ik ben benieuwd wat kruiswijk kan laten zien met deze ondersteuning, vindt het persoonlijk wel jammer dat er 'slechts' 4 nederlanders in deze selectie zitten aangezien de Giro dit jaar toch in Nederland start. Maar ik denk wel dat dit al een redelijk uitgebalanceerd team is.
Kruiswijk in de bergen ondersteuning van roglic en bennet en tot op zekere hoogte battaglin. enkele hardrijders met tjallingi, campenaerts en keizer en tankink als ideale wegkapitein die ook in de heuvels nog redelijk mee kan.
'@jvh93 ik heb zo'n vermoeden dat men de 3 buitenlanders bewust bij elkaar houdt in bepaalde wedstrijden, het is makkelijker samen te wennen aan een nieuwe ploeg dan alleen. En omdat Bennett hierin het beste kan helpen omdat hij die ervaring al heeft. Verder zijn dit alle 3 renners voor de 2e lijn. Dus lijkt me logisch.
'@Kelderfan Keizer en Tankink hebben in interviews al aangegeven weer naar de Giro te gaan. Van Asbroeck geef ik alleen als eventuele mogelijkheid als er een sprinter mee gaat. Dus ook Wagner en Martens zijn mijn gokjes. Maar die 8 zijn zeker (zolang er niets tussenkomt natuurlijk)
'@Kelderfan Hier het bericht dat Tankink naar de Giro gaat en in dit bericht wordt Keizer genoemd. (en trouwens ook Roglic, Battaglin en Tjallingii)
'@TanKing
Dan is PCS nog niet helemaal bijgewerkt. Maar ik vind 't jammer dat Tankink in de selectie voor de TdF onbreekt. Of TLJ moet Bennett bij de TDF selectie opnemen. Want nu Kruijswijk en Ten Dam er niet bij zijn, ontbreekt er nog een ondersteunde renner voor de bergen. Lindeman laat nog niet zien, dat hij dat gat kan opvullen.
Ik kan mij wel vinden in de opstelling van @veld
Iets anders, wat PCS betreft.
Alexey Vermeulen staat gemeld bij de Volta a la Comunitat Valenciana + Tour de Romandie; maar als je bij Amgen Tour of California kijkt staat hij ook daar vermeld als deelnemer. Dus PCS moet nog wat sleutelen aan het programma.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.