Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 61 ... 405 406
112522

Primoz Roglic erg sterk gereden vandaag zeg

Yeez

Gesink ook, voor contador en 1sec achter aru. Geeft 16 toe op lls. Hij heeft daarentegen wel de etappe gekleurd.

Chrys

Het lijkt me leuk om Teunissen in Strade Bianche te zien kijken hoe ver hij komt. Hoeft helemaal geen druk achter te zitten, maar voor zijn ontwikkeling en kijken of hij zo'n race aankan.

Nu Roglic zo goed heeft gereden in de Algarve: hoe is zijn tijdrit eigenlijk?

Yeez

Denk dat roglic met name op de lange regelmatige klimmen erg goed is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Prima dag voor LottoJumbo hoor, in alle 3 de koersen zitten ze er goed bij. Ik ben tevreden ;)

Yeez

'@rahimns eens! De overwinning komt vanzelf

tendam

'@chrys
Roglic is een redelijk onbeschreven blad, maar qua type renner doet hij me wat aan Richie Porte denken, dus misschien kan hij ook wel tijdrijden ;)

Wielerfan1987

We mogen nu toch wel al officieel vaststellen dat de ploeg een 200% betere seizoenstart kent dan afgelopen jaar en dat doet deugd.

Fijn om te zien dat mannen als Gesink en Kelderman al dicht tegen goede vorm aan zitten en dat bovendien al enkelen van de nieuwelingen (Campenaerts, Groenewegen, Roglic, Battaglin) nu al laten zien dat ze van meerwaarde zijn voor de ploeg

jvh93

Iemand enig idee hoe roglic zijn tijdritcapaciteiten zijn?

Yeez

'@jvh93 roglic heeft vorig jaar een tt van 8,8 km gereden. daarin werd hij 16e (vd 144) op 16sec. Dus daar is weinig over bekend. Misschien dat hij met een betere fiets, begeleiding en conditie (ook motivatie om die 3e plek vast te houden) morgen nog wel eens kan verrassen.

tendam

Het is wel een sterk mannetje, geen pure klimmer, dus het zou me niks verbazen als hij vrij aardig kan tijdrijden.

ti-raleigh

'@wf 1987. Helemaal mee eens !! En met 200 % overdrijf je ook nog niet eens :-)

mooiman

Inderdaad, een dag die vertrouwen geeft. 1e doel nu een 2e overwinning, want daar ging/ gaat het toch om.

ti-raleigh

Ik denk dat Gesink nog wel een 2e poging zal ondernemen. Hij zegt niet geïnteresseerd te zijn in het klassement, dus.... Of het moet zijn dat de ploeg de 3e plek van Roglic wil verdedigen en Gesink moet knechten...

Hakkie2

Er is nu eerst een tijdrit, als ik Lotto-Jumbo was zou ik daarna pas een plan voor de etappes daarna gaan maken.

Wielerfan1987

Vergeet niet dat Gesink (welliswaar in Oman tegen een minder sterk deelnemersveld) al eens een tijdrit heeft gewonnen en de laatste jaren steeds betere tijdritten rijd, op een goeie dag zou hij zomaar dicht bij de overwinning kunnen komen als de topfavorieten zoals Martin nog niet goed zijn

Hakkie2

Een tijdrit winnen waar Tony Martin, Cancellara, Thomas en Uran aan mee doen? Als dat je verwachting is, kun je alleen maar teleurgesteld worden.

Yeez

Uran was anders ook niet veel. Verwacht trouwens wel wat van Campenaerts, liet al zien goed in vorm te zijn.

jerteg

Denk niet dat Gesink morgen voluit gaat, al vind ik het weinig zin hebben om nu te gaan sparen voor de komende dagen.

Yeez

Waarom zou gesink op een tt vam 18km niet voluit gaan? Mooi om jezelf te testen lijkt me. Gesink vind ik sws geen type dat zijn eigen in gaat houden.

irriducibili

Positief om te zien dat de aanwinsten zich goed laten zien. Campenaerts, Roglic, battaglin en groenewegen allen al goed van voren gereden.
Verder is over het algemeen iedereen fit en heeft gesink een normaal voorjaar itt bijv vorig jaar.
Ziet er rooskleurig uit en je kan zo een vliegwieleffect krijgen: betere resultaten, meer vertrouwen wat weer leidt tot betere resultaten

Maar goed ze moeten eerst nog maar het goede rijden in echte overwinningen omzetten

Laatst gewijzigd
WieVis

Mijn compliment aan Plugge dat er zo'n leuk team staat

SolitaryShell

jessevdalen

Denk dat roglic met name op de lange regelmatige klimmen erg goed is.

Als ze een profiel in de vorm van een schans hebben bedoel je? :p

Laatst gewijzigd
Chrys

De prestatie van Roglic is er één in een rijtje met sterke resultaten van de nieuwkomers bij Team LottoNL-Jumbo en dat geeft Zeeman een goed gevoel. “We zijn heel gretig aan het seizoen begonnen”, gaf hij aan. “We hebben revanchegevoelens na vorig seizoen. Het begin is goed, maar we hebben pas 1 overwinning en daar moeten er nog veel op volgen.

Uit het teamverslag van gisteren. Ze zien in dat het goed gaat, maar ook dat er nog veel meer te halen valt. Goede instelling wat mij betreft.

Yeez

Wat nu weer opvalt is dat de renners (bennett, gesink, roglic) vooral in het langere, regelmatige, klimwerk beter zijn geworden. Campenaerts gaf ook aan dat hier in de winter erg veel op is getraind. Wat zich nu ook lijkt uit te betalen.

1 2 ... 61 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.