Even kijken of ik peptalk ergens terug kan kijken. Hij zegt zelf dat hij meer koers ritme nodig heeft. Dan lijkt down under me de juiste keuze om het seizoen te beginnen. In het verleden presteerde hij daar (ook zonder koersritme) best goed. Daarna naar Oman om zich dan te richten op de korte WT rittenkoersen en de klassiekers. Ik heb er nu alweer zin in.
Mooi overigens ook dat van Winden een ploeg gevonden heeft op PCT niveau.
super dat gesink al gaat starten in down under, zie hem daar zeker als kanshebber. hij zal sowieso bennett wel meekrijgen daar aangezien die daar graag rijd.
Maar mensen wat een parcours van de Giro! TLJ gaat hier zeker een goede ploeg naartoe sturen met kruijswijk. Ik kijk nu al uit naar de Giro
'@Jerteg
Omdat Gesink niet zo goed is in koude omstandigheden, niet een geweldige daler is en op die manier wel eens vermoeid zou kunnen zijn voor de Tour begint.
Daarbij is hij slecht in het verliezen van tijd en dat zou Kruijswijk's kansen weer kunnen verminderen (stel Gesink staat 3e na Blockhaus)
Ik hoop dat Gesink een beetje op explosiviteit traint, Down Under wordt wel gedomineerd door die Old Wilunga. Ik hoop op een top 5.
'@jerteg
Kruijswijk met Battaglin, Bennett, van den Broeck, Clement, Roglic, Campenaerts, Keizer en Tankink lijkt mij een betere samenstelling.
Dan heb je 4 man voor de bergen, 1 aanvaller, 2 tijdrijders en 2 man voor de ondersteuning in de heuvelritten.
Dan moet die arme Gesink het doen met Lindeman, Martens en de trein Groenewegen in de TdF.
Na het interview van Gesink in het programma Pep talk, twijfelde Gesink al een beetje of kiezen voor het AK of gaan voor ritwinst, ga er maar vanuit dat Gesink voor het AK gaat in de Tour, hij heeft ook te maken met sponsorbelangen zoals hij zelf aangeeft, verder zei hij zelf dat er maar eigenlijk maar drie goede kansen waren voor ritwinst, te weten de drie aankomsten bergop. Anderzijds heeft Gesink nu nog de kans om voor het AK te gaan, hij heeft nu een mooie leeftijd de komende jaren, begin 30ers zijn vaak het sterkst op deze leeftijd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.