware koers zijn van maar liefst 240km waarin alleen denk ik de allersterksten kopmannen van het peloton over zullen blijven en dus voor de eindoverwinning zullen gaan. Hopelijk zit daar minimaal 1 renner van TLJ bij.
Gezien overwinning in de koniginnenetappe in de Vuelta van Gesink heb ik daar goede hoop op.
Ook Battaglin acht ik niet geheel kansloos in een kopgroep en Kelderman mag mij verrassen al verwacht ik dit niet van hem.

Niklas

Dupont heeft in een reactie op zijn niet-selectie voor Quatar laten weten dat hij volgend jaar in elk geval niet voor een WT-ploeg rijdt. Ben er eigenlijk wel blij mee dat hij niet naar TLJ gaat.

Yeez

Dupont volgend seizoen voor een pro-continentaal, geeft hij zelf aan in een interview wat 15 minuten geleden online stond. Geen tlj dus

Niklas

De link: http://bit.ly/2dlk0NE.

Yeez

Met Van Hoecke zit tlj al op 27 namen dus ben benieuwd wie er nog bijkomt.

Overigens laat Daantje Olivier alweer een heel aardig niveau zien door na de Eurode omloop ook 6de in de ronde van midden-brabant te worden (kasseien, waaiers etc.) zat in de kopgroep van 6 die voor de overwinning ging met oa budding en meijers.

Hakkie2

Prima, dan kan Plugge ook wisselen van plan. En dat Dupont niet komt vind ik ook wel prima.

kelderfan

Volgens mij heeft Dupont reeds eerder gezegd, dat hij zijn eigen programma wil rijden en bij een WT-team is hij niet de 1e viool.
Het lijkt mij beter en verstandiger om een wat jongere sprinter te halen, die nog moet groeien en daardoor best even de 2e. viool wil spelen.

Dutch Cycling Fan

Brandloyalty bijstorten graag en Coquard en Pozzovivo halen. Van wat er nog beschikbaar is zijn dit twee van de beste. Oh ja, en toen werd ik wakker!

Ik verwacht naast van Hoecke toch een verlenging van Tankink en wellicht Per er bij of van Winden verlengen. Zou naast evt Capiot geen enkele beetje beschikbare sprinter meer weten....

kelderfan

'@Fanny
Wat mij opvalt is, dat Tom Dumoulin met Sam Oomen Milano - Torino en Il Lombardia rijden. Gesink en ook Battaglin rijden alleen nog II Lombardia.

Hakkie2

Ja, omdat TLJ de andere koersen niet rijdt. Wat daarvan de achtergrond is (niet uitgenodigd of niet aangevraagd) weten we niet. Kan allerlei oorzaken hebben, ik heb ook geen idee hoeveel maanden van te voren je een wikdcard moet aanvragen voor zo'n koers.

Hakkie2

Trouwens geen Vanmarcke in België. Hebben ze straks net 6 starters op het WK bij TLJ. Gaan ze die inzetten voor de TTT of gaan ze er speciaal mensen voor invliegen? Roglic, Campenaerts en Van Emden zijn zekerheden. Vermeulen lijkt me wel waarschijnlijk. En dan... Leezer en Groenewegen? Of komt Bennett nog voor Nieuw-Zeeland? Of toch iemand invliegen en zo ja, wie dan?

S. Morgenstern

Je gaat toch niet meedoen aan een duur nummer om vervolgens krenterig te doen? Ik begrijp de logica achter je gedachte niet helemaal. Volgens mij hebben ze de ambitie om op het podium te komen, dus dan moeten ze de selectie sturen die ze het sterkst achten.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

'@vlek: mijn logica is: de enigen die de TTT echt beter maken zijn Gesink en Kelderman. Maar gaan die kopmannen puur voor de TTT naar Qatar?

Romāns Vainšteins

Hopelijk niet, dat zou lachwekkend zijn

Loek de Rooij

Kelderman en Vanmarcke hebben zelf al aangegeven de ttt te doen. Denk wel dat Vanmarcke op wk selectie gerekend had. Ik krijg niet het gevoel dat hij nog veel motivatie heeft. Dan blijft er nog 1 plek over. Gesink gaf aan na Lombardije het seizoen te beëindigen, dus die zal niet gaan. Ik denk dat het Vermeulen zal worden en anders Leezer.

Yeez

Vanmarcke is ziek geweest en rijdt daardoor niet het wk. Doet waarschijnlijk wel de ttt, dus nog even opladen! Van emden roglic campenaerts kelderman en vanmarcke lijken zeker, die 6de zal roosen leezer keizer of bouwman kunnen zijn denk ik.

S. Morgenstern

mijn logica is: de enigen die de TTT echt beter maken zijn Gesink en Kelderman.

Vermeulen (en Bennett) zie ik in je post voorbijkomen. Gesink en Kelderman zijn dan echt niet de enige die de ploeg beter maken, maar dan ook echt niet de enige..

Maar gaan die kopmannen puur voor de TTT naar Qatar?

Kelderman is zonder twijfel onderdeel van de sterkste opstelling. Het zou lachwekkend zijn om hem daar niet op te stellen.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

'@vlek: Bennett noem ik ook als allerlaatste, omdat die mogelijk de 7e renner is die namens zijn land naar het WK mag. ik zag hrm hooguit als kandidaat om met name Groenewegen te ontlasten, maar dan start je wel met minder ambitie. Ik had die top 3 ambitie van TLJ nog niet gehoord, als dat zo is zullen ze wel wat invliegen. Als Vanmarcke niet sterk genoeg is voor de wegrit lijkt hij me een week eerder helemaal te zwak voor een zwaar onderdeel als de TTT, trouwens.

1 2 ... 379 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.