Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 402 ... 405 406
Roelien

Wel geweest, wel wat dingen opgevallen/gehoord maar geen zekerheden. Ik weet wel zeker dat Dennis van Winden volgend jaar er niet meer bij is. Bram Tankink wilde niets loslaten...

Yeez

En over van hoecke en Janssen? wanneer wordt dat bekend gemaakt?

Netraam

Van Winden vindt ik balen, hopelijk kan hij ergens op een lager niveau nog laten zien wat hij in zich heeft.

jvh93

Van winden zou met zijn ervaring prima bij roompot aan de bak kunnen

kelderfan

Van Winden zoekt 't zelf bij Verandas Willems of nu Crelan Verandas Willens. Hij volgt Dupont.

jerteg

Hahaha Kelderfan, je hebt vaak gelijk gehad met het volgen van iets of iemand, maar nu denk ik toch dat je een beetje doordraait ;)

Gestoorden

Per naar Bahrain (gerucht was TLJ - ivm On-Topic)

kelderfan

'@jerteg
Je hebt wel een beetje gelijk hoor, ha, ha. ;) Maar ik vind 't wel een beetje laat, als hij nu nog moet gaan zoeken naar een werkgever.

Netraam

Hij zal het eerder te horen hebben gekregen dan wij. Dat hij desondanks nog geen nieuwe werkgever lijkt te hebben....

Yeez

Gesink in Peptalk: begin mijn siezoen waarschijnlijk down under. Lijkt me persoonlijk een mooie kans voor vroege resultaten voor tlj, gezien zijn vorm van nu.

Loek de Rooij

Even kijken of ik peptalk ergens terug kan kijken. Hij zegt zelf dat hij meer koers ritme nodig heeft. Dan lijkt down under me de juiste keuze om het seizoen te beginnen. In het verleden presteerde hij daar (ook zonder koersritme) best goed. Daarna naar Oman om zich dan te richten op de korte WT rittenkoersen en de klassiekers. Ik heb er nu alweer zin in.

Mooi overigens ook dat van Winden een ploeg gevonden heeft op PCT niveau.

jvh93

super dat gesink al gaat starten in down under, zie hem daar zeker als kanshebber. hij zal sowieso bennett wel meekrijgen daar aangezien die daar graag rijd.
Maar mensen wat een parcours van de Giro! TLJ gaat hier zeker een goede ploeg naartoe sturen met kruijswijk. Ik kijk nu al uit naar de Giro

kelderfan

Gesink heeft natuurlijk een punt, dat koersritme ontbrak in 't afgelopen seizoen. Lijkt mij een goed idee om in de TDU te starten.
Voor de Giro lijkt 't mij goed om Bennett en van den Broeck mee te nemen voor de ondersteuning van Kruijswijk in de bergen. Dat wordt zeker een spektakel.

flyellus42

meer koersritme heef Gesink inderdaad nodig, maar ja dan moet ie ook op de fiets blijven zitten. En dat is juist het grote probleem bij hem.

ti-raleigh

Misschien wordt Bennett wel kopman in TDU en gaat Gesink knechten......

jerteg

Waarom Gesink niet de combi Giro - Tour laten doen? Giro knechten voor Kruijswijk, en in de Tour voor etappes gaan.

Giro:
Kruijswijk
Gesink
Van den Broeck
Bennett
Clement
Roglic
Van Emden
Battaglin
Keizer

Zou echt een heeeeeel sterk team zijn.

Laatst gewijzigd
defietser

Is de ploeg van TLJ voor 2017 nu compleet? Of worden er nog verrassingen uit de hoge hoed getoverd. Er zijn momenteel 26 renners bekend.
Misschien van Hoecke en Jansen. En verlengen van Tankink. Dat zou dan 29 worden?

horsm

'@jerteg, maar volgens mij was het sleutel tot het succes van Kruijswijk in de afgelopen Giro dat hij in de vlakke etappes geen trap te veel hoefde te doen. Ik weet niet of 't de beste strategie is om hem met zoveel mogelijk klimmers te omringen.

Netraam

'@Jerteg
Omdat Gesink niet zo goed is in koude omstandigheden, niet een geweldige daler is en op die manier wel eens vermoeid zou kunnen zijn voor de Tour begint.
Daarbij is hij slecht in het verliezen van tijd en dat zou Kruijswijk's kansen weer kunnen verminderen (stel Gesink staat 3e na Blockhaus)

Ik hoop dat Gesink een beetje op explosiviteit traint, Down Under wordt wel gedomineerd door die Old Wilunga. Ik hoop op een top 5.

kelderfan

'@jerteg
Kruijswijk met Battaglin, Bennett, van den Broeck, Clement, Roglic, Campenaerts, Keizer en Tankink lijkt mij een betere samenstelling.
Dan heb je 4 man voor de bergen, 1 aanvaller, 2 tijdrijders en 2 man voor de ondersteuning in de heuvelritten.
Dan moet die arme Gesink het doen met Lindeman, Martens en de trein Groenewegen in de TdF.

defietser

Het is niet eens zeker of Tankink blijft!! En laten ze gelijk maar de contracten verlengen voor diverse renners richting 2018.

Laatst gewijzigd
Gregje

Lijkt me wel dat Tankink blijft. Waarom loopt ie anders rond op de open dag?

robertowilco

Na het interview van Gesink in het programma Pep talk, twijfelde Gesink al een beetje of kiezen voor het AK of gaan voor ritwinst, ga er maar vanuit dat Gesink voor het AK gaat in de Tour, hij heeft ook te maken met sponsorbelangen zoals hij zelf aangeeft, verder zei hij zelf dat er maar eigenlijk maar drie goede kansen waren voor ritwinst, te weten de drie aankomsten bergop. Anderzijds heeft Gesink nu nog de kans om voor het AK te gaan, hij heeft nu een mooie leeftijd de komende jaren, begin 30ers zijn vaak het sterkst op deze leeftijd.

jvh93

'@gregje ook van winden was gewoon aanwezig op de fandag dus dat lijkt mij geen indicatie van het aanblijven van tankink. Neemt niet weg dat ik hem heel graag zie blijven.

Gregje

jvh93. Oh ok. Dat klinkt idd logisch, maar ik denk wel dat hij blijft. 1 of 2 jaar, was de discussie.

Gister zei Gesink in Pauw dat hij iig aanvallend gaat rijden in de TDF, en wat er dan uitkomt (ritoverwinning/ak) zien we dan vanzelf wel.

1 2 ... 402 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.